FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 3. 5. 2024, svátek má Alexej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ground 2k POMOC!!! Jeden příspěvek | Celý strom
Ground 2k POMOC!!!   29. 10. 2003 / 22:28Vladan
Pokouším se - zatím cvičně - o ortofoto, ale něco dělám špatně. postupuju podle tutoru od Markyho a výsledek je asi takový, že po resamplu se vytvoří 48 bitmap, ale mapa v G2k zasahuje jen do 24 čtverců - to je asi chyba ne? V FSce se mi potom zobrazí jen jeden z okrajů mapy vně polygonu v černé barvě bez textury. Když jsem místo custom texture zvolil other texture a zadal cestu, tak sepolygon zobrail, ale jenom s jednou texturou.
Díky předem za odpovědi Vladan
 

Re: Ground 2k POMOC!!!   29. 10. 2003 / 22:40
Marky Parky   
Ad 48 bitmap - to je v poradku, resampler vzdy vytvori vic bitmap, staci vybrat tech 24 co se pouzivaji, zbytek se muze zahodit....

Ad zobrazeni - mas textury v adresari World/Texture ????
 

Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   29. 10. 2003 / 22:55Vladan
Jo jasně ale ty bitmapy se mi hodí skoro všechny.
 

Re: Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   30. 10. 2003 / 08:31
Marky Parky   
Pošli mi ten projekt + inf + zdrojovou bitmapu zabalenou třeba do jpegu, třeba si nečeho všimnu...
 

Re: Re: Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   30. 10. 2003 / 21:34Vladan
Dá se nějak ověřit jestli dělám v LOD13 - nic jsem nenašel.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   30. 10. 2003 / 22:50
Marky Parky   
??? ted mi nejsou moc jasne souvislosti - samozrejme ze pokud delas ortofoto, delas v LOD13, resampler jiny LOD pro fotomapy neumi....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   31. 10. 2003 / 01:41Vladan
Já sem myslel jestli se to nastavuje v G2k?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ground 2k POMOC!!!   31. 10. 2003 / 09:32
Marky Parky   
Ground nema s LODy defakto az na jeden maly detail nic spolecneho. Pracuje totiz s vektorovymi daty.

Ale LOD13 jako takovy klicovou roli hraje, protoze jden jeho ctverec ( rika se mu Area ) je a) velikost ctverce landclasu a za b) nejvetsi mozny polygon ktery lze v kuse udelat.

Tyhle vsechny veci ale Groudn dela na pzadi, takze s eo ne nemusis starat....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ground 2k POMOC- pro Markyho!!!   31. 10. 2003 / 21:57Vladan
Nezjistil jsi nic v tom mém pokusu?
Včera jsemchtěl promazat ty textury, zapsal Jsem si názvy prázdných čtverců, alekdyž jsem pak příslušné soubory otevřel tak u některých
nesedělo umístění - obsahovaly čtverec někde uvnitř polygonu?!
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ