|  |  | | Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:20 | |
|  | Ahoj,
při nedávné diskuzi zde padla zmínka že ATC předává letadlo směřující do Brna nad BODALEm v FL130. Předpokládám že podobná pravidla existují i pro Bratislavu a BERVA.
Prozraďte mi tu výšku prosím (aby offline létání bylo reálnější)...
Děkuji,
Leoš |
| |
|
 |  |  | | Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:24 | |
|  | Myslim, ze era sa predavaju nad ODNEM vo FL150, pokial pristavas na LZIB.
Kompetentny ma opravia. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:44 | |
|  | Presneji mezi FL210 a FL170  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:48 | |
|  | Vychadzal som z toho, ze pokazde ked som opustal LKAA a letel som do LZIB, tak som pravidelne dostaval instrukcie FL150 over ODNEM 
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:50 | |
|  | FL170 az FL210 nad BERVA? dotycny sa pytal nad BERVA
No aspon z osobnej skusenosti maj nad BERVA FL090 - FL110 ak ides na RWY31 a okolo 7000ft - FL090 ak ides na RWY22, ak si vyssie tak to nemusis uklesat, resp. da sa to, ale nie s kazdym erom to zaletis tak aby si nezrychloval (pripadne porusenie rychlostneho limitu 240 IAS), a nizsie sa moc nezvykne lietat (resp. to zavisi aj od typu lietadla, pre cessnu je zbytocne letiet v FL090, ale zasa s 737 je blbost lietat na spodne limity (5000ft ak sa dobre pamatam)).
Peto |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 18:54 | |
|  | Filip reagoval na moj ODNEM  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 19:00 | |
|  | ok, potom beriem spat, tak ja som to len doplnil nad BERVA  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 20:27 | |
|  | Chci se jen zeptat.. Kde na SVK je rychlostní limit 240IAS..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 20:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 20:37 | |
|  | a četl si ten stromek..?
nebo jen první post..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 21:01 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Re: Vyska pri vstupu STAR 11. 10. 2007 / 19:22 | |
|  | V té nedávné diskusi jsem speciálně upozorňoval na to, že je potřeba být velmi přesný a zdůrazňoval jsem, že ACC předává letadlo na brněnský APP v klesání do FL130.
O tom jakou má mít letadlo na BODALu hladinu nepadlo ani slovo a i když se to zdá být slovíčkařením, tak to není totéž a je v tom dost velký rozdíl.
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Vyska pri vstupu STAR 12. 10. 2007 / 12:05 | |
|  | Aby to bylo srozumitelne, proste si pilot klesa jak chce, akorat dostane prikaz klesat do FL130, kde ji dosahne je na nem. Pokud ho ATC potrebuje nejak odseparovat, tak dostane klesat FL130, aby byl treba BODAL FL150 a nize...
Jinak jeste jedna technicka k Filipove odpovedi (Filipa Barese), neni to mezi 170-210 na ODNEMu, ale je to presne FL170 v klesani a musi byt pod FL210, aby si nekdo nemyslel, ze si zvolim libovolnou hladinu prave mezi 170 a 210 |
| |
|
|