> Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip,
> nebo-li stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady
> na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit.
>
> A mechanici si to přečtou a zjednají nápravu a pak do formuláře
> napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor. Letecká
> společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chuťovky
> zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.
>
> Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
> Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.
>
> Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo
> velice drsné. Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto
> letadle není nainstalováno.
>
> Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
> Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.
>
> Poznámka pilota: mrtvý brouci na předním skle.
> Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.
>
> Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60m
> za minutu.
> Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.
>
> Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
> Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.
>
> Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví. Mechanik dopsal:
>
> proto tam také jsou.
>
> Podezření na prasklé sklo.
> Mechanik: podezření je správné.
>
> Motor číslo 3 chybí!
> Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.
>
> Letadlo se za letu chová legračně.
> Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.
>
> Cílový radar pobroukává.
> Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových
> textů.
>
> Myš v pilotní kabině.
> Mechanik: byla namontována kočka.
>
> Spod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by
> trpaslík bouchal na něco kladívkem.
> Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
>