| | | Pro MARKYHO 2. 11. 2003 / 22:58 | Vladan |
| | Čau Marky, asi už jsem hrozně otravný, ale chtěl bych vědět jestli ses mi na to už podíval?
Díky VLADAN |
| |
|
| | | Re: Pro MARKYHO 2. 11. 2003 / 23:07 | Marky Parky |
| | Nesji otravny a myslim na to, ale v tuhle chvili jsem teprve ukoncil 14tidenni zivoreni bez poradneho litaciho systemu. Zitra to budes mit, ju?? |
| |
|
| | | | Re: Re: Pro MARKYHO 2. 11. 2003 / 23:15 | Vladan |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Pro MARKYHO 3. 11. 2003 / 20:40 | Marky Parky |
| | Díval jsem se na to...
Promazal jsem ti ty ručně napsané názvy i když asi neměly vliv. Ta hodnota 253 pro celý polygon stačí a stim to musí fungovat.
Pokud se ti to nezobrazuje ve 2k2, hledej problém v místě, kde máš textury uložené nebo v místě kde máš BGLko.
Pokud se ti to nezobrazuje ve 2k4, problém bude v umístění BGLka, kdybys měl blbě textury FSka spadne....
Ještě se mrkni na souřadnice, jestli hledaš na spravném místě )) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Pro MARKYHO 3. 11. 2003 / 21:16 | Vladan |
| | Souřadnice sedí.
Dobral jsem se k tomu, že mi to vymaže default silnice i bez použití exclude, ale textura pořád nikde. Ještě neroztumím tomu co znamená ta hodnota 253 a kde ji zjistím. Lítám v 2k2. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Pro MARKYHO 3. 11. 2003 / 22:33 | Marky Parky |
| | Hodnota 253 právě znamená, že se použijí takzvané CUSTOM bitmapy, tedy bitmapy pojmenovane konvencí 01212313233231Su.bmp
Zkus si zkontrolovat následující věci.
a) že máš textury po resamplu převedené do DXT1
b) že máš textury nahrané do adresáře FS2002/Scenedb/World/Texture
|
| |
|
|