| | | Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 07:31 | |
| | Koukám shora , vše vypadá krásně , zvětším přiblížení a letiště je v p....
Jasná princezno , čím to může být - Je tam jen LKPR od V Synka , v FS2004 , zatím bez ostatních opiček , jako je Praha v LOD
|
|
| |
|
| | | Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 08:34 | |
| | Je to nejaka buga primo ve FS nebo ve SCASMu, ktera provazi FSku uz od nepameti - kdyz das SCASM polygon tesne na zem a podivas se na nei primo z vrchu, proste zmizi. Nedeje se to jen na LKPR? ale na hodne letistich, autori to sem tam resej tak, ze ten polygon daj jedenu stopu nad zem, pak to ale nekdy vypada blbe zase ze strany. |
| |
|
| | | | Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 09:26 | |
| | To není přesně ono , to se většinou ztratí je ten polygon , v tomto případě je v p... celé letiště včetně budoa a všeho , zbydou je ubohá letadla na meshi
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 11:17 | |
| | Letadla nezbydou na meshi ale na texturach, tzn. že zmizí polygony jako dráhy a budovy. Když mám nainstalovanou VFR Prahu, stane se z toho tenhle hnus: |
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 13:38 | |
| | Bádám , dělá to AAA1.bgl , CCC1.BGL a CCC1B.BGL
ale až to najdu , to bude veselo |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 14:34 | |
| | Tak jsem to zjistil , ale je mi to jasné jako tunel
; ----------------------------------------
; AAA1.bgl disassembled by BGLAnalyze (c) on Thu Oct 30 11:26:58 2003
; ----------------------------------------
Header( 1 N50:16:00.00 N49:56:00.00 E014:26:00.00 E014:06:00.00 )
LatRange( N49:56:00.00 N50:16:00.00 )
; since SCASM does not support multiple latitude ranges
; the range has been set to the minimum/maximum latitude.
; LatRange information in the BGL file is given as comment.
; If you want to use band separation, you must edit
; the source file manually.
; Insert the "Set( FSVers 0x800 )" instruction at the beginning
; of the file, if you want to use the FS2002 instructions
; for the facilities section
mif( [$Version |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 30. 10. 2003 / 17:09 | Marky Parky |
| | Na tomhle kusu kodu neni nic spatne )) Presneji receno na takhle vztrzenem kusu kodu nemuze nikdo poznat chybu i kdyby byl spatne ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR 31. 10. 2003 / 07:25 | |
| | Vyřešil ale nepochopil
Vono se to do toho příspěvku nevešlo celý, Problém je ve volání Trasformcall na jakési lampy, když se tato volání yanopují , je všechno OK , Nejdivnější na tom je ovšem to , že když se zanopuje přímo volání knihovny v subrutině , lampy zmizí, ale chyba ne , takže chybu vyvolá volání transformcall , kde je jenom return ???????
Když jsem vytvořil další objekt se stejnou pozicí a přeházel tam volání těch lamp je vše OK
na http://www.vvvsystem.cz/cigler/images/lkpr.zip jsou upravené BGL
a původní a opravený zdroják na AAA1
Vláďa |
| |
|
|