Jsem rád za komentář, zejména od někoho kdo v tom dělal. Myslím, že to nejlépe dokazuje, jak je celý systém nadváhy "náladový". Na jedné straně moje zkušenosti (určitě zdaleka ne takové, jako někoho kdo dělal na check-inu x let) a na druhé člověka, který v tom pracoval.
Několikrát jsem měl cesty po americe se stopovery (nejen US) a dokud to bylo v rámci letenky spolu přes louži, tak no problem PC koncept vždy. Lufthansa+United+SAS,ČSA+Air Canada a zejména ČSA+Delta (za poslední 4 roky). Naposled v létě s deltou, stopover v ATL.
Ohledně zvyšování ceny nadváhy v souvislosti s více segmenty jsem se také nesetkal. A to většinou létám s kusem navíc a na váze hodně přes limity. A rozhodně nezkouším uplácet Buďto se smilujou, anebo mi to napočítají.
Variant jsem zažil už opravdu hodně v létání a i zážitků jako je třeba zmeškání letu kvůli uteklým psům v letadle a následně obdržení špatného FIMu, takže mě odmítali vzít na let o den později (to sem ale nepatří )
Poslední dobou je to opravdu divoké v tomhle a situace se mění kažých pár měsíců. Je určitě také pravda, že s destinací se mění hodně a vím také, že letecké společnosti v tomhle zaujímají dost často podobný přístup(spíš jednotné a dosti "na hlavu" dohody), např. restrikce při letech přes Atlantik na extra zavazadla, resp. na nestandardní zavazadla. Takže věřím tomu, že cena PRG-DXB-AUH byla dvojnásobná oproti PRG-DXB. Cítil jsem ale potřebu říct , že mám zkušenosti docela jiné, jelkož s nadváhou bojuji téměř při každém letu a nejde zrovna o 2-3 kila...
Holt, každý den je jiná konstelace hvězd a od pultu odejdete s jiným výsledkem...  |
|