Článek jsem sice nečetl, ale budu věřit že byl do finální podoby přetvořen inteligentními pisateli onoho plátku a nikoliv doslovnou citací slov pana Panka.
1.) Nehoda B757/T154 - kolem téhle tragické události bylo popsáno mnoho papíru a studováno mnoho informací a krom toho také vedena soudní řízení, apod. Napsat po všech seriózních odborných analýzách a znalostech dané problematiky, že "za to mohl pilot Tupoleva" je značně zavádějící informace a to používám velmi mírné výrazivo. Asi tu máme všechny ty vyšetřovací instituce zbytečně....
2.) Věkové omezení - nevím jak v ČSA, ale privilegia ATPL licence může člověk ve většině zemí vykonávat od 21 do 59 let (s výjimkami do 64). Ve většině Evropských zemí (a aerolinek) platí už poměrně dlouho celkem jasné pravidlo nulové věkové diskriminace. Začínat se může kdykoliv, je jen na dotyčném, aby si spočítal, jestli když nastoupí k BA v 50ti letech, nebude mu vadit létat zbytek kariéry jako FO na 737.
3.) FO je IMHO všude First Officer, ale jestli mají v ČSA nějaké speciality netuším 
4.) Barvocit - kompletní nutné požadavky najdeš v obsáhlém předpisu JAR-FCL 3 na adrese http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/index.htm
Konkrétně barvocit najdeš v Části 1, Hlava B, ćást JAR-FCL 3.225 (možné provedení náhradního testu). |
|