|  |  | závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 12:46 | |
|  | Mám nainstalovánu FS9 a FsPassengers. Stalo se mi, že jsem letěl z jednoho letiště na druhé a tam potom odlétal dál. Vše bylo v normálu dokud jsem nezačal take-off na dráze. Po plném plynu ve své cesně 182 se letoun ještě na zemi začal zatáčet doleva a nepomohla ani plná výchylka proti otáčení směrovkou. Prostě se start nezdařil a než jsem ztihl zabrzdit, došlo k přetočení a havárii. A já nevím proč???? Je závada na brzdě levého kola simulovatelná ve FS?? Nevíte proč mi to udělalo?? Když jsem si potom dal nový letoun a pokusil se vzlétnout, bylo to již bez problémů. Tak nevím. Nebo, že by tu závadu udělal FsPassengers ??? Díky za poznatky. Michal |
| |
|
 |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:11 | |
|  | No já to vidím na závadu, kterou Ti hodil FSpass, už mi také hodil poruchu brzd, jedno kolo nebrzdilo. Co jsi měl napsáno v reportu FSpass po skončení letu? Tam bys tu závadu měl mít ohlášenou. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:41 | |
|  | Čeče, ale já měl za to, aspoň teda mě to FSpax dělal, že kdykoliv se objevila nějaká závada, tak to hned hlásil..
Čili očekával bych, že by dotyčnýmu naběhla hláška, že má v řiti brzdy..
Jestli se to nestalo, tak bych to na FSpax netipoval.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:46 | |
|  | Jo jo, kopilot to hned hlásí a také je to v tom závěrečném reportu, tak to bude něčím jiným, co hodně silný bočák? no to by musel být ale opravdu silný. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:53 | |
|  | v cesne nemusis mit copilota.....tak kdo ti to zahlasi? ale myslim ze to tam jede v tom prouzku zelenym nahore ale nevim.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:57 | |
|  | no mě hlásil i ve 142ce, když jsem to moc klopil, nebo s tím moc praštil, tak to komentoval docela živě, když jsem nacvičoval ostré pády, tak tu pusu nezavřel, příště jsem ho nechal na zemi, protože jsem měl asi -1500 bodů, přitom mi to docela šlo  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:59 | |
|  | jo nekdy je to huba nevymachana - treba pri pristani s 767 se do me jednou hrozne pustil skoda uz si nepamatuju poradne ty hlasky, musim si zase zalitnout hehehe |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 15:56 | |
|  | Ani ne tak vítr, jako třeba i špatně zkalibrovanej joystick.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 16:37 | |
|  | vždy kopilot nehlásí poruchy... unikalo mi například palivo z jednoho křídla a až sám jsem si toho všiml |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 17:19 | |
|  | Pravdu díš..
I mě se jednou stalo, že jsem v bulíku letěl, letěl.. a najednou koukám, plachtím, plachtím.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 17:52 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:48 | |
|  | Jak to tak tipuju, měl bys tipovat ve sportce. Možná bys měl i nějakou tu kačku k dobru  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | OT: Tipovat ve sportce se nedá..:) 2. 10. 2007 / 15:49 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: OT: Tipovat ve sportce se nedá..:) 2. 10. 2007 / 15:56 | |
|  | hlavně,že ti popřáli mnoho štěstí ve hře |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: OT: Tipovat ve sportce se nedá..:) 2. 10. 2007 / 15:57 | |
|  | To mě nesmírně těší.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 18:58 | |
|  | Přikládám celý ten reprt z FSP :
Flight ID: OK338
Pilot: Kovar Michal
Company: KOVAR AIR
Aircraft: Cessna Skylane 182S IFR
Flight Date: 30 September 2007
Departure: 12h26 (11h27 GMT)
Arrival: --
From: LKPJ - Prostejov - Czech Republic
To: LKPJ - Prostejov - Czech Republic
Nbr of Passengers: 2
Accident Report:
The aircraft crashed at 12h32 hitting ground at 2 kt with a vert. speed of 0 ft/m.
There were no known failures on this aircraft at the time of the accident.The cause of the crash remains unknown, most probably it was due to human error. No emergency was declared before the crash.
Casualties:
-2 passengers aboard
-0 killed
-0 injured
-Pilot and flight crew were safe
Report:
Flight Distance: 0 Nm Landing Speed: --
Time Airborne: 00h00:06 Landing Touchdown: --
Flight Time (block): 00h04:43 Landing Pitch: --
Time On Ground: 00h06:14 Landing Weight: --
Average Speed: 35.61 kt Total Fuel Used: 1 kg
Max. Altitude: 652ft Fuel Not Used: 66 kg
Passenger Opinion: Terror and grief. (0%)
-Were terrified by the excess G-forces. (+5.43).
Crash Financial Report:
Taking into account the state of the aircraft and its current resale value after the crash. The insurance company decided to pay a total of $7,223 which represents 4.78% of the resale value. You can now decide to repair or sell the wreck. The insurance will pay all other damages. The insurance rate increased by 0.18% and is now 4.50%.
Total Sim Income: $7,223
Company Reputation:
Due to the crash, your company reputation is now: 68% (-4.20 decrease)
Overall Flight Result: Crash
Pilot's Penalty points: -1200 points
Crash! You hit the ground with an impact speed of 0 ft/mn. There was no failure aboard this aircraft before the crash and many passengers died because of pilot error. (-850)
Stalling an aircraft full of passengers is NOT a good idea. (-350)
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 18:59 | |
|  | tak toto je snad jasne: There were no known failures on this aircraft at the time of the accident.The cause of the crash remains unknown, most probably it was due to human error.
holt hochu chce to vic treningu ha ha ha |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 19:02 | |
|  | hmm, tak to je blbost, protože jsem už něco nalétal a tohle mě fakt naštvalo, protože mě to prostě silně táhlo doleva a nešlo to vyrovnat. Druhý start s novým aerem už byl naprosto vpořádku, takže to nemůže být Joyem, ani větrem a rukama také ne.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 19:14 | |
|  | no hele ted bez srandy, tezko radit. Jestli se to neopakuje tak to byl treba naky sw zkrat 
kdybys mel aspon dvoumotorovy ero tak by se to dalo vysvetlit tim ze si ovladal jen jeden motor ale jinak je to fakt divne |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 3. 10. 2007 / 01:08 | |
|  | No, já FSP neznám, ale přijde mi v tom reportu divný tohle:
...hitting ground at 2 kt with a vert. speed of 0 ft/m.
a současně: ...by the excess G-forces. (+5.43).
To podle mne fyziklně nejde dohromady.
Spíš než chybu pilotáže bych tedy "tipnul" nejakej softwarovej bug...  |
| |
|
 |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:25 | |
|  | Toto se mi stalo taky a zjistil jsem, že jsem si myší klepl a chtěl posunout okno s fs passengers tudíž okno s hrou nebylo aktivní a ať jsem dělal s rukama všechno možný tak se nic nedělo. Když už jsem byl někde mimo dráhu na poli, tak jsem si toho všimnul, kliknul na lištu a vzlétl z pole. Samozřejmě pasažéři spokojenost 40%¨a poškozený podvozek. |
| |
|
 |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 13:57 | |
|  | je to mozny a nemusi to bejt ani zadrena (nebo jak se tomu rika) brzda. FSpax simuluje hodne veci o co se nam v zakladu fsky nemuze ani zdat. Treba si mohl mit nakej defekt nebo tak.....
treba addon FS2Crew nebo jak se to presne jmenuje simuluje i srazku ptaka s celnim sklem mam rad tkaovyhle programky hehehe a hlavne krizove situace a pak plny pocet bodu za zachranu cestujicich behem zavazne zavady.... |
| |
|
 |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 15:55 | |
|  | Než brzdy, spíš prasklá pneumatika, ne? (tedy bych tipoval podle skutečnosti...) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 16:05 | |
|  | taky sem to psal, pravda je ze se mi stalo to ze treba jedna brzda byla poskozena a nesla ale ne aby se zadrela (a pri startu se snad nebrzdi)  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 3. 10. 2007 / 01:11 | |
|  | hmmm... většinou se nebrzdí - ale DÚ po větru u takovýchhle letadel (v reálu) vždycky obsahují prošlápnutí brzd - který je údajně zcela zásadní jako kontrola proti zatažený ruční brzdě. Zdá se divný, že se to v reálu takhle dělá, protože zatáhnout ruční brzdu (real) je komplikovanější, než někam kliknout ve FS, ale asi se to fakt může stát, na trávě to prej tak moc nevadí, ale na betonu to vo tu gumu prej je... (řikali zkušený, co to prej i zažili). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 3. 10. 2007 / 01:51 | |
|  | Kdyby jenom o gumu..."Předbržděný" éro může taky snadno skončit mimo dráhu a/nebo nožičkama nahoru. Po pár nehodách tohohle typu nám vždycky kladli na srdce jako nejzásadnější přípravu na vzlet/přistání - volná parking brake a nohama se naprosto nedotýkat brzd. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 3. 10. 2007 / 10:38 | |
|  | Tak jak říkáš - právě to že sednul a vyjel nekontrolovatelně bokem mi připadalo jako podezřelý z týhle závady (plus opomenutí DÚ ). Ale když mu to pak v repu nahlásilo ty géčka, spíš to byla náhoda. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 3. 10. 2007 / 11:20 | |
|  | a nemohl to byt chvilkovy zkrat joysticku? |
| |
|
 |  |  | Re: závady na letounu ve FS9 a FsPassengers. 2. 10. 2007 / 16:45 | |
|  | Teď mě tak napadá.. není někde kompletní seznam všech závad které FS pax generuje? nebo nedaly by se třeba vytáhnout odněkud? |
| |
|
|