|  |  | INS: Umí s tím někdo úspěšně pracovat? 10. 11. 2007 / 11:05 | |
|  | Potřebuju poradit. Učím se dělat s INS ( Civa, stáhlý ze simufly.com). Postupuju podle návodu, akorát se mi nedaří přístroj připravit. De o to, že číslo, kterýmu se říká API, by mělo během kalibrace klesat z 9ti až na 5, postupně až na nulu. Mě to ale klesne pouze do šestky, potom už to dál neklesá. Tím pádem v podstatěn nemám INS nastavený a když s tím zkusím letět, ukazuje mi nesmyslný údaje o pozici a o traťových bodech. Nemá s tmhle někdo nějaký zkušenosti? Předem dík. |
| |
|
 |  |  | Re: INS: Umí s tím někdo úspěšně pracovat? 10. 11. 2007 / 11:09 | |
|  | Kdysi mi tohle dělalo z důvodu, že jsem měl špatně zkalibrovaný joy a i když jsem byl na parking brake, tak se éro při spuštěných motorech nepatrně pohybovalo. INS potřebuje pro inicializaci naprosto statickou polohu - zkus to rozjet jen na baterce bez spuštěných motorů a s parking brake.
Může to být i něčím jiným, ale zkus zatím tohle. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: INS: Umí s tím někdo úspěšně pracovat? 10. 11. 2007 / 12:19 | |
|  | u PT-154 se systemem I-21 bylo bezpodminecne nutne inicializaci provadet pred spoustenim, tj tak jak rikas, na baterce |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: INS: Umí s tím někdo úspěšně pracovat? 10. 11. 2007 / 21:45 | |
|  | Potvrzuji tentýž problém s F1 DC9. Je potřeba aby se letadlo ani nehnulo, takže jsem INS nahazoval buďto z baterky, nebo z APU, ale nesměl běžet ani jeden motor. |
| |
|
 |  |  | Re: INS: Umí s tím někdo úspěšně pracovat? 10. 11. 2007 / 12:48 | |
|  | Rozsvieti sa ti to cervene WARN? Potom jednoducho prepni vsetky INS do STBY a zacni od zaciatku. A ako tu uz bolo spomenute, lietadlo sa nesmie hybat, myslim ze maximalne moze bezat APU.
EDIT: Pred zapnutim Align stisni TEST, WARN potom zhasne. |
| |
|
|