FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
421C Golden Eagle Jeden příspěvek | Celý strom
421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:03
Bjorn
Ahoj prosím Vá létáte někdo na tomto éru? Nevíte kolik je českých repainů?

Děkuji
19593 B / 600 x 450 / 421C-0010.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:06
OK-Milda (BHA410)   
Tuhle mašinku doma mám a semo tamo ji protáhnu luftem, ale o českém repaintu žádném nevím. Ostatně mám pocit, že tuna v Čechách létá v reálu samojediná, ale to je jen takový dojem
   Seznam příspěvků  

Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:14
Bjorn
Já jen jestli je tenhle repaint reálnej nebo ne
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:17
Bjorn
sorry tady je
45539 B / 600 x 450 / ok-mad-1.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:24
Bjorn
Taky mě prosím moc zajíma jestli, když léta někdo na L-200 Moravě tak jesli může létat na tomto éru nebu musí mít nějaké jiné zkoušky. Dík moc
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:32
kuma   
IMHO, když někdo lítá moravu, musí mít MEP (multi engine piston). Na tuhle zlatavici pak už stačí jen typovka, n´est ce pas?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:35
Bjorn
A ta typovka se skládá s čeho zhruba? Dík
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:36
kuma   
No, znám přeškolení na jiný typ u SEP, tam to je 8 startů, 1x0,30 seznamovací ve dvojím, 3x okruh ve dvojím (celkem 15min), přezkoušení 20min (2 starty) a pak 2 samostatné okruhy. Když ti to jde, tak hodinka a půl. Před tím pochopitelně seznámení s příručkou, postupy atd., to je jasné.

Jak je to u MEP nevím, IMHO myslím, že to nebude o moc jiné. Myslím ale taky, že to jde dělat jen u FTO.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 11:47
OK-Milda (BHA410)   
Spíš to reálný nebude. Našel jsem ve fotkách na airliners jediné dvě C-421 s naší imatrikulací: OK-SUR a OK-TKF (čímž opravuji své mínění, že u nás je samojediná)
http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Cessna+404+Titan%7CCessna+414+Chancellor%7CCessna+421+Golden+Eagle%2FExecutive+Commuter&airlinesearch=&countrysearch=Czech+Republic&specialsearch=&daterange=&keywords=&range=&sort_order=&page_limit=15&thumbnails=&calccount=1219118&truecount=false&engine_version=6.0
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:26
kuma   
Na Airliners.net je toho hodně, ale zdaleka ne všechna naše éra. Pokud jde o letadla registrovaná u nás (OK-) doporučuji letecký rejstřík -přístupný on-line a možností šikovné filtrace: https://mnata.caa.cz/pls/dmsdb_acm/acmif_felay.uclhit?p_logon_id=1529609872&p_hitcnt=20 Po zadání Cessna 421 vypadnou: OK-JIP, OK-SUR, OK-TKF, i když pochopitelně nevím, jestli jsou to všechno céčka...
39584 B / 600 x 480 / C421panel2.jpg
46836 B / 600 x 480 / C421panel.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:28
kuma   
... a kabáty maj vesměs jednoduchý, žádná divočina (typické proužky )
29700 B / 600 x 480 / C421ext.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:32
Bjorn
Může to třeba přistávat na Točné a když už jsem to nakousnu může přistávat L-410 na Točné? Je to poslední dotaz. Dík
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:38
OK-Milda (BHA410)   
Nevidím důvod, proč by tam tyhle stroje nemohly. Dráha by stačit měla a na nezpevněný povrch jsou certifikované. Co nevím, jaký papaj benzín, tak by spíš šlo o to, aby se to dalo nakrmit nebo se tam nesedalo s poloprázdnou bandaskou.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:06
Toomitsch
Do L410, teda presneji do motoru M601E muzes nalit:
RT, TS-1 (PL-6) dle CSN 656520
T-1, T-2 dle Gost 10227-86 (Rusko)
JET A nebo A1 důe AIM D 1655-78T (USA)
ATK, Aeroshell Turbine Fuel 650, 640 nebo AVTUR 50 dle DERD 2494 (GB)

S tim, ze vyse uvedena paliva muzes michat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:38
kuma   
To nevím, já jsem motorový embryo a o takovejhle krasavicích se mi zatím jen zdá. Bylo by potřeba juknout na LKTC, jak maj dlouhou dráhu (a jak vzdálený překážky - stromy) a pak juknout do POM C421, při jaký hmotnosti má jaký TORA/TODA. No a pak to porovnat... Myslím, že na simu určitě jo, ale v reálu by to asi na Točné bylo krátký (ale jen názor, žádný konkrétní znalosti či zkušenosti)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:46
OK-Milda (BHA410)   
Podle http://www.pilotfriend.com/aircraft%20performance/Cessna/3/63.htm je přistání do 300m a vzlet do 600 m. Točná má asi 800m. Je to vo fous, ale dá se
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 12:54
Eurostar   
to jsou jaké vzdálenosti pro jaké teploty a nadm. vysku? to je asi pro MSA ne?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:11
Koprik
Mildo,asi by to slo i prakticky,ale myslim ze by se tomu na trave kazdy pilot rad vyhnul (krome nouzaku).Kdysi jsem se prave s OK-SUR vozil jako "falesny" autopilot ale letali jsme vse z betonu v LKMH.A jestli si to dobre pamatuju,tak to byl fofr (pristani), protoze je to masina ac pistova,tak delana pro letani vysoko a rychle a aerodynamika kridla tomu odpovida.Bohuzel se ted ale nemuzu zeptat "original" pilota, jestli by do toho na Tocne dobrovolne sel...)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:54
OK-Milda (BHA410)   
Člověče, ti nevím, ale myslím, že v přistávacích rychlostech nebude třeba s Moravou větší rozdíl, nebo se mýlím? A pokud jde o Moravu, určitě na Točnou lítá (nebo aspoň lítala)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 13:57
FSPilot   
Ta může mít úplně jiné aerodynamické charakteristiky vzhledem k profilu, motorům a vrtuli
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:00
OK-Milda (BHA410)   
To jistě i bude, ale minimálka na C-421 je 74 kts (teď nevím v jaké kofiguraci zatížení je to bráno), což je hodně hrubě necelejch 120 km/h. Z toho mi plyne, že přistávat se s tím bude někde kolem 130-140 km/h. Kolik má Morava nevím, ale asi to moc jiný nebude. Rád se nechám poučit.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:07
soudruh
S L200 není na LKTC vůbec problém, v minulosti, kdy na prahu 10 byl les tak se radši chodilo na 28. Dnes přiblížení po 4 zatáčce tak 150 km/h, poté 140 a je to v pohodě jak na dráhu 28R tak 10L. 410 na Točné byla párkrát byla, tam ale nevím jak to bylo při vzletu s váhou.....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:09
Eurostar   
Lítá
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 421C Golden Eagle   5. 10. 2007 / 14:21
kuma   
Jo, a přehlíd jsem tu L-410-ku. Myslel jsem C420/421.

Pokud jde o turbíka, tak ten asi s přehledem (UVPE...). Před pár rokama lítal několik dní i k nám na LKCE, kde je tráva, 700m - a lítal s nákladem tam a tpátky bez problému.

U tý cessny pochopitelně nemám srovnání, myslím, že má radši beton (start) a taky na Točný nevim, co by na ten les tam za dráhou, je potřeba počítat se stoupáním nad překážku (teda myslím...)
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ