"V medziročnom porovnaní sa však strata znížila o 12,6 milióna EUR. V 3. kvartáli klesla zo 16,5 milióna EUR na 5,13 milióna EUR."
Čti to celý Jednou jsi dole, jednou nahoře. Něco mi nejde - tak to prodám, na co to zbytečně budu živit, udržba stojícího letadla je pekelně drahá.. Nešla Budapešť a Krakow, tak to zavřeli, proč provozovat linky, které jsou ztrátové? Lítám se Sky dost a rád a držím jim place.
Jinak dle mého názoru to byl dost dobrý tah - bulíka nekoupíš pokud nemáš na něj opci pár let dopředu. Co když prodají letadla, která ještě nemají a navíc se ziskem? Proč ne? Letecké společnosti dělají určitě byznys plány na několik let dopředu a je přece běžné, že se plán vzhledem k okolnostem trhu může kdykoli změnit. A odhadnout, zda mi za tři roky půjde linka z Horních Prdelovic do Dolních Tentonovic není asi jednoduché.
Já bych to viděl jen jako nepříliš šťastně napsaný článek. Do pozadí Sky samozřejmě nevidím, ale určitě bych to nebral nějak moc negativně. Košice - Bratislava lítá narvaný, do Splitu to bylo taky plný a o lince do londýna nemluvím, tam pomalu dva týdny dopředu nekoupíš letenku, protože není místo.
Vem si, že před šesti rokama začínali s jedním malým Embraerem Bratislava - Košice a teď lítají po celé evropě se 14ti bulíkama a průměrná vytíženost linek 86,1% je podle mne dost slušná.
A můžeme flejmovat )) Koneckonců je víkend a víkendové Undergroundy "made in Kachna" ještě JM nezakázal  |
|