FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 4. 5. 2024, svátek má Květoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Něco pro odborníky na LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 07:31
Cesmina
Koukám shora , vše vypadá krásně , zvětším přiblížení a letiště je v p....
Jasná princezno , čím to může být - Je tam jen LKPR od V Synka , v FS2004 , zatím bez ostatních opiček , jako je Praha v LOD

img_forumn/r18964_1.jpg (500x222)
 

Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 08:34
Marky Parky   
Je to nejaka buga primo ve FS nebo ve SCASMu, ktera provazi FSku uz od nepameti - kdyz das SCASM polygon tesne na zem a podivas se na nei primo z vrchu, proste zmizi. Nedeje se to jen na LKPR? ale na hodne letistich, autori to sem tam resej tak, ze ten polygon daj jedenu stopu nad zem, pak to ale nekdy vypada blbe zase ze strany.
 

Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 09:26
Cesmina
To není přesně ono , to se většinou ztratí je ten polygon , v tomto případě je v p... celé letiště včetně budoa a všeho , zbydou je ubohá letadla na meshi
 

Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 11:17
sp   
Letadla nezbydou na meshi ale na texturach, tzn. že zmizí polygony jako dráhy a budovy. Když mám nainstalovanou VFR Prahu, stane se z toho tenhle hnus:
img_forumn/r18981_1.jpg (421x315)
 

Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 13:38
Cesmina
Bádám , dělá to AAA1.bgl , CCC1.BGL a CCC1B.BGL

ale až to najdu , to bude veselo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 14:34
Cesmina
Tak jsem to zjistil , ale je mi to jasné jako tunel

; ----------------------------------------
; AAA1.bgl disassembled by BGLAnalyze (c) on Thu Oct 30 11:26:58 2003

; ----------------------------------------
Header( 1 N50:16:00.00 N49:56:00.00 E014:26:00.00 E014:06:00.00 )
LatRange( N49:56:00.00 N50:16:00.00 )
; since SCASM does not support multiple latitude ranges
; the range has been set to the minimum/maximum latitude.
; LatRange information in the BGL file is given as comment.
; If you want to use band separation, you must edit
; the source file manually.

; Insert the "Set( FSVers 0x800 )" instruction at the beginning
; of the file, if you want to use the FS2002 instructions
; for the facilities section
mif( [$Version
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   30. 10. 2003 / 17:09Marky Parky
Na tomhle kusu kodu neni nic spatne )) Presneji receno na takhle vztrzenem kusu kodu nemuze nikdo poznat chybu i kdyby byl spatne )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco pro odborníky na LKPR   31. 10. 2003 / 07:25
Cesmina
Vyřešil ale nepochopil
Vono se to do toho příspěvku nevešlo celý, Problém je ve volání Trasformcall na jakési lampy, když se tato volání yanopují , je všechno OK , Nejdivnější na tom je ovšem to , že když se zanopuje přímo volání knihovny v subrutině , lampy zmizí, ale chyba ne , takže chybu vyvolá volání transformcall , kde je jenom return ???????
Když jsem vytvořil další objekt se stejnou pozicí a přeházel tam volání těch lamp je vše OK
na http://www.vvvsystem.cz/cigler/images/lkpr.zip jsou upravené BGL
a původní a opravený zdroják na AAA1
Vláďa
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ