Pani mam tu mensi hlavolam. Ak u FSX pouzijem na nocnej texture alpha kanal stane sa co vidite dole na obrazku. Textura je priehladna pokial sa za nou nachdza hocijaky objekt. Na tej zadnom objekte je textura na ktorej nie je alhpa kanal. To iste urobi ka je za tym mojim objektom strom. Inak denna textura je v poriadku. Pouzimam minimaps a DXT1.
Ten sloup je vytvoreny pomoci textury s pruhlednosti alfakanalem. V noci se do sceny pricita lightmapa te budovy za sloupem a zrejme k tomu dochazi v dalsim stage az po sestaveni cele sceny. Proto je to spatne setridene a engine kresli tu alfatexturu "za budovou". Vsiml jsem si teto vady napriklad u modelu importovanych z FS9, viz http://www.vrtule.info/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=155
Dale me napada, nahradit textury BMP za FSX nativni a spravne sestavene .dds
Pokud máš všechny lampy na letišti jako jeden objekt, tak je zkus rozdělit na objektů více a nebo z nich udělat knihovní objekt (což asi máš). Případně třeba slouči objekt terminálu s lampami nebo naopak pokud je máš už sloučené, tak je rozděl atd. Prostě zkus reogranizovat scénu a testuj, zda to při nějaké kombinaci chybu neopraví.