FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 30. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pro MARKYHO Jeden příspěvek | Celý strom
Pro MARKYHO   2. 11. 2003 / 22:58Vladan
Čau Marky, asi už jsem hrozně otravný, ale chtěl bych vědět jestli ses mi na to už podíval?
Díky VLADAN
 

Re: Pro MARKYHO   2. 11. 2003 / 23:07Marky Parky
Nesji otravny a myslim na to, ale v tuhle chvili jsem teprve ukoncil 14tidenni zivoreni bez poradneho litaciho systemu. Zitra to budes mit, ju??
 

Re: Re: Pro MARKYHO   2. 11. 2003 / 23:15Vladan
Díky moc
 

Re: Re: Re: Pro MARKYHO   3. 11. 2003 / 20:40Marky Parky
Díval jsem se na to...

Promazal jsem ti ty ručně napsané názvy i když asi neměly vliv. Ta hodnota 253 pro celý polygon stačí a stim to musí fungovat.

Pokud se ti to nezobrazuje ve 2k2, hledej problém v místě, kde máš textury uložené nebo v místě kde máš BGLko.

Pokud se ti to nezobrazuje ve 2k4, problém bude v umístění BGLka, kdybys měl blbě textury FSka spadne....

Ještě se mrkni na souřadnice, jestli hledaš na spravném místě ))
 

Re: Re: Re: Re: Pro MARKYHO   3. 11. 2003 / 21:16Vladan
Souřadnice sedí.
Dobral jsem se k tomu, že mi to vymaže default silnice i bez použití exclude, ale textura pořád nikde. Ještě neroztumím tomu co znamená ta hodnota 253 a kde ji zjistím. Lítám v 2k2.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pro MARKYHO   3. 11. 2003 / 22:33Marky Parky
Hodnota 253 právě znamená, že se použijí takzvané CUSTOM bitmapy, tedy bitmapy pojmenovane konvencí 01212313233231Su.bmp

Zkus si zkontrolovat následující věci.
a) že máš textury po resamplu převedené do DXT1
b) že máš textury nahrané do adresáře FS2002/Scenedb/World/Texture
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ