| | | Problem s Gmaxom-export (cez plugin makemdl) 2. 11. 2007 / 16:16 | |
| | Zdravim,
obraciam sa na vas,lebo som uz zufaly.Robim velmi jednoduche objekty v Gmaxe,kockate budovy s texturami,panelaky... a gmax ich nechce exportovat.Niekedy ich vyexportuje uplne bez problemov,ale ovela castejsie (aj ked ide o ten isty objekt bezo zmeny) vyhodi klasicku hlasku.Ak to mam vyjadrit ciselne,je to asi tak 1:10 v pomere uspesnych a neuspesnych exportov.Pouzivam plugin Makemdl.
Mal niekto podobny problem a podarilo sa mu to vyriesit?Aj ked mam chut tvorit nieco nove do FS,toto ma od toho kvalitne odradi
Vdaka za odpovede |
| |
|
| | | Re: Problem s Gmaxom-export (cez plugin makemdl) 2. 11. 2007 / 16:21 | |
| | Edit:vsetky nastavenia mam,vratane bodky namiesto ciarky. |
| |
|
| | | | Re: Re: Problem s Gmaxom-export (cez plugin makemdl) 2. 11. 2007 / 16:29 | |
| | Příčina je často plocha s blbě namapovanejma texturama
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Problem s Gmaxom-export (cez plugin makemdl) 2. 11. 2007 / 16:42 | |
| | Přesně tak, stačí pohnout s vrcholem objektu který je už otexturován nebo jinak změnit geometrii polygonů a export klidně a s radostí přestane fungovat.
Také je dobré mít dostatek RAM a nemít otevřeno moc aplikací. Mě někdy pomohlo zavřít a otevřít Gmax, v nejhorším odhlásit a přihlásit uživatele. Pokud ani pak Gmax neexportuje a nehlásí specifickou chybu (jako že objekt má aplikované zvětšení "scale") tak bude asi chyba v těch texturách. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Problem s Gmaxom-export (cez plugin makemdl) 2. 11. 2007 / 16:44 | |
| | Vdaka pani,vecer sa na to pozriem. |
| |
|
|