|  |  | Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:23 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:33 | |
|  | no normálně uvolnil se, a protože je těžší vzduchu tak upadl dolů přijde mi to celkem logický  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:36 | |
|  | me to prijde směšný, si jako jdes po ulici a prask motor se zaboril do chodniku pred tebou.... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:37 | |
|  | To se ti klidně může stát 
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:56 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:06 | |
|  | zajimave ale u toho boeingu je to fakt smesny jak tam ten motor visi na tom kridle a proste upadne. Samozrejme nechci nejak zlehcovat vaznost situace...... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:08 | |
|  | zajímalo by mne jak je to možný. říkaj že do toho něco narazilo, ale to by musela bejt nejméně labuť s s takovou tou esesáckou kovovou helmou na hlavě co maj někteří motorkáři  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:21 | |
|  | Na tom opravdu není nic divnýho, naopak - pokud se jim nic nestalo, je to jen ukázka důmyslnýho tech. řešení, že je i po utržení motoru éro "letuschopné". Nedávno byl na tohle téma na NG dokument. Tam šlo ale o katastrofu, protože se motor utrhnul nerovnoměrně a po zhoupnutí na zbylém nosníku rozerval náběžnou hranu křídla a poškodil hydrauliku. Letadlo pak havarovalo a všichni zemřeli. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:29 | |
|  | Jo, to byla ta El Al 747. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 14:11 | |
|  | Prostě ten motor něco nasál, pták, či jakejkoliv další bordel... ten poškodil lopatky fanu, čímž fan rozvážil, no a kvuli tomu začne motor ve svym loži vibrovat, přenáší vibrace i na křídlo , což je hodně špatný, protože by mohli to křídlo poškodit a ohrozit tak další průběh letu. Proto tam jsou střižné čepy, které se při určité hodnotě vibrací přestřihnou a uvolní motor ze závěsu... Thats all! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 15:25 | |
|  | Díky za vysvětlení. o těch čepech jsem nevěděl. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:28 | |
|  | ULL no..  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 15:26 | |
|  | ne. osraná pravidelná revize vrtule. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 17:16 | |
|  | No to jo.. ale to nemeni nic na mym nazoru na ULL  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 18:16 | |
|  | Nechci nijak rejpat ale ve svém věku jsi stihnul už určitě nashromáždit hodně zkušeností s Ulla o které se tvůj názor opírá. Já sám bych si takhle ostře něco zkritizovat netroufnul.
Můžu se jen zeptat jaký je ten tvůj názor a čím k tomu došlo že sis ho vytvořil takový jaký je? Určitě to má pádnej důvod
Já mám také svůj názor ohledně Ulla kterej jsem tady ale už prezentoval... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 18:30 | |
|  | Nevim co je spatnyho na tom verit vic kovu a slitinam nez tkaninam nasycenejch pryskirici ( Vim ze se tohle pouziva vlastne vsude ale ja to s tim mam proste spojeny.. Spoluzak ma taky papiry na ULL ale kdyz se na nej clovek podiva tak si rekne jakejm lidem se ty papiry schvalej-tim nenarazim primo na nekoho a rozhodne nehazim vsechny do jednoho pytle a netvrdim ze hovada nejsou i v normalnim litani. Kdyz se podivas na nejakou tabulku leteckejch nehod, kolik tam vidis normalnich er a kolik ULL? nebude to nahodou taky zapricineny kvalitou zpracovani a vycvikem pilotu? Neodsuzuju to, nerikam ze nektery z tyhle kategorie nejsou kvalitni letadla ale proste k srdci mi to neprirostlo.. staci? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 19:03 | |
|  | Předně: doba plátna a plyskyřice je už dávno pryč. pokud už se používá nenosneho potahu, je to v 90% případů speciální sysntetická k tomu určená tkanina. Dneska se už ale většina továrních ultralightů dělá z kompozitů (skelná vlákna, kevlar...), nebo z duralových slitin k tomu určených. V tom druhém bodě máš naprostou pravdu, že za 20hodin se naučíš opravdu málo, ale myslim že ani 45 hodin na PPL neni žádná velká výhra, pokud nelítáš na nějakém jednoduchém éru jako je C152ka. Některé ultralajty
stavitelná vrtule, zatahovací podvozek, cestovka 240kmh jso IMHO na ovládání složitější. - tím spíš by mělo být víc výcvikovejch hodin. Teorie to je věc jiná. když se to chceš naučit, a rozumět tomu, a baví tě to tak se to naučíš. pokud to chceš vosrat, tak to uděláš i u ppl a prostě se jen nadrtíš na testy abys prošel, a nebude ti vadit že tomu nerozumíš. Pokud se podíváš na tubulku nehod a vidělíš počet nehod počtem ULLa u nás a to samé uděláš u velkejch letadel, dostaneš se na obdobný čísla. Př. Vezmi Katanu s rotaxem 912 a Ulla Sting s tím samým rotaxem 912 ( když pominu že v katáně bude certifikovaná 912 což znamená že než ten motor poskládali tak každej ten stejnej díl kterej bude v tom rotaxu ve stingu ještě někdo prohlédl a dal mu razítko), tak sting nalítá ročně třeba 350hodin a katána s bídou 150. Pravděpodobnost že se něco posere , nebo ŽE NĚKDO NĚCO POSERE je tím pádem u toho Stinga min. 2x taková i když jde v podstatě o kvalitativně stejný letadlo. Taky se podívej, stačí na stránky LAA, kde je rozbor nehod, kolik je zapříčiněno selháním techniky, a kolik tím že pilot něco posral.
Pak třeba nebudeš psát .. prostě Ulla ale podíváš se na to otevřeně.
Podle mne je důležitý dělat všechno tak jak už to někdo vymyslel, a nebo pečlivějc. Já sám jsem lama, tak dělám to co mi řekli nebo vymysleli zkušenější, a snažim se nic nevosrat. Minulý týden mi např. při motorovce na jedno magneto zdechnul motor ( R 912). Kdybych tu motorovku třeba neudělal, tak už jsem sem třeba už teď nepsal. Je jasný že se některé věci člověk prostě neovlivní, ale udělat pro tu bezpečnost alespoň to co se dá by měl každý. Pak se třeba změněj i názory lidí jako jsi ty, kteří to takhle odsuzujou. Podle men stejně přijde doba kdy ty Zlíny a Dvoustovky v AK dolítaj, a ta doba tu bude natotata, a pochybuju že AK budou mít na to nakupovat např. Cirrusy apodobně, takže pak rádi šáhnou po něčem z lehčí kategorie, jak se tomu ne zřídka děje už teď. Navíc u nás patří výroba Ulla k naprostý světový špičce, takže takhle to shazovat je podle mne nesmysl. Samozřejmě, že lítat dvoumotorovim twin starem je zase s bezpečností trochu jinde  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 19:07 | |
|  | pardon za ty gramatický chyby, někdy myšlenky předbíhají to co ruce píšou ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 19:38 | |
|  | Jasně tomu se říká pisatelskej amok 
Mě stačí se podívat na nehody za minulé roky a opravdu pochybuji, že mi někdy SLZ k srdci přirostou. Nedostatečný výcvik a někdy i ta "lehčí" konstrukce si berou svou daň na vašich životech.
A protože je lítání hlavně o bezpečnosti, tak se to neslučuje s mejma hodnotama co se letectví týče. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:15 | |
|  | Chápu plně že obhajuješ to "svoje" lítání, potřebuješ ho pro výcvik. Pokud ale chci létat jen pro radost a svoje potěšení, zajímají mne i náklady. Pokud pořídíš solidní Ulla, s kvalitním motorem o který se budeš náležitě starat, myslím že tady není problém. Rád bych věděl který z aeroklubáků nalétá 80a víc hodin ročně.... Pak už jdou jaksi řeči o zkušenosti stranou. Připomíná mi to takové ty "Nedělní řidiče". Ono je to pak vcelku jednou jestli jedou v superbu nebo nissan micra když se jdou projet jen na dušičky . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:19 | |
|  | Ale přijet na dušičky v superbu je větší frajeřina..
Narveš do něj víc svíček a věnců.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:26 | |
|  | jasný , mmchd mělo to i skrytej význam nebo to byla jen taková glosa???  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:27 | |
|  | počkej, musim zapřemejšlet.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:29 | |
|  | Ne, glosa v tom nebyla, jen jsem tam ještě chtěl dopsat - víc svíček, věnců a vajíček v okně.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:33 | |
|  | Mně šlo spíš o to, že já sám jsem si dřív myslel že když budu mít PPL tak to bude větší frajeřina , Sice bych nalítal tak s bídou 1/3 toho co na Ull, ale budu větší skill
A vooo tom to právě vůbec neni. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:18 | |
|  | a když už mluvíš o bezpečnosti, myslíš že noční let jednomotorovim letadlem je bezpečnej? Když ti to zdechne, nebo třeba zamrzne, tak si to můžeš tak akorát voloupat. Stejně tak jako nedávno piper z benešova kterýmu to zamrzlo, naštěstí ve dne. byl rád že to usadil do vojtěšky.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:25 | |
|  | Ja nerekl ze vsechny letadla krome ULL jsou 100%ne bezpecne a nezporuchove. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 10. 11. 2007 / 10:15 | |
|  | To je ale trošku něco jinýho, nemyslíš? To je prostě v osnovách a že je to nebezepčný máš pravdu a věř mi, že z toho se spolužákama nadšený nejsme, ale nic s tim neuděláme. Obejít se to ve výcviku nedá...
Ted už jen co je nebezpečnější? Jestli VFR SEP NIGHT nebo IFR SEP ...hm? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 10. 11. 2007 / 17:55 | |
|  | Asi to byla jen řečnická otázka 
ale řek bych že IFR SEP, neb u VFR-N SEP si alespoň přibližně můžeš vybrat kudy to letět (třeba nad dálnicí).
Každopádně oboje mi přijde na hovno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:05 | |
|  | za 1) nemluvil jsem o platne, vim co se pouziva, taky sem s tim delal 
za 2)Pokud se podíváš na tubulku nehod a vidělíš počet nehod počtem ULLa u nás a to samé uděláš u velkejch letadel, dostaneš se na obdobný čísla- kde pada nejvic velkejch letadel? afrika? asie? svym skromnym odhadem si troufam odhadnout ze tam se jedna spis o hrube zanedbanou udrzbu zacoz letadlo snad nemuze ne? BTW mel jsem na mysli Ceskou Republiku. kolik u nas bylo za posledni rok nehod ULL a tech ostatnich? me slo o tenhle pomer.
a za 3) Si myslim ze jako rozumnej clovek vis ze padny argumenty jsou jedna vec ale neco co mas v sobe jakz takz zazity je vec druha.. Nerikam ze nazory nemenim ale v tomhle smeru me zatim skoro nic neprsvedcilo. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:10 | |
|  | ad2, taky mluvim o čr. o ulla a o GA letadlech |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:17 | |
|  | ad 1) doba pryskyrice je davno pryc? a cim se teda lepi? 
ad 2) pardon, ja si to blbe precet.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:24 | |
|  | samozřejmě že pryskyřicí. oba víme jak jsem to myslel. ale pro úplnost: nevim o žádném výrobci v čr kterej by dělal plátěný ultralajty komerčně. (myslim ted samozřejmě větší výrobce a ne nějakého borce co to doma dělá v kůlně)... Atec, jihlavan, Evektor, Tl.... atd...
Já ti nijak nenutim svůj názor, jen mi přišla ta tvoje hláška až moc vostrá. Taky bych moh říct to co ty, jak vloni usadili na točný tu 152ku OK-PRP do lesa... Ale neni to tak černobílé. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:26 | |
|  | Ne, to neni ale ona 152ka taky neni nejakej dric s prebytkem vykonu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:30 | |
|  | No právě . Proto říkám že Kvalita a bezpečnost není přímo úměrná tomu jeslti je to Ulla nebo PPL.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 20:40 | |
|  | nekdy ne, ta 152ka je.. takovej kocarek ale kdyz obcas vidis ULL ktery se skoro lamou pod tvym pohledem.. Znova rikam ze se to netyka vsech ( Eurostaru uz vubec ne ) ale proste mi to vzdycky prislo vic.. poutovy. nic vic, nic min |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 21:44 | |
|  | já teda tomu nerozumím, ale ruzynskej má vždycky pravdu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 21:50 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 21:53 | |
|  | sakra, škoda, že to proti němu nemužu použít |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 21:58 | |
|  | to sem na zemepis musel zrovna chybet...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 22:06 | |
|  | Tak to rychle dozen, u litani se zemepis docela hodi... ))letu zdar! |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 14:32 | |
|  | No směšné Ani ne Pokud si dobře pamatuju, tak nějakou dobu po slavném 11. září kdesi v USA nějakému Boeingu 767 nebo co to bylo upad taky motor a přistál na parkovišti před benzínovou pumpou. Dokonce mám pocit, že to bylo v NY, ale to už si tak dobře nevzpomínám. Jenom si docela živě vybavuju ten obrázek, jak ten motor leží do polovičky zabořený v cestě Bylo obrovské štěstí, že to nikoho netrefilo. Bylo to ve zprávách. Někdo šikovnější než já by to možná mohl někde vykopat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 15:32 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 10. 11. 2007 / 00:10 | |
|  | Myslím, že toto nebylo ono, ale těžko říct... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 14:31 | |
|  | Musíme počítat také s gravitací.... |
| |
|
 |  |  | Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:36 | |
|  | No upadl, tak jako když upadne motor  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 11:37 | |
|  | kapitane mame problem, upadl nam motor. Damy a panove kapitan speaking, sice nam upadl motor ale zachovejte klid pokusime se pristat ja bych se asi musel zacit smat |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:17 | |
|  | Na čem jedeš? 
Ale slovo upadnout mi tak připomíná spíš klíče.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:21 | |
|  | obvykle na plzni ale ted na nicem, jen me to fakt pripada hrozne vtipny ten titulek. Predpokladam ze ten motor se silne poskodil a nake casti z neho odlitly ale jako ze by proste upadl  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 12:50 | |
|  | jj přesně tak a ty motory by měly dokonce při nouzovém přistání odpadnout jsou tam na střižnejch čepech |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:22 | |
|  | zajimavy, este by mohli mit piloti v kokpitu naky tlacitko Engine eject nebo neco takovyho kdyby ho potrebovali shodit proste... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:27 | |
|  | Spíš při nadměrných vibracích, které by ohrozily celé letadlo. K čemu by bylo, kdyby při nouzovém přistání upadly? Myslíš pro případ, že letadlo nepřistane na dráze? Ale připomnělo mi to cargo 747 El Al v Amsterdamu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:28 | |
|  | jj přesně tak,ale hlavně se to myslim používá při nouzovym přistání na vodní plochu.Já ma v učebnici napsanej i popis a nákresy k tomotu zařízení,ale bohužel jí budu mít doma až v pondělý |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 13:32 | |
|  | Hele to neni jako kdyz se s Blanikem vypnes od vlecny Proc by mely upadnout? Kdyby tam byly uplne na pevno tak pri pristani na bricho urves kridla, takze nakonec to nemusis videt jako ero na brise ale tisice kousku rozsety po okoli |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 14:26 | |
|  | Nouzové přistání neznamená na břicho. Ale když domajs myslel na břicho, tak proti tomu nic nemám  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 22:08 | |
|  | Nevíte někdo náhodou, jak to dopadlo s tim motorem ? ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Boeingu 737 upadl za letu motor 9. 11. 2007 / 22:24 | |
|  | Pre motor špatne, pri dopade utrpel zranenia nezlúčiteľné so životom. |
| |
|
|