FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATC otazka Jeden příspěvek | Celý strom
ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:28
pilot_master   
sem na IFR praha holandsko ale na tom nezalezi, co znamena ak mi ATC napr. Frankfurt centre povie ze, please expedite your descent to FL200 ? vopred dakujem
   Seznam příspěvků  

Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:31
Rozšafín Ctibum   
urychlete klesání - prostě klesat větším rate of descend, než aktuálně klesáš, pokud ještě můžeš.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:35
pilot_master   
a co znamena to FL200 ?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:36
pseudoMates
Že tě asi povolil do FL200 a ty máš to klesání urychlit.. Nejspíš kvůli nějakýmu provozu, se kterým tě křižuje..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:36
Rozšafín Ctibum   
Flight Level 200 . 20 000 stop. Ty poslyš, jak dlouho létáš ? Protože při cestách do ciziny bych možná doporučoval nějaký menší trénink nejprve v čechách pro osvojení těchto základních znalostí...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:37
Teflon_490   
Ja bych rekl ze to leti offline.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:38
pseudoMates
Doufejme..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 21:41
pilot_master   
nebojte se letim offline
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 22:33
OK-PPT (AVP57T)   
Bojím bojím
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:21
FSPilot   
Tak tak, je to 20 000 ft na tvém výškoměru při nastavení tlaku 29.92 mmHg a nebo 1013 hPa, což je standardní tlak viz. MSA (mezinárodní standardní atmosféra). Může se ti stát, že máš na výškoměru onene požadovaný FL200, ale nemáš nastavený tlak na standard, takže ti to ukazuje výšku, kterou nemá Pro bližší info zkus vyhledat FL, Flight level (Letová hladina), nebo výškoměr ve fóru a najdeš toho určitě hory
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:27
Rozšafín Ctibum   
Mno a co se týče offline, stačí zmáčknout "B"
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:36
OK-PPT (AVP57T)   
Ono do 20 000 ft to staci i online. Nějak jsem se vyléčil z manuálního nastavení výškoměru, když jsem párkrát v mlze málem rozstřelil éro.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:43
Rozšafín Ctibum   
Mno to nee, nebo nevim, jak FSce určit TA . Cudlitko B nastavi aktualni tlak, ale uz ne 1013.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:49
OK-PPT (AVP57T)   
To je sice pravda, ale párkrát se mi podařilo při VFRku vletět do mlhy a vzhledem k tomu, že řídící mi nahlásil jiný tlak, než jsem měl v FSce, tak byl rozdíl mezi zkutečnou a indikovanou výškou docela velký.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:50
Petlok
Mám dojem, že se 29.92 (1013) klávesou B nastaví - ale až nad 18000 ft (TA v Americe). Nevím ale, proč to nižší nastavenou TA ignoruje i u tak dokonalých addonů, jako jsou B737 nebo B747 od PMDG ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:53
FSPilot   
To je pravda, nad 18000ft to nastaví B. Kdysi se tu o tom vedly nějaké diskuze, co se týče oho nastavení a bylo tam tuším řečeno, že to jde nastavit v fs9.cfg nebo nějakém mu podobném configu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   25. 11. 2007 / 23:59
pseudoMates
Tak ty zatim létáš offline, ale jsou na síti tací, kteří mají vysoký rating, ale i tak umí kulový. Dnešní večer toho budiž důkazem. (v CZ divizi se naštěstí nevyskytují)
Během 15-ti minut jsem napočítal 7 sblížení pod 2NM (při nedodržení vertikálního rozestupu 1000ft pochopitelně), nespočet konfliktních povolení občas hašených hláškami typu "immediately" a "expedite", k tomu všemu komolení volaček apod.
Chtěl jsem sem přidat i pár foteček, ale zmenšily se natolik, že nejsou čitelný.
Kdo má o fotky screeny zájem, ať pošle SZ i s emailem, na který to mám poslat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:06
pseudoMates
Zapomněl jsem napsat, že rekordní sblížení toho eventu bylo 0NM a 200ft..
Holt, kdo umí...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:06
Filip   
Někdo to má fakt zmáklý, když to dává takhle natěsno
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:12
pseudoMates
Rozstupy jsou pro blbce, inteligent vyrábí kolize..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:14
OK-PPT (AVP57T)   
Máš pravdu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:15
pseudoMates
A nejhorší na tom je, že ti piloti při rozloučení mu ještě děkujou za "perfect ATC service".. To už pak člověk fakt neví, jestli to není jen sen..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:15
OK-PPT (AVP57T)   
A děkovali alespoň tobě?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:17
pseudoMates
Hehe, ne..
Já se o formační lety buliků a abusů nesnažim, víš co..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:18
OK-PPT (AVP57T)   
Škoda, bylo by to zajímavé
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:08
OK-PPT (AVP57T)   
To je skoro takový malý skupinový let.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:10
pseudoMates
Jj, 737 a 737.. Akorát nevim, kdo byl leader, a kdo wingman.. Bo letěli tak trochu naproti sobě..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:11
Rozšafín Ctibum   
Líbí se mi ta anonymita )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:14
pseudoMates
Jako bys nevěděl, že je tu nějakej červ, kterej to bonzuje oné divizi a pak jsou z toho problémy..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:14
Rozšafín Ctibum   
anonymita expired
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 00:18
pseudoMates
Ha, červ se projevil..
Sabotére..!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 01:09
Rozšafín Ctibum   
sakra...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka - OT piloti na IVAO   26. 11. 2007 / 11:20
Totti10
Jojo, uz sem taky kolikrat premejslel nad tim, jak se v ostatnich divizich provadi prakticky zkousky na jednotlivy hodnosti, pac co nekdy dokazou udelat lidi s hodnosti i SC (tzn. dve prakticky zkousky za sebou) z toho mi fakt zustava rozum stat.

Treba takhle jednou pri priblizeni na 24 LKPR (byli sme tusim dve letadla a oba poctive psali na UNICOMu prubeh approache, protoze sme byli kousek od sebe). A na zemi byl ital s hodnosti SC, kterej presne ve chvili kdy sem podrovnaval bez jedinnyho slova vlez prede me na rwy 24/6, aby se tam otocil a bez jedinnyho slova odstartoval z 13ky.... to si pak jeden rika, u kteryho blba moh takovej clovek udelat dve IFR zkousky...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka - OT piloti na IVAO   26. 11. 2007 / 11:48
Rozšafín Ctibum   
To je, bohužel, problém nejen pilotů, ale ve velké míře i řídících
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka   26. 11. 2007 / 11:24
orlík
No jo, naštěstí je to jen taková hra. Horší je, přihodí-li se to ve skutečnosti.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ