|  |  | Please HELP ME 5. 10. 2007 / 22:13 | |
|  | Ahoj lidi, nedavno mi Blackrat psal super navod jak odletnout let z CB do PRG..viz http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=180596&lan=0
Potreboval jsem help na ILS.
Ted jsem to zkousel opet..vytvoril jsem si letovej plan, z CB nejprve na radiomajak VLM (114.3)..to jsem si dal do NAV2, prepnul na GPS, dal 4000stop na autopilota, zapnul autopilota, zapnul ALT a tusim NAV.Super..ero leti smer VLM. 5nm pred VLM jsem dotocil na kurz 335 a do NAV1 si dal 109.5 (RWY31 PRG)..a nic.Najednou jsem zaregistroval znamy morseuv ton...asi si me vsiml LOC..autopilot byl prepnutej na APP.Letadlo zacalo manevrovat a krasne se srovnalo do drahy.(12nm pred drahou), najednou se mi vypnulo ALT ale letadlo nezacalo samo klesat podle sestupove roviny, ale musel jsem ho ovladat ja...JA TO PROSTE NECHAPU ((((Jak to teda ma fungovat???
Proc kdyz jsem si na zacatku zapnul jen ALT a nic jineho, proc nemuzu manevrovat ani zatacet ?? To bymelo prece jen drzet vysku, ale o smer bych se mel starat...to mi nejde.
Obcas se mi APP samo vypne treba 5nm pred cilem...
Muzete mi nekdo poradit co delam blbe ??? |
| |
|
 |  |  | Re: Please HELP ME 5. 10. 2007 / 22:46 | |
|  | Prosim tě a s jakym érem to lítáš? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Please HELP ME 5. 10. 2007 / 23:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Please HELP ME 6. 10. 2007 / 00:43 | |
|  | K tomu zataceni v rezimu AP ALT hold - default 737 neumi veci jako skutecna 737, a nema tedy ani CWS mod, ve kterem prave AP kontroluje vse ostatni a ty zatacis. Jakmile mas v defaultu aktivovany AP, tak je to plne na nem. |
| |
|
 |  |  | Re: Please HELP ME 6. 10. 2007 / 00:04 | |
|  | To, ze ti nezacalo klesat je divne... Ale mne sa stavalo (zo zaciatku), ze ked som mal prilis velku rychlost, tak sa AP na klesanie proste vybodol a prestal klesat. Ale vzdy mal snahu aspon zo zaciatku klesat - vypol sa az ked uz nestihal... Inak co sa tyka toho zatacania - v defaulte kym nevypnes autopilota manualne, tak nezatocis. Ale napr. v PMDG sa vypne automaticky, ked pohybem baranmi... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Please HELP ME 6. 10. 2007 / 12:34 | |
|  | Ted to zkousim uz 2 hodiny...jsem 22nm od RWY31, 4000, 300rychlost, na NAV1 naladeny 109.5, zapnuty APP a nic, nemam s ILS kontakt...
po chvilce ANO(asi 15nm) a letoun zacne manevrovat(dorovna se na LOC), vypne se mi autopilot na ALT a ja musim drzet vysku rucne..tak si rikam, ze naletim do sestupny roviny a pak si to veme autopilot...snazim se sledovat ty fialove ukazatele...snizil jsem rychlost na 160, ale to uz mam cumak relativne vysoko, ze nevidim pomalu na drahu(klapky na 20)...sestupovat musim furt rucne...snazim se drzet tech raficek...A najednou PLAC 2nm pred drahou o zem a porad jsem cumel na ty fialovy raficky...
Jasny, muzu to vsechno delat vizualne a pristat bez asistence, to umim..ale ja chci pouzit autopilota a ILS na plno ((((((((((((
Fakt me to prestava bavit...
JA uz nevim, co mam delat..kdyz jsem to zkousel asi pred 2mesicema poprve, vsechno fungovalo...klesalo to automaticky...KDE JE DOPRCIC PROBLEM ??? Ja vim, ve mne, ale co delam blbe ?? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Please HELP ME 6. 10. 2007 / 14:11 | |
|  | 300 je moc. Ja nalietavam LOC na 180, vacsinou sa berie ako optimum 210, hlavne na dlhsich rovinach (napr. v Prahe letis v LOC dlhsie nez v Kosiciach). |
| |
|
 |  |  | Re: znamy morseuv ton 6. 10. 2007 / 10:27 | |
|  | k cemu to je? Proc to je a jak se to da nenasilne vypnout? Trha mi to vzdy usi.... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: znamy morseuv ton 6. 10. 2007 / 10:49 | |
|  | je to k identifikaci, jestli jsi skutecne naladil to co jsi chtel. vypnout se to da na radio panelu, treba u defaultni cessny je tam nahore rada tlacitek oznacenejch NAV1 NAV2 COM1 COM2 atd. a kdyz ho zmackens, tak ten ton slysis a kdyz ne (nesviti zelene), tak ten ton neslysis.
jestli se nepletu, tak v realu si stejne musis povinne poslechnout co jsi naladil. |
| |
|
 |  |  | Re: Please HELP ME 6. 10. 2007 / 14:32 | |
|  | režim GPS vůbec nemůžeš mít aktivní pokud ti má správně chodit ILS a radiomajáky !!! |
| |
|
|