FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
421C Golden Eagle Jeden příspěvek | Celý strom
421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:03
Bjorn
Ahoj prosím Vá létáte někdo na tomto éru? Nevíte kolik je českých repainů?

Děkuji
19593 B / 600 x 450 / 421C-0010.jpg
 

Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:06
OK-Milda (BHA410)   
Tuhle mašinku doma mám a semo tamo ji protáhnu luftem, ale o českém repaintu žádném nevím. Ostatně mám pocit, že tuna v Čechách létá v reálu samojediná, ale to je jen takový dojem
 

Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:14
Bjorn
Já jen jestli je tenhle repaint reálnej nebo ne
 

Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:17
Bjorn
sorry tady je
45539 B / 600 x 450 / ok-mad-1.jpg
 

Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:24
Bjorn
Taky mě prosím moc zajíma jestli, když léta někdo na L-200 Moravě tak jesli může létat na tomto éru nebu musí mít nějaké jiné zkoušky. Dík moc
 

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:32
kuma   
IMHO, když někdo lítá moravu, musí mít MEP (multi engine piston). Na tuhle zlatavici pak už stačí jen typovka, n´est ce pas?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:35
Bjorn
A ta typovka se skládá s čeho zhruba? Dík
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:36
kuma   
No, znám přeškolení na jiný typ u SEP, tam to je 8 startů, 1x0,30 seznamovací ve dvojím, 3x okruh ve dvojím (celkem 15min), přezkoušení 20min (2 starty) a pak 2 samostatné okruhy. Když ti to jde, tak hodinka a půl. Před tím pochopitelně seznámení s příručkou, postupy atd., to je jasné.

Jak je to u MEP nevím, IMHO myslím, že to nebude o moc jiné. Myslím ale taky, že to jde dělat jen u FTO.
 

Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:47
OK-Milda (BHA410)   
Spíš to reálný nebude. Našel jsem ve fotkách na airliners jediné dvě C-421 s naší imatrikulací: OK-SUR a OK-TKF (čímž opravuji své mínění, že u nás je samojediná)
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Cessna+404+Titan%7CCessna+414+Chancellor%7CCessna+421+Golden+Eagle%2FExecutive+Commuter&airlinesearch=&countrysearch=Czech+Republic&specialsearch=&daterange=&keywords=&range=&sort_order=&page_limit=15&thumbnails=&calccount=1219118&truecount=false&engine_version=6.0
 

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:26
kuma   
Na Airliners.net je toho hodně, ale zdaleka ne všechna naše éra. Pokud jde o letadla registrovaná u nás (OK-) doporučuji letecký rejstřík -přístupný on-line a možností šikovné filtrace: https://mnata.caa.cz/pls/dmsdb_acm/acmif_felay.uclhit?p_logon_id=1529609872&p_hitcnt=20 Po zadání Cessna 421 vypadnou: OK-JIP, OK-SUR, OK-TKF, i když pochopitelně nevím, jestli jsou to všechno céčka...
39584 B / 600 x 480 / C421panel2.jpg
46836 B / 600 x 480 / C421panel.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:28
kuma   
... a kabáty maj vesměs jednoduchý, žádná divočina (typické proužky )
29700 B / 600 x 480 / C421ext.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:32
Bjorn
Může to třeba přistávat na Točné a když už jsem to nakousnu může přistávat L-410 na Točné? Je to poslední dotaz. Dík
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:38
OK-Milda (BHA410)   
Nevidím důvod, proč by tam tyhle stroje nemohly. Dráha by stačit měla a na nezpevněný povrch jsou certifikované. Co nevím, jaký papaj benzín, tak by spíš šlo o to, aby se to dalo nakrmit nebo se tam nesedalo s poloprázdnou bandaskou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:06
Toomitsch
Do L410, teda presneji do motoru M601E muzes nalit:
RT, TS-1 (PL-6) dle CSN 656520
T-1, T-2 dle Gost 10227-86 (Rusko)
JET A nebo A1 důe AIM D 1655-78T (USA)
ATK, Aeroshell Turbine Fuel 650, 640 nebo AVTUR 50 dle DERD 2494 (GB)

S tim, ze vyse uvedena paliva muzes michat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:38
kuma   
To nevím, já jsem motorový embryo a o takovejhle krasavicích se mi zatím jen zdá. Bylo by potřeba juknout na LKTC, jak maj dlouhou dráhu (a jak vzdálený překážky - stromy) a pak juknout do POM C421, při jaký hmotnosti má jaký TORA/TODA. No a pak to porovnat... Myslím, že na simu určitě jo, ale v reálu by to asi na Točné bylo krátký (ale jen názor, žádný konkrétní znalosti či zkušenosti)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:46
OK-Milda (BHA410)   
Podle http://www.pilotfriend.com/aircraft%20performance/Cessna/3/63.htm je přistání do 300m a vzlet do 600 m. Točná má asi 800m. Je to vo fous, ale dá se
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:54
Eurostar   
to jsou jaké vzdálenosti pro jaké teploty a nadm. vysku? to je asi pro MSA ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:11
Koprik
Mildo,asi by to slo i prakticky,ale myslim ze by se tomu na trave kazdy pilot rad vyhnul (krome nouzaku).Kdysi jsem se prave s OK-SUR vozil jako "falesny" autopilot ale letali jsme vse z betonu v LKMH.A jestli si to dobre pamatuju,tak to byl fofr (pristani), protoze je to masina ac pistova,tak delana pro letani vysoko a rychle a aerodynamika kridla tomu odpovida.Bohuzel se ted ale nemuzu zeptat "original" pilota, jestli by do toho na Tocne dobrovolne sel...)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:54
OK-Milda (BHA410)   
Člověče, ti nevím, ale myslím, že v přistávacích rychlostech nebude třeba s Moravou větší rozdíl, nebo se mýlím? A pokud jde o Moravu, určitě na Točnou lítá (nebo aspoň lítala)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:57
FSPilot   
Ta může mít úplně jiné aerodynamické charakteristiky vzhledem k profilu, motorům a vrtuli
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:00
OK-Milda (BHA410)   
To jistě i bude, ale minimálka na C-421 je 74 kts (teď nevím v jaké kofiguraci zatížení je to bráno), což je hodně hrubě necelejch 120 km/h. Z toho mi plyne, že přistávat se s tím bude někde kolem 130-140 km/h. Kolik má Morava nevím, ale asi to moc jiný nebude. Rád se nechám poučit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:07
soudruh
S L200 není na LKTC vůbec problém, v minulosti, kdy na prahu 10 byl les tak se radši chodilo na 28. Dnes přiblížení po 4 zatáčce tak 150 km/h, poté 140 a je to v pohodě jak na dráhu 28R tak 10L. 410 na Točné byla párkrát byla, tam ale nevím jak to bylo při vzletu s váhou.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:09
Eurostar   
Lítá
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:21
kuma   
Jo, a přehlíd jsem tu L-410-ku. Myslel jsem C420/421.

Pokud jde o turbíka, tak ten asi s přehledem (UVPE...). Před pár rokama lítal několik dní i k nám na LKCE, kde je tráva, 700m - a lítal s nákladem tam a tpátky bez problému.

U tý cessny pochopitelně nemám srovnání, myslím, že má radši beton (start) a taky na Točný nevim, co by na ten les tam za dráhou, je potřeba počítat se stoupáním nad překážku (teda myslím...)
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ