| | | An-2 4. 11. 2003 / 08:09 | majky |
| | seruste.stiahol som stade tu an-2 ale vo FS-2002 pro mi nexce slapat motor.magneta mam 1+2 ,mam ctrl+F4 aj ctrl +shift+F4 a motor stoji.preco?! |
| |
|
| | | Re: An-2 4. 11. 2003 / 08:52 | Marky Parky |
| | Prolez si dokumentaci, nastartovat a letet s touhle Andulou chce doopravdy vic nez jen par hotkeyu z FSky )) Je tam popsan cely postup od "nalozeni", prez nahozeni az po problemy ktere musis resit pri letu ( prehrivani a tak ).
Je to moooc hezky udelane letadlylko.... |
| |
|
| | | Re: An-2 4. 11. 2003 / 10:54 | Luboš Petráň |
| | Taky jsem si ho chtěl po stáhnutí rychle vyzkoušet a když to jinak nešlo, nahodil jsem Z142 a odstartoval. Pak jsem to jednoduše ve vzduchu přepnul na An-2 s nadějí, že když už jsem všechno u Z142 pozapínal, tak to všechno podstatné pro let půjde i tady - a pak už jsem jen plachtil zpátky na letiště.
Takže moje zkušenost: bez manuálu to opravdu nejde. Už to tady několik lidí řešilo - najdi si to ve fóru (zastavení motoru za letu vlivem přehřátí, atd.). Ale až to vyřešíš, pěkně si polítáš! |
| |
|
| | | | Re: Re: An-2 4. 11. 2003 / 11:50 | ondra ok mpa |
| | v dokumentaci je asi tohle: zapnout palivo do polohy "raskrutka"(nahoru), cudlik vedle magnet nahoru, zapnout baterii, roztocit setrvák a spustit |
| |
|
| | | Re: An-2 4. 11. 2003 / 12:32 | |
| | stručně, jak jsem si to stáhnul z dřívějších příspěvků ve fóru, jak ti radí kolegové, jak nastarovat ANDULU:
-Je to jednoduchý:
Na pravé straně v řadě zapneš úplně nahoru generátor+akumulátor,po levé straně nad sebou jsou dva otočné přepínače-ten co je níž tak přepneš do horní polohy-na odkryto,nahoře uprostřed přepneš přepínač nahoru-na zapusk a vedle něj je další otočný přepínač a ten dáš na doraz do levé polohy-myslím,že je tam číslo 1 a začínáš spouštět motor.Vedle toho otočného přepínače je přepínač spouštění-podržíš ho v poloze na levo-asi 10s a začíná klesat napětí-je to vidět i na budíku-jedná se o roztočení setrvačníku a potom ho podržíš v pravé poloze do doby než bude motor běžet-přepínače jsou v ruštině,ale ty si nějak už poradíš-letu zdar..
-Podle přiloženého návodu to funguje, ale pokud odstartuješ, ještě nejásej, za chvíli se Ti přehřeje motor. Teplotu musíš regulovat pomocí ovládání chladiče (vpravo dole, najdeš opět v návodu). Podle mně, ale výsledek za tu trochu učení rozhodně stojí.
-...pozor na tu teplotu,ale aj na hlavach valcov a aj na teplotu oleja. V pravo dole su dva prepinace, jeden je na zaluzie chladenia hlav a druhi na olej. Stav otvorenia na olej potom indikuje budik (taky trochu splosteny) a zaluzie na hlavy vidno vizualne v okne, v lavej casti nad panelom.
Dufam, ze sa vam to podari coskoro nahodit... je to potom bomba.
PS: Prejdite si manual aj s vytlacenym popisom pristrojov, ktory by tam mal byt prilozeny. Potom uz bude vsetko jasne ))
|
| |
|
| | | Re: An-2 4. 11. 2003 / 13:07 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: An-2 4. 11. 2003 / 19:36 | |
| | | |
|
| | | Re: An-2 18. 11. 2003 / 20:21 | |
| | Skus si precitat manual dodany k eroplanu.
alebo skus magnetra 1+2 zapni vsetky spinace okrem svetiel ( stredy panel 3 spinace) a vedla magnet mas starter. Daj do polohy - (minus) roztocis dynamo ma amper metry klesne napatie a ked to moc piska prepni do polohy + ( plus) a motor by mal naskocit, ale este nemas vyhrate, otvor zaluzie na plno ( zelana paka vedla plynu) aby sa motor nezahrial inac Ti skape. Roluj na 1/2 plynu po starte zavry zaluzie na polovicu. Stale si straz teoplotu oleja a hlav valcov. Vela prijemneho lietania, pokial aj realne lietas skus sa v Aeroklube dobre poobzerat a mozno niekde vyhrabes a original manual a AN -2. |
| |
|
|