|  |  | ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:28 | |
|  | sem na IFR praha holandsko ale na tom nezalezi, co znamena ak mi ATC napr. Frankfurt centre povie ze, please expedite your descent to FL200 ? vopred dakujem |
| |
|
 |  |  | Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:31 | |
|  | urychlete klesání - prostě klesat větším rate of descend, než aktuálně klesáš, pokud ještě můžeš. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:35 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:36 | |
|  | Že tě asi povolil do FL200 a ty máš to klesání urychlit.. Nejspíš kvůli nějakýmu provozu, se kterým tě křižuje.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:36 | |
|  | Flight Level 200 . 20 000 stop. Ty poslyš, jak dlouho létáš ? Protože při cestách do ciziny bych možná doporučoval nějaký menší trénink nejprve v čechách pro osvojení těchto základních znalostí... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:37 | |
|  | Ja bych rekl ze to leti offline. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:38 | |
|  | Doufejme.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 21:41 | |
|  | nebojte se letim offline  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 22:33 | |
|  | Bojím bojím   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:21 | |
|  | Tak tak, je to 20 000 ft na tvém výškoměru při nastavení tlaku 29.92 mmHg a nebo 1013 hPa, což je standardní tlak viz. MSA (mezinárodní standardní atmosféra). Může se ti stát, že máš na výškoměru onene požadovaný FL200, ale nemáš nastavený tlak na standard, takže ti to ukazuje výšku, kterou nemá Pro bližší info zkus vyhledat FL, Flight level (Letová hladina), nebo výškoměr ve fóru a najdeš toho určitě hory  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:27 | |
|  | Mno a co se týče offline, stačí zmáčknout "B" |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:36 | |
|  | Ono do 20 000 ft to staci i online. Nějak jsem se vyléčil z manuálního nastavení výškoměru, když jsem párkrát v mlze málem rozstřelil éro. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:43 | |
|  | Mno to nee, nebo nevim, jak FSce určit TA . Cudlitko B nastavi aktualni tlak, ale uz ne 1013. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:49 | |
|  | To je sice pravda, ale párkrát se mi podařilo při VFRku vletět do mlhy a vzhledem k tomu, že řídící mi nahlásil jiný tlak, než jsem měl v FSce, tak byl rozdíl mezi zkutečnou a indikovanou výškou docela velký. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:50 | |
|  | Mám dojem, že se 29.92 (1013) klávesou B nastaví - ale až nad 18000 ft (TA v Americe). Nevím ale, proč to nižší nastavenou TA ignoruje i u tak dokonalých addonů, jako jsou B737 nebo B747 od PMDG ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:53 | |
|  | To je pravda, nad 18000ft to nastaví B. Kdysi se tu o tom vedly nějaké diskuze, co se týče oho nastavení a bylo tam tuším řečeno, že to jde nastavit v fs9.cfg nebo nějakém mu podobném configu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 25. 11. 2007 / 23:59 | |
|  | Tak ty zatim létáš offline, ale jsou na síti tací, kteří mají vysoký rating, ale i tak umí kulový. Dnešní večer toho budiž důkazem. (v CZ divizi se naštěstí nevyskytují)
Během 15-ti minut jsem napočítal 7 sblížení pod 2NM (při nedodržení vertikálního rozestupu 1000ft pochopitelně), nespočet konfliktních povolení občas hašených hláškami typu "immediately" a "expedite", k tomu všemu komolení volaček apod.
Chtěl jsem sem přidat i pár foteček, ale zmenšily se natolik, že nejsou čitelný.
Kdo má o fotky screeny zájem, ať pošle SZ i s emailem, na který to mám poslat.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:06 | |
|  | Zapomněl jsem napsat, že rekordní sblížení toho eventu bylo 0NM a 200ft..
Holt, kdo umí... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:06 | |
|  | Někdo to má fakt zmáklý, když to dává takhle natěsno  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:12 | |
|  | Rozstupy jsou pro blbce, inteligent vyrábí kolize.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:14 | |
|  | Máš pravdu.   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:15 | |
|  | A nejhorší na tom je, že ti piloti při rozloučení mu ještě děkujou za "perfect ATC service".. To už pak člověk fakt neví, jestli to není jen sen.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:15 | |
|  | A děkovali alespoň tobě?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:17 | |
|  | Hehe, ne..
Já se o formační lety buliků a abusů nesnažim, víš co.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:18 | |
|  | Škoda, bylo by to zajímavé   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:08 | |
|  | To je skoro takový malý skupinový let. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:10 | |
|  | Jj, 737 a 737.. Akorát nevim, kdo byl leader, a kdo wingman.. Bo letěli tak trochu naproti sobě.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:11 | |
|  | Líbí se mi ta anonymita ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:14 | |
|  | Jako bys nevěděl, že je tu nějakej červ, kterej to bonzuje oné divizi a pak jsou z toho problémy.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:14 | |
|  | anonymita expired  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 00:18 | |
|  | Ha, červ se projevil..
Sabotére..! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 01:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka - OT piloti na IVAO 26. 11. 2007 / 11:20 | |
|  | Jojo, uz sem taky kolikrat premejslel nad tim, jak se v ostatnich divizich provadi prakticky zkousky na jednotlivy hodnosti, pac co nekdy dokazou udelat lidi s hodnosti i SC (tzn. dve prakticky zkousky za sebou) z toho mi fakt zustava rozum stat.
Treba takhle jednou pri priblizeni na 24 LKPR (byli sme tusim dve letadla a oba poctive psali na UNICOMu prubeh approache, protoze sme byli kousek od sebe). A na zemi byl ital s hodnosti SC, kterej presne ve chvili kdy sem podrovnaval bez jedinnyho slova vlez prede me na rwy 24/6, aby se tam otocil a bez jedinnyho slova odstartoval z 13ky.... to si pak jeden rika, u kteryho blba moh takovej clovek udelat dve IFR zkousky... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka - OT piloti na IVAO 26. 11. 2007 / 11:48 | |
|  | To je, bohužel, problém nejen pilotů, ale ve velké míře i řídících |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC otazka 26. 11. 2007 / 11:24 | |
|  | No jo, naštěstí je to jen taková hra. Horší je, přihodí-li se to ve skutečnosti. |
| |
|
|