| | | Flightplany + stání na LKPR 1. 11. 2003 / 08:53 | Frankie |
| | Mám na vás dotaz: Fs2004 umožňuje mít více .bgl souborů s letovými plány. Když si to manuálně všechno instaluju, je lepší dát dohromady všechny aircraft, airports a fp nebo instalovat každou společnost zvlášť (takže jich budu mít třeba 50)? Ještě jeden: Použil jsem nový Afcad na LKPR (skvělá práce Marky Parky!) a take upravil letadla na doporučené radiusy. Proč mi ale ATR stojí u chobotů? Změnil jsem jejich stání na RAMP,GATE a pak stály na Ruzyni správně, tuším ale, že to nebude všechno v pořádku, když se všude píše, že tam má být jen GATE... Díky z pomoc |
| |
|
| | | Re: Flightplany + stání na LKPR 1. 11. 2003 / 11:05 | |
| | Kde všude se píše, že tam ma být GATE? Pokud někde v mých specifikách, ihned to opravím.
Podle oficiálních papírů PAI tam má být RAMP a LKPR je udělaná jako RAMP.
Nemusíte se bát, že by vám ATRa jezdila na Jih ( krome jednoho stani ktere tam je pro ně opravdu vyhrazené ), to je zajištěno jinými mechanizmy...
Co se týká dělení, je lepší dělit, třeba po společnosti.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Flightplany + stání na LKPR 1. 11. 2003 / 16:08 | Frankie |
| | Děkuju za radu, budu to tedy instalovat jednotlivě, po společnostech. Asi jsem to všechno špatně pochopil. Na CZAI i jiných stránkách bylo napsáno GATE pro všechna civilní letadla kromě GA a military. Teď je Ruzyně v pořádku, obzvláště verze s používáním obou ranvejí je fantastická.
Mám ale ještě jeden dotaz: Ve FS2002 byla AI letadla v noci krásně osvětlena, včetně ocasních ploch se znakem společnosti, ale to teď nejsou. Nevíte, čím to je? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Flightplany + stání na LKPR 2. 11. 2003 / 01:21 | |
| | Na CZAI to opravim.
Opravdu to tak driv bylo prezentovano, ale 1-2 dny pred vyjitim AFCADu doslo ke zmene pote co se zjistilo, ze komercni letadla zajizdi na stojaky v area gate ( neplest s type ), zatimco GA letadla na stojanky area ramp.
Rozliseni na komercni a GA se deje na zaklade atc_airline v aircraft.cfg - nic = GA, neco = komercni... |
| |
|
|