FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 12. 2025, svátek má Dagmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud Jeden příspěvek | Celý strom
FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:08
brendon (SVK832)   
Pani mam tu mensi hlavolam. Ak u FSX pouzijem na nocnej texture alpha kanal stane sa co vidite dole na obrazku. Textura je priehladna pokial sa za nou nachdza hocijaky objekt. Na tej zadnom objekte je textura na ktorej nie je alhpa kanal. To iste urobi ka je za tym mojim objektom strom. Inak denna textura je v poriadku. Pouzimam minimaps a DXT1.
21084 B / 525 x 500 / AlphaKanalDenna.jpg
12316 B / 550 x 500 / AlphaKanal.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:24
Jennik   
Ten sloup je vytvoreny pomoci textury s pruhlednosti alfakanalem. V noci se do sceny pricita lightmapa te budovy za sloupem a zrejme k tomu dochazi v dalsim stage az po sestaveni cele sceny. Proto je to spatne setridene a engine kresli tu alfatexturu "za budovou". Vsiml jsem si teto vady napriklad u modelu importovanych z FS9, viz http://www.vrtule.info/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=155

Dale me napada, nahradit textury BMP za FSX nativni a spravne sestavene .dds
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:27
Jennik   
Pro poradek, tady jsou nastroje na kompilovani .dds textur:
http://developer.nvidia.com/object/photoshop_dds_plugins.html
http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:40
brendon (SVK832)   
Tak som skusil ulozit xxx_lm.bmp do xxx.lm.dds a nepomohlo
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:50
anatolij   
formát lightmapy sloupu i budovy máš stejný, že? Takže oba DXT1 třeba.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   14. 11. 2007 / 22:54
brendon (SVK832)   
Ano. Len na jednej je pouzity alpha kanal.
   Seznam příspěvků  

Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   15. 11. 2007 / 23:58
brendon (SVK832)   
Dnes som zistil horsu vec. Alhpa kanal to nesposobuje. Skusil som pouzit teexturu bez alphy a to iste
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   16. 11. 2007 / 08:10
anatolij   
Pokud máš všechny lampy na letišti jako jeden objekt, tak je zkus rozdělit na objektů více a nebo z nich udělat knihovní objekt (což asi máš). Případně třeba slouči objekt terminálu s lampami nebo naopak pokud je máš už sloučené, tak je rozděl atd. Prostě zkus reogranizovat scénu a testuj, zda to při nějaké kombinaci chybu neopraví.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FSX + Alpha kanal + nocna texura = blud   16. 11. 2007 / 08:42
brendon (SVK832)   
Ked mam pravdu povediac uz som aj nad tym zacal uvazoval. Inak mam to vsetko v jednom bgl-cku. Ale v gmaxe su to samostatne objekty.
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ