| | Ani netušíš, kolik otázek jsi v tak krátkém ( a bohužel málo českém  ) textu položil. Vřele doporučuju probádat zdejší fórum - návodů, rad a postupů je zde uveřejněno poměrně hodně. Já to jen zcela obecně shrnu: - Repainty (i když repaini zněji kouzelně) je na celé tvorbě to nejjednodužší. Stačí rozumný grafický editor (Paint Shop, Photoshop, GIMP ....), něco pro převod textur mezi 32-bit formátem a DXT (hledat třeba prográmek DXTBMP) a můžeš začít. Pak jsou samozřejmě ještě nějaké placené utilitky (např. FSPaint), které ti to usnadní, ale nejsou podmínkou.
 - Scenérie - v zásadě potřebuješ Gmax na tvorbu 3D objektů a pak SDK pro příslušný sim (pro FS2004 se dá stáhnout, pro FSX je třeba vlastnit tu lepší - "nevímjaksejmenuje" - verzi). Zní to jednoduše, ale je to ve skutečnosti náročné, hlavně na zvládnutí toho Gmaxu, ale i převodu do formátu skousnutelného FSkou.
 
 Takže asi tak. Najdeš tu určitě i odkazi, kde to stáhnout, popř. koupit. Možností je spousta.
 | 
 |