Je toho víc, co člověk těžko chápe, i když ví o složitosti dějů v pozadí (v podzemí). Po příletu A321 k chobotu někde u prostu B jdeme po schodech dolu na asfalt a do autobusu, který objede dvakrát kolem a veze nás k novému terminálu, kde čekáme přes 90 minut na první kufry a pak další hodinu na blbý slunečníky. Po hodině se personál dohodl, že se slunečníky asi ztratily a už nebudou. Přestože jde o položku za pár korun (ale je nás takto postužených asi 12), jdeme slunečníky reklamovat (se zkušeností z minula s jinou společností bych předpokládal, že ČSA zaplatí pár korun a sbohem, nejrozumnější řešení). Dva muži v uniformě po složité poradě vedou naší skupinku kamsi do skladu "ztráty a nálezy" (chození sem a tam po poměrně dlouhém prostoru, šel jsem to asi 5x), kde si máme vybrat jiné slunečníky, zjevně zbylé po předchozích skupinách. To mi přišlo trochu blbý, ale když si vybralo 5 přede mnou, už-už jsem taky šahal po nějakym parapleti - a v tom přišel ten první s tim, že naše slunečníky nakonec dorazily (asi po 2,5 hod). Ten, co nám vydal ty jiný se málem zhroutil, protože nejmíň 4 už byli pryč. Já byl vysmátej, protože jsem nevzal náhradu a došel si pro vlastní. Ale že by mi to přišlo jako nějakej standardní nebo profesionální postup, to teda asi těžko... |
|