FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AN - 225 Jeden příspěvek | Celý strom
AN - 225   23. 10. 2007 / 21:23
Mates
Zdravim..litam s an-225 a pri prekroceni rychlosti nad 400 km/h se letadlo zacne trast. Nevite nekdo jak tento problem vyresit??
 

Re: AN - 225   23. 10. 2007 / 21:27
Premek
Vyskocit, pokud mozno s padakem...

Promin, omlouvam se za svuj uchylny prispevek, ale proste mi to nedalo... Tak a ted vsichni do me ;o)))
 

Re: AN - 225   23. 10. 2007 / 21:29
Mike2811
Zkus raději napsat rychlost v KIAS a FL (Flight level - prostě výšku), ve které se ti to stalo.
 

Re: AN - 225   23. 10. 2007 / 21:29
Luděk Ch.
A víš jistě, že ti přístroj ukazuje 400km/h a ne 400kts?
 

Re: AN - 225   23. 10. 2007 / 22:05
FSPilot   
To je jednoduché, tak nepřekračuj tu rychlost Hold to asi bude maximum při kterém by sji v reálu to éro mohl rozlámat
 

Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 18:20
dandee
urcite mas navoleny US.System a rucicka rychlomera ukazuje v knotoch to znamena,ze si to frcis dobrych 640 km/h a to je na tu bednicku prilis,tak si zvol metricky system, a lietaj tak do 600 km/h, neviem,ci nemas v popise eroplanu aj cestovne rychlosti.
 

Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 18:32
Tragédie v JRD
cece, ono mrija neni takova sunka - 640kmh neni rozhodne "prilis" - normalni cruise speed tohohle macka je 750 km/h (maximalka je 850) ...

ja mam spis obavu ze dotycny ma problem v tom, ze je nekde na hladine, ridi se IAS budikem a honi ji prilis rychle protoze IAS...
 

Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 18:42
dandee
Tiez som si uvedomil,ze 600 km/h je pre nu taka okruhova rychlost a ruske masiny su s poriadneho zeleza a vydrzia omnoho viac.
 

Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 18:45
Marek Guman
presne tak, indikovanych 640 na hladine by bolo rozhodne prilis rychlo, pri TU-154 by to bolo pekne cez M0.85. takze by to chcelo upresnit otazku a doplnit niektore udaje, napr. ten z machmetra.
 

Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 18:54
dandee
ono pristrojova rychlost 640 km/h je na hladine 10 km uz okolo 900 km/h pravej vzdusnej a to je hodne,takze.....ubrat.
 

Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:06
Tragédie v JRD
bacha.. on pise ze 400 .. ne 640 ... a indikovanych 400 (km/h) na FL330 (coz je max. vyska an225) je cca 700 km/h, coz jeste neni tak hrozne.. jase, rekneme nejaky vetricek, cili k overspeedu ma teoreticky jeste 150 rezervu
 

Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:10
dandee
teraz beriem v uvahu,ze mal US.System a ukazovalo mu to kts - 400 kts,vtedy je to 640 km/h a na hladine 10 km je to 900 km/h pravej vzdusnej a to je vela - nie? Dobre som to vypicital?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:12
Luděk Ch.
Od kdy 400kts = 640km/h? Nemáš nějaký špatný vzoreček?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:13
Tragédie v JRD
640 nebo 720 .. to uz je celkem sumafuk ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:12
Tragédie v JRD
jestli je to nejaky normalni model mrije a ne nejaky bastl s budiky buhvi odkud, tak i kdyz v FSce bude mit nastaveny U/S systemu tak mu bude rychlomer ukazovat v km/h ... to bych se nebal

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:46
dandee
jasne,len nejaka masina mi to robila,ktora mala rychlomer v km/h a pri USS to ukazovalo v knotoch a vysku v ft,neviem uz co to bolo.
No a moj prepocet bol s koef. 1,6 takze zrejme som sa netrafil na tu spravnu milu a je to 1,8 co je namorna mila. Sorry.
Ja som este lietal podla ruskeho systemu a to bolo asi najbezpecnejsie co sa tyka vojenskeho lietania na tryskacoch.Jednoznacne nastavena vyska na 0 m pred startom z letiska pre vsetkych v letistnom priestore a pri prelete na ine letisko sa nastavil iba tlak na tom letisku a zase pri pristatii mal 0 m.Rychlost jednoznacne v km/h. A ako sa preslo na dvojite miery, chudaci v Caslavi na 21 nestihali vstrebavat vsetky hodnoty a pozabijali sa,co sa ma dost dotklo,lebo tam bol aj byvaly kolega , ktory sa v tom istom mieste rok pred katastrofou zachranil pri zrazke dvoch masin katapultazou , a s ktorym sme oslavovali jeho prezitie.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225   24. 10. 2007 / 19:49
Štěpán Obrovský
Třeba defaultní budíky jsou naprogramovány tak, že se s měnícím se nastavením U.S./Euro systému mění aji jednotky, v kterých ty budíky zobrazují. A mám dojem, že je nějaká Mrija, která má kokpit z defaultní B747.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ