..neboli klasicky nevyvážená sestava. Přesně tohle mě napadlo, jak jsem viděl ty jeho výsledky. Myslím si, že celý problém ale může být i v tom, že prostě FSX tolik výpočetního výkonu na CPU prostě potřebuje jen zcela výjimečně - upřímně, ono se toho zas tak moc (bohužel) nepočítá, co by dnešní i slabší procesory nezvládly. Celý problém vidím spíš na části GPU a přílivu dat k němu. Uvážíme.li, že se zapnutím tebou zmíněných stínů a i dalších efektů (efekty odrazů, až skoro nereálně "rozplizlých" světel) se každý snímek přepočítává skoro celý několikrát, bude to zápřah na GPU dosti značný a ve výsledku pak může být Brendon na relativně stabilních 30 fps poměrně hrdý. Osobně ale zastávám názor, že polovina (ne-li více) všech možných grafických "vychytávek" je pro pocit reálna úplně k ničemu, ale proti gustu .... 
PS: Na mé sestavě (viz. profil), se moje FPS po rozumném nastavení pohybuje taky kolem 25-30 fps .... |
|