|  |  | LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 08:26 | |
|  | ATIS message recorded at 2007-11-18 07:01:42 UTC
GOOD MORNING RUZYNE ATIS INFORMATION NOVEMBER 0700 ILS APPROACH RUNWAY IN USE 24 LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION RUNWAY CONDITIONS RUNWAY 24 WET 100 PERCENT CONTAMINATION BRAKING ACTION GOOD
TRANSITION LEVEL 50 ILS RWY 31 AND DME PG OUT OF SERVICE CATEGORY II AND III HOLDING POINTS IN USE
METAR PRAHA ISSUED AT 07,00
WIND 040 DEGREES 3 KNOTS
VISIBILITY 3 HUNDRED METRES
RVR RUNWAY 24 350 METRES NO DISTINCT TENDENCY RVR RUNWAY 31 275 METRES NO DISTINCT TENDENCY
FOG
VERTICAL VISIBILITY 1 HUNDRED FEET
TEMPERATURE 1
DEWPOINT 1
QNH 1018 HECTOPASCALS
TREND BECOMING VISIBILITY 1 THOUSAND 2 HUNDRED METRES MIST BROKEN 3 HUNDRED FEET YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION NOVEMBER |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 08:32 | |
|  | haha.. Já mám na LKMT tyto:
de.ts.ivao.aero/LKMT_TWR
This is LKMT information CHARLIE recorded at 0731z
Landing rwy 22 / Take-off rwy 22
LKMT 180700Z 02006KT 0800 R22/0900V1200D R04/0800V1000U FZFG OVC001 M06/M07 Q1019 04620295 BECMG 1500 BR BKN002
Mošnov tower
Confirm information CHARLIE on initial contact
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 10:55 | |
|  | "haha.."tak to mas na LKMT ATIS vyplneny blbe |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 10:57 | |
|  | Až na dráhu a chbící poznámky o prahu dráhy tam nic špatně není    |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 11:04 | |
|  | Jeste zes tam dal ty smajly  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 11:07 | |
|  | Možná by místo těch nicneříkajících komentářů neuškodilo napsat jak pro honzuuuuuu tak pro ostatní správnou verzi, ať se můžu poučit, díky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 11:08 | |
|  | No počkat Jaxi tě moc nechápu Co tam má špatně? METAR se vygeneruje sám a jediná věc, kterou tam moh zkazit je název stanoviště a dráhu v používání, kterou zkazil Jo a teď jsem si ještě všim, že mu chybí TA a TL Ale jinak asi nic, ne? Nebo jsem tak slepý?   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 11:13 | |
|  | Pokud dobre vidim, tak nema nazev letiste (ma misto nej ICAO kod), TL, TA a nakonci zase naopak ten nazev nema byt (ale porad lepsi nez aby tam bylo takovy to "Brý vecer, vas ridici je Franta z dolnich Kotehulek").
Info o zavrenych drahach (kdyz uz jsi to nakous) by se tam pro zpestreni taky mohlo objevit  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 13:05 | |
|  | No vidíš, to je fakt Toho jsem si nevšim... sakra, asi si pořídím brýle  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 13:35 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 18:31 | |
|  | Jo, na to jsem přišel až pak    Ty brýle fakt nebudou potřeba, to by chtělo něco jiného, ale to abych se obrátil spíš na neurology, než na virtuální piloty        |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 10:58 | |
|  | Haha, ještě tak vědět, co to znamená, žejo          |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 09:37 | |
|  | Vyhlásí dangerous weather? nekdo jim napiste pls..pls..pls.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 09:42 | |
|  | Yeah , jdu napsat SUPervisorům  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 09:48 | |
|  | Tak asem pak napis  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 09:48 | |
|  | Tak odesláno doufejme že tu Heavy Weather spustí |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 09:53 | |
|  | IVAO-AOA1> Not is good for HW validation..... sakryš  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 10:43 | |
|  | kde jsi pls zkopíroval ten atis? Dik |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 10:50 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 11:42 | |
|  | Si tak vždycky říkám, kdo z onoho zahájeného přiblížení na těchto minimech nakonec i přistane a kdo předpisově zahájí nezdařené přiblížení, když limit pro CAT I je 550m RVR, o single crew operation ani nemluvě (800m). |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 15:17 | |
|  | Tak kdyz bylo LVP in use, tak se slo na CAT II ne? A to uz se podarit muze, navic, kdyz kazdy letiste v v FS ma CAT III  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 16:04 | |
|  | Letiště ano...jenže
1.) Co letadlo?
2.) Co pilot?
3.) Co druhej (nepřítomnej) pilot? 
4.) A co (ve výsledku) taková HW badge s autolandem ? ;o) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 16:08 | |
|  | 1. Standardni pay addony to zvladaj
2. To at si kazdej zhodnoti sam kam s tim pristane 
3. Multicrew je v prostredi FS ne zrovna jednoduche simulovat, rekl bych, ze se standardne bere pilot na Ivao za multicrew posadku, pokud leti takovym strojem, protoze stejne musi zvladat vsechno sam
4. Samozrejme sem to nemyslel v souvislosti s HW, mluvilo se o tom kdo obecne tam jak a kde pristane |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 17:17 | |
|  | 1.) Tak ono to zvládá kdeco, jde o to, jestli je na to certifikované i éro, které to simuluje...
2.) No od toho jsou právě ty minima, ne úsudek pilota 
3.) No to právě není, bo toho tolik nikdy stíhat nemůže, ba naopak, i jeho single pilot možnosti jsou tím co musí dělat navíc omezené.
4.) To mně šlo hlavně o to HW, přijde mi to speciálně v té low vis variantě taková frčka za nic...
Ale OK, už mlčím Jen mně po posledním měsíci lítání se zakrytým výhledem až na minima tak nějak cuká voko, když vidím jak jsou všichni odvážní A letět to bez mrknutí ven asymmetric s následným goaroundem, to jsou i CAT I 200ft AGL zatraceně nízko  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: LKPR dnes ráno jen pro zkušené 18. 11. 2007 / 17:22 | |
|  | To verim, ale lidi, co nikdy neridili real ero (vcetne mne) nemaj ty zkusenosti a vycvik a co delat pri lowvis za ukony treba uz neni tak jednoduchy se naucit sam a chtelo by to videt a ucit od nekoho zkusenyho. Takze nam nemej za zly ze nevime presne co kdy a jak... ja akorat vim, ze kdyz nevidim na minimech drahu, du okolo. |
| |
|
|