|  |  | | Speedbird 853 heavy, cleared for take off, caution, Cesna Skylane taking of runway 31. 24. 10. 2003 / 08:23 | |
|  | Myslíte, že to ve FS2004 není možné? Po hodinách zkoušení a nastavování mám první neohrabanou metodu jak toho dosáhnout.
Doufám že s příchodem editací a arrival routes se neohrabanost podaří odstranit, vše ukáže čas, každopádně současný provoz drah 24+31 resp. 06+13 bude součástí LKPR AFD 2.0 tak jako tak. |
|
|
| |
|
 |  |  | | Re: Speedbird 853 heavy, cleared for take off, caution, Cesna Skylane taking of runway 31. 24. 10. 2003 / 08:42 | |
|  | Jo, nejak mě to nepodepsalo, takže to byl já, Marky Parky ) |
| |
|
 |  |  | | Re: Speedbird 853 heavy, cleared for take off, caution, Cesna Skylane taking of runway 31. 24. 10. 2003 / 10:58 | |
|  | To vypada pekne...
Akorat ze v realu by ta Cessna dostala zakaz prekrizit drahu 24.
To ale asi ve FS nepujde... Nebo se mylim? |
| |
|
 |  |  | | Re: Speedbird 853 heavy, cleared for take off, caution, Cesna Skylane taking of runway 31. 24. 10. 2003 / 10:59 | |
|  | Jen se chci ještě optat, nebude docházet ke srážkám díky rozdílným rychlostem? AI éro půjde z 24 a já si vyžádám 31, dostanu clearence, ale chvíli se zdržím. Reaguje na to fska, že jsem se ještě nerozjel a počká s clearence na 24 ?
Jinak to ale bude super, traffic jak hrom. ) |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Speedbird 853 heavy, cleared for take off, caution, Cesna Skylane taking of runway 31. 24. 10. 2003 / 11:05 | |
|  | Ad srazky:
Nemel jsem cas to testovat tak dlouho, jak bych si pral, ale zdalo se mi nasledujici:
a) jak mile ero dostane clearance, tak startuje i kdyby se melo srazit (
b) u pristani jsem zaslechl dvakrat go-around, ale nevim cim presne byl zpusoben
c) za ty dva dny co se mi to podarilo jaks takz rozchodit a hraju si s tim, aby to fungovalo na sto procent a ne nahodile se mi nesrazilo ani jedno ero i v daleko hustejsim testovacim provozu nez je bezny provoz na LKPR |
| |
|
|