FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 12. 5. 2024, svátek má Pankrác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154. Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 21:31
SONP   
Zdejší vintage TU klika má ode dneška státní smutek. Společně s kolegou Fabianem jsme provedli vzpomínkový let 2x TU-154M (1003,1016) Košice-Praha. Lehce před BODALem byl stroj 1003 kontaktován 1x Grippenem, poté provedl (spíše nepodařený) průlet nad drahou 24, aby si ruzyňské osazenstvo naposledy očichalo, jak doopravdy má vonět pořádné letadlo, a pak následovalo vektorování zpět na ILS 24 (v průběhu někož jsem zažil takovou turbulenci v mracích, že jsem stěží udržel hladinu 4000ft v rozumných mezích +/- 300ft), přistání, a odvedení folowme-čkem na terminál Praha Ruzyně - Jih. Za nějakou dobu přistál též stroj 1016, doroloval tamtéž a pak jsme již naše tůčka zamkli a odevzdali klíče.

A tak od pozítří už budou tupolevy v českých barvách brázdit jen české virtuální nebe. Je to smutné ale je to tak.

A aby nám bylo oněco veseleji, tak pár screenů. Kromě TU-154 navštívil Ruzyni též nesmrtelný Aerospatiale/BAC Concorde v podáni messieur Gustava, a tak to vlastně bylo takové setkání klasik.
22418 B / 600 x 435 / Screenshot 2007-10-30_20-49-22a.jpg
14650 B / 370 x 500 / Screenshot 2007-10-30_20-54-52a.jpg
14657 B / 600 x 393 / Screenshot 2007-10-30_21-00-25a.jpg
28404 B / 600 x 415 / Screenshot 2007-10-30_21-09-18a.jpg
22585 B / 600 x 409 / Screenshot 2007-10-30_21-09-38a.jpg
25527 B / 600 x 416 / Screenshot 2007-10-30_21-13-55a.jpg
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 21:46
Fabo™   
Keby som vedel že za sebou zdržiavam nadzvukové éro, bol by som si ho aspoň tiež odfotil... škoda ža spätné zrkadlá tak kazia aerodynamiku
 

Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 21:52
Krechi   
moje fotoreportáž je zde http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=191417&lan=0

myslel jsem že o tom víte od řídících že budete identifikováni a dostanete čestný doprovod až k Praze

Jinak musím poděkovat Honzovi Veselýmu za perfektní navedení k oboum Tupolevům. Inu, profese se nezapře

Letu zdar!
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 21:55
Fabo™   
Vedeli sme, o nadzvukovom ere hovorim o Gustovi, aj ked Gripeny boli tiez fajn. Osobne by som vsak dal prednost intercepcii MiG-21
 

Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 22:00
Krechi   
Bohužel je rok 2007, tak jsou v hotovosti Gčka...

Ale neboj, mužem se domluvit a udělat někdy doprovod s Fishbedama
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 21:58
Doug   
Co by byl letovod bez skvělých pilotů.
 

Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 15:06
Gustav ( BHA576 )   
Jsem moc rád,že jsem vás stihnul Samozřejmě,že je to i díky řídícím,kteří nás za sebe poskládali Omlouvám se Go Arroundu přede mnou,ale vlastné díky tomu jsem pak byl na Foxtrotu přímo za Túčkem.Správné načasování mého letu měl na svědomí i řecký centr,který mi dal stoupat z FL400 na Fl510 až skoro nad Makedonií a tak jsem se pak moc trápil,abych tu pixlu vůbec do té výšky dostal.No a když už jsem u těch omluv,tak jedna také patří Praze finálnímu,kde jsem bez jeho povolení klidně začal točit nad Rasimem na přiblížení,čímž jsem se hodně přiblížil tomu nešťastníkovi přede mnou.Musím se zkrátka ještě hodně a hodně učit
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 15:17
Kitty Hawk
Za ten GoAround BAW774 před sebou nemůžeš.
Byl způsobený tím, že BAW774 na přiblížení měl ground speed asi 240kts, zatímco Tuplák před ním pouhých 160kts. A rozstup mezi nimi cca 4,5 majle. Když jsem tuhle konfiguraci přijal, přestože jsem hned nechal BAW brzdit na minimum, tak mi bylo jasné, že to nevyjde. A skutečně dostal asi na první majli GA, když vládní Tupolev teprve míjel Bravo.
Ale zase jste se pak "Classics" na zemi hezky sešli za sebou
 

Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 15:41
kutak
mno mně se zdálo, že sme všichni byli až moc blízko sebe ve stejný výšce... 4000ft ještě dost před Rasimem a červenej TCAS mně hlasil asi pětkrát... nicméně jen na pár sekund, tak jsem na to raději něják nereagoval
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 15:44
Fabo™   
Tak TCAS ten mi niečo kecal neustále... väčšinou len monitor vertical speed, ale boli aj trafficy a aj nejaky 1-2 RA...
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:17
Rozšafín Ctibum   
Co se týče rozstupů před RASIM, snažil jsem se rpzstupy dělat tak, abych nemusel letadla zbytečně protahovat, takže 4000ft a rychlost 180 všem. Nechápu, jak je možné, že v ILS sekvenci měl někdo 160 a někdo více, veškerý provoz, pokud to bylo nutné, dostával 180 na OM.

Mírné problémy byly pouze s kolegou CEF, kterému semotamo zastávkoval sim. A veřte, že 30 vteřin zamrznutí letadla na místě nadělá v sekvenci opravu bordel.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:22
LS
koukam, ze se mas hodne co ucit 180 na OM :-/
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:24
LS
btw plati pravidlo, kdyz nevim co s nim, dam mu 220 a ne 180
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:25
Rozšafín Ctibum   
Duvod ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:29
Gustav ( BHA576 )   
No pak mu věžník dá GoAround a máš ho tam znova
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:31
LS
do 4majlovych rozestupu na 180kt nenacpes odlet
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 16:31
LS
a pri trimajlovych rozestup to sblizis
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 22:30
tomS   
22502 B / 600 x 343 / Screenshot-2007-10-30_21-09-31_1.jpg
29026 B / 600 x 368 / Screenshot-2007-10-30_21-32-11_1.jpg
42749 B / 600 x 480 / Screenshot-2007-10-30_21-36-11_1.jpg
32889 B / 600 x 453 / Screenshot-2007-10-30_22-05-28_1.jpg
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   30. 10. 2007 / 23:48
Ados (ADD039)   
Ten druhej screen se vážně vyvedl! Ikdyž TU nelítám, taky je mi to líto, že už je neuvidím ve vzduchu.
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 06:13
Kachna   
Jako smuteční poctu navrhuji na simvodce minutu ticha,...
Tenhle nadčasový stroj nám zůstane navždy v našich srdcích.
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 06:46
skyfly
...a ja som s myslel , že to je nejaká porucha mojeho addonu
na finále dráhy 24 som požiadal o visual a lietadlom to tak hádzalo zlava doprava i hore dole , že som mal normálne problém trafiť sa na dráhu
To sa mi ešte nestalo, to snáď ani v reále neni možné aby to so B767-ou takto brutálne "cvičilo ", neviem čo to malo znamenať a čo to vlastne FSka a IVAO prehnane simulovali
Že by sa snažili nasimulovať turbulenciu v úplave za pristávajúcimi érami ???
 

Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 09:04
SONP   
Rekl bych, že to byla normálně severe turbulence v mracích. Měl jsem to v teplejch, a byl jsem rád, že jsem nevystoupal o 4000 ft výš, o tom co dělala ručička rychloměru raději nemluvě.
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty - Do svidanja TU-154.   31. 10. 2007 / 15:36
FSPilot   
Já jsem tě s tou 1003 potkal Bylo to někde kolem BNO Letěl jsem do Košic (ČSA) Byl to pěkný pohled
 

Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 16:50
Michal (CSA447)
Tady máte pár obrázků co jsem fotil z okýnka Follow me autíčka na LKPR
13128 B / 600 x 336 / 30-10-2007_21-18-24.jpg
11993 B / 600 x 334 / 30-10-2007_21-19-51.jpg
14251 B / 600 x 334 / 30-10-2007_21-19-58.jpg
3755 B / 600 x 333 / 30-10-2007_21-21-09.jpg
16418 B / 600 x 334 / 30-10-2007_21-23-31.jpg
12877 B / 600 x 333 / 30-10-2007_21-23-56.jpg
33446 B / 600 x 360 / 30-10-2007_21-25-14.jpg
27521 B / 600 x 309 / 30-10-2007_21-28-30.jpg
12592 B / 600 x 335 / 30-10-2007_21-41-05.jpg
16902 B / 600 x 360 / 30-10-2007_21-42-41.jpg
32332 B / 600 x 360 / 30-10-2007_22-06-17.jpg
13122 B / 600 x 334 / 30-10-2007_22-07-57.jpg
 

Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:07
Ados (ADD039)   
Wow, pochromovat celou karu, skla i pneu... Kolik to stálo?
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:11
mípa   
copak to, ale vyleštit do lesku celýho Herkyho...
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:11
Michal (CSA447)
)))
To je u mě celkem běžný ... a sorry .. nestih sem to doupravit ...
 

Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:13
FSPilot   
Mě spíš zajímá ten screen se Sky Europe a popř. co jsi dělal tak vysoko nad LKPR s Follow me
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:15
Cesmina
Je to Sokol , výše, dále, rychleji
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 18:55
Michal (CSA447)
SkyEurope je zazoomovanej s ActiveCamera ( predpotopni verze ) ... mozna to bude tim
 

Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 17:16
Cesmina
To je snad moje B757 ?
 

Re: Re: Re: LKPR Overstaffed - screenshoty   31. 10. 2007 / 19:09
Michal (CSA447)
Je to možný gdyztak mam casy tech snimku, kdybys to chtel presne )
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ