|  |  | AN - 225 23. 10. 2007 / 21:23 | |
|  | Zdravim..litam s an-225 a pri prekroceni rychlosti nad 400 km/h se letadlo zacne trast. Nevite nekdo jak tento problem vyresit??
|
| |
|
 |  |  | Re: AN - 225 23. 10. 2007 / 21:27 | |
|  | Vyskocit, pokud mozno s padakem...
Promin, omlouvam se za svuj uchylny prispevek, ale proste mi to nedalo... Tak a ted vsichni do me ;o))) |
| |
|
 |  |  | Re: AN - 225 23. 10. 2007 / 21:29 | |
|  | Zkus raději napsat rychlost v KIAS a FL (Flight level - prostě výšku), ve které se ti to stalo. |
| |
|
 |  |  | Re: AN - 225 23. 10. 2007 / 21:29 | |
|  | A víš jistě, že ti přístroj ukazuje 400km/h a ne 400kts? |
| |
|
 |  |  | Re: AN - 225 23. 10. 2007 / 22:05 | |
|  | To je jednoduché, tak nepřekračuj tu rychlost Hold to asi bude maximum při kterém by sji v reálu to éro mohl rozlámat  |
| |
|
 |  |  | Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 18:20 | |
|  | urcite mas navoleny US.System a rucicka rychlomera ukazuje v knotoch to znamena,ze si to frcis dobrych 640 km/h a to je na tu bednicku prilis,tak si zvol metricky system, a lietaj tak do 600 km/h, neviem,ci nemas v popise eroplanu aj cestovne rychlosti. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 18:32 | |
|  | cece, ono mrija neni takova sunka - 640kmh neni rozhodne "prilis" - normalni cruise speed tohohle macka je 750 km/h (maximalka je 850) ...
ja mam spis obavu ze dotycny ma problem v tom, ze je nekde na hladine, ridi se IAS budikem a honi ji prilis rychle protoze IAS... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 18:42 | |
|  | Tiez som si uvedomil,ze 600 km/h je pre nu taka okruhova rychlost a ruske masiny su s poriadneho zeleza a vydrzia omnoho viac. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 18:45 | |
|  | presne tak, indikovanych 640 na hladine by bolo rozhodne prilis rychlo, pri TU-154 by to bolo pekne cez M0.85. takze by to chcelo upresnit otazku a doplnit niektore udaje, napr. ten z machmetra. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 18:54 | |
|  | ono pristrojova rychlost 640 km/h je na hladine 10 km uz okolo 900 km/h pravej vzdusnej a to je hodne,takze.....ubrat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:06 | |
|  | bacha.. on pise ze 400 .. ne 640 ... a indikovanych 400 (km/h) na FL330 (coz je max. vyska an225) je cca 700 km/h, coz jeste neni tak hrozne.. jase, rekneme nejaky vetricek, cili k overspeedu ma teoreticky jeste 150 rezervu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:10 | |
|  | teraz beriem v uvahu,ze mal US.System a ukazovalo mu to kts - 400 kts,vtedy je to 640 km/h a na hladine 10 km je to 900 km/h pravej vzdusnej a to je vela - nie? Dobre som to vypicital? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:12 | |
|  | Od kdy 400kts = 640km/h? Nemáš nějaký špatný vzoreček?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:13 | |
|  | 640 nebo 720 .. to uz je celkem sumafuk ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:12 | |
|  | jestli je to nejaky normalni model mrije a ne nejaky bastl s budiky buhvi odkud, tak i kdyz v FSce bude mit nastaveny U/S systemu tak mu bude rychlomer ukazovat v km/h ... to bych se nebal 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:46 | |
|  | jasne,len nejaka masina mi to robila,ktora mala rychlomer v km/h a pri USS to ukazovalo v knotoch a vysku v ft,neviem uz co to bolo.
No a moj prepocet bol s koef. 1,6 takze zrejme som sa netrafil na tu spravnu milu a je to 1,8 co je namorna mila. Sorry.
Ja som este lietal podla ruskeho systemu a to bolo asi najbezpecnejsie co sa tyka vojenskeho lietania na tryskacoch.Jednoznacne nastavena vyska na 0 m pred startom z letiska pre vsetkych v letistnom priestore a pri prelete na ine letisko sa nastavil iba tlak na tom letisku a zase pri pristatii mal 0 m.Rychlost jednoznacne v km/h. A ako sa preslo na dvojite miery, chudaci v Caslavi na 21 nestihali vstrebavat vsetky hodnoty a pozabijali sa,co sa ma dost dotklo,lebo tam bol aj byvaly kolega , ktory sa v tom istom mieste rok pred katastrofou zachranil pri zrazke dvoch masin katapultazou , a s ktorym sme oslavovali jeho prezitie.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AN - 225 24. 10. 2007 / 19:49 | |
|  | Třeba defaultní budíky jsou naprogramovány tak, že se s měnícím se nastavením U.S./Euro systému mění aji jednotky, v kterých ty budíky zobrazují. A mám dojem, že je nějaká Mrija, která má kokpit z defaultní B747. |
| |
|
|