Cituji z OK PLUS NEWS - podzim 2007, čl. Omlazení loga Českých aerolinií:
Nové logo vychází z tradičního pojetí značky, přesto je vytvořeno v moderním a svěžím designu. Nová grafická podoba značky bude prezentovat České aerolinie jako moderní společnost, hrdou na svou historii, tradice a zkušenosti. Změna loga koresponduje s faktem, že i České aerolinie prošly vnitřní změnou a jsou nyní připraveny poskytovat špičkové služby přizpůsobené jednotlivým cílovým skupinám zákazníků. Celková barevnost loga zůstala zachována, mění se však jeho celkový grafický projev. Dříve užívané červené a modré ostré trojúhelníky nahradil oblý dynamický grafický prvek. Ten vychází z grafického doplňku, tzv. passion symbolu, s nímž se v materiálech Českých aerolinií setkáváte od roku 2005. Do něj je umístěn nápis ČSA, jehož stylizace zdůrazňuje tradici a historii společnosti. Velký důraz je kladen na optický střed značky. Modernizovaná značka upřednostňuje celosvětově známé jméno společnosti Czech Airlines před zkratkou ČSA, která je známa především v České a Slovenské republice. Změnou prošla i typografie - ostré písmo s doplněnými klínky nahradily měkké tvary. Svou průběžnou dynamikou navazuje na logo používané v šedesátých letech. Ke značce České aerolinie neodmyslitelně patří i symbol aliance leteckých společností SkyTeam. Zmodernizovaná značka je zasazena do svého přirozeného prostředí - do vizuálního stylu, který byl zaveden před dvěma roky, a stává se jeho samozřejmou součástí.
Konec citace. |
|