FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATIS LKMT Jeden příspěvek | Celý strom
ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 15:04
leonell
Ahoj,
jeste jednu k ATISu, tentokrat k Mosnovu, jedna se o sekci za TRANSITION LEVEL a pred METAR.

ILS FOR RWY 22 US, SALS RWY 04 US

SALS je svetelny system cili asi upozorneni ze jsou rozsvicena svetla na draze ale co je US to netusim a toto slovo se hleda v googlu dost spatne...

Nejdriv jsem myslel ze je to UnuSable ale pokud si pamatuji tak na 04 vubec ILS neni instalovana?

 

Re: ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 15:07
Fabo™   
Simple Approach Lighting System RWY04 UnServiceable

Takze v LKMT to mate polamane, nefunguje vam ILS22 a priblizovacie svetla na 04...
 

Re: Re: ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 15:11
leonell
Diky, to mne taky mohlo napadnout
 

Re: Re: ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 15:36
Dave326
Né že by to bylo polámané ale chystá se povýšení ILS z CATI údajně na CATIII (původně mělo být CATII)
 

Re: Re: Re: ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 15:54
Hory1989   
Hurááááá!!!
 

Re: Re: Re: ATIS LKMT   11. 11. 2007 / 16:05
FSPilot   
Přesněji CAT IIIa podle mých informací

Jinak LKMT je víceméný rozkopaný APN N co jsem tam byl naposledy celý ďuravý, protože to tam asi upravujou a zpevňujou pro ty Bóóójingy, E a D jsou pokopané taky no a je to tam celé takové staveniště ))
 

Re: Re: ATIS LKMT   12. 11. 2007 / 11:14
Kamyl   
Z Planes.cz:
07.11.2007 17:01
Na letišti v Ostravě probíhá od přelomu září a října rekonstrukce severní odbavovací plochy, kde je umístěn hangár opravárenského střediska. Dokončena by měla být v prosinci, samotný hangár nejpozději v lednu, kdy má být zahájen jeho provoz a postupně se do něj přemístit např. údržbové středisko Job Airu na letouny Saab. Zároveň probíhá i údržba a modernizace dráhy, některých pojezdových drah a dráhového světelného systému. Hlavním cílem je plánovaný přechod na kategorii dráhy CAT II, která umožní přesnější přístrojové přiblížení a přistání za nízkých dohledností. V první etapě, trvající do 10. prosince, je práh dráhy 04 posunutý o 1500 m, tzn. použitelná dráha je nyní dlouhá 2000 m. V této části probíhá osazení dráhových světel pro CAT II a souběžně s tím práce na instalaci světel na pojezdové dráze E, respektive F mezi dráhami E a D. Pojezdová dráha E se zároveň rozšiřuje tak, aby na mi mohla vjíždět i letadla velikosti Boeingu 747. TWY E totiž přímo navazuje na jižní odbavovací plochu, na které je umístěn montovaný cargo terminál. Do něj se příští víkend přesune celé zázemí a prostory DHL, které jsou nyní v sousedství centrální odbavovací plochy. Od 19.11. se tak bude linka DHL Lipsko-Ostrava-Lipsko odbavovat na jižní odbavovací ploše právě v sousedství cargo terminálu. Dokončení všech úprav je plánováno do října 2008.
 

Re: Re: Re: ATIS LKMT   12. 11. 2007 / 13:56
pseudoMates
Počkat..
Chápu tomu správně, ře CAT I Vám Ově zůstane na dráze 22 a na dráhu 04 vám montujou CAT II..?
 

Re: Re: Re: Re: ATIS LKMT   12. 11. 2007 / 15:35
Marky Parky   
Ne, já to chápu tak, že v blízkosti prahu 04 montujou dráhová světla pro 22, aby splnila požadavky CAT II. AFAIK LLZ a GS je už splňuje a dráhová světla jsou jedna z věcí co Ostravě k CAT II certifikaci chybí.
 

Re: Re: Re: Re: Rekonstrukce LKMT   12. 11. 2007 / 15:44
Dave326
Zřejmě se jedná o "povýšení" ILS dráhy22 na CATII, případně CATIIIa:

Na Letišti Leoše Janáčka Ostrava byly zahájeny stavební práce na osazení nových světelných a elektroenergetických systémů dráhy. Cílem uprav je zvýšení kategorie dráhy na CAT II., tzn. provádění přesnějšího přístrojového přiblížení a přistání za nízkých dohledností. Dokončení úprav je plánováno v říjnu r. 2008.
http://www.airport-ostrava.cz/cz/page-aktuality/article-47-rekonstrukce-drahoveho-systemu/
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rekonstrukce LKMT   12. 11. 2007 / 15:56
Koprik
No vidim, ze opravdu nepospichaji.Rekl bych, ze delaji vsechno proto, aby je intenzivnejsi provoz nahodou nevyrusoval ze sneni a neprinasel nahodou dalsi potize.....Uz aby to letiste bylo privatni!
 

Re: Re: Re: Re: ATIS LKMT   12. 11. 2007 / 17:06
FSPilot   
No, já jsem se dozvěděl, že by to z finančních důvodů mělo být né CAT II, ale CAT IIIa, protože přechod z CAT II na CAT III by byl větší finanční zátěží, než přechod CAT I -> CAT IIIa. Ale jsou to neoficiální informace. Jinak na LKMT to před měsícem vypadalo asi takhle
15175 B / 600 x 453 / 100_2552.jpg
17526 B / 600 x 453 / 100_2553.jpg
11783 B / 600 x 453 / 100_2554.jpg
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ