|  |  | LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 10:44 | |
|  | Vážení přtelé,
česká divize pro vás protentokrát připravila opakování úspěšného Eventu, potěšíme hlavně ty, kteří "hoblují" velké stroje, B747 apod. Protože kapacita na LKPR pro Heavy není zrovna největší, vyvezte z hangárů vaše macky a přileťte nám zahltit Ruzyni.
Pro více informací navštivte v průběhu dneška divizní web. Informace se tam objeví pravděpodobně do několika hodin.
Naslyšenou na frekvenci. |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 15:12 | |
|  | Určitě se stavím s A340  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 16:35 | |
|  | Troškaři já přidám ještě 40 na víc  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 16:54 | |
|  | Borku pouze technická. Podle rozměru se A380 vejde pouze na rwy 22 
Takže tabulka na divizní upoutávce v sekci "všechna" platí do B747. Maxiobři ( vím i jedné Mriji a o jedné A380 se budou " laskat " na rwy 22. To s tím rychlým odbavením bude taky dost zajímavé na této rwy Prosím poté o slavnostní rolování na rwy 24 Dám si scenerku ve dne abych mohl típat screeny a vy pak mohli napočítat včechny popadané lampy,které za mnou zústanou ležet na GOLFU  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 18:57 | |
|  | Heh a já vám tam do toho vjedu ERJ-135 Schválně srovnáme velikosti  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 19:28 | |
|  | No ta velikost je skutečně impozantní Jo a ta lampa na začátku GOLF ( stání 38 ) vydrží.Jsou tam ještě cca 2 metry 
Borku přimlouvám se za Folowmáčka ve stylu jízdní kolo screeny jsou s toho ohromné  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:49 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:56 | |
|  | tedy 225! a ještě s raketoplánem Buranem....:: )) Nesmím chybět u měření.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 19:12 | |
|  | abys vubec doletel, rakety sup-vzduch jsou pripraveny k odletu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 19:24 | |
|  | Naříznem jim kabely a budem v bezpečí       |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:10 | |
|  | vzhledem k tomu ze na zitrejsi vecer neplanuju jinou aktivitu, tak bych mozna zkusil doletet s A346, pomerime dylku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:15 | |
|  | ok.. seženu někde náspy a uděláme na 22 motorovku..
Schválně, jestli se nezašpalkovaná rozjede... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 21:06 | |
|  | mas rad terminal sever 2?    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 21:32 | |
|  | Ne.. Ona by LKPR potřebovala zbourat a postavit znova, aby se to dalo nazvat plnohodnotným letištěm.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 21:34 | |
|  | Složíme se na další.   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 21:35 | |
|  | jo, aby byly kam dat ty tucka, na ktery se taky slozime  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 22:15 | |
|  | Jo, o nejaky sbirce na novou LKPR tu uz byla rec.... tusim, ze slo o 50 Kc od kazdyho ))
... tak to aby se nas seslo fakt hodne  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 14:44 | |
|  | staci koupit Pentu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:34 | |
|  | nebo počkat na nové letiště se 3 dráhami a se vším všudy až bude ve Vodochodech   |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 19:00 | |
|  | Já tě s ATRem podjedu, heč  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 19:33 | |
|  | Si vemu Cri-Cri a podjedu tebe, heč Nebo Ruslana a necham te nalozit dolu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:10 | |
|  | A já si nakradu palivo a nikam neodletíte  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:51 | |
|  | ) |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:52 | |
|  | Tak tohle si nenechám ujít   Opráším ten svůj polámaný joy a dorazím ho asi úplně Snad se podaří nespadnout a ukážu se se svou milovanou B735  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 26. 11. 2007 / 20:56 | |
|  | Teda pánové.......měsíc řeším problémy s mikrofonem a dnes, když už se mi podaří vše zprovoznit tak, jak má nemůžu letět, protože v úterý mám taneční no nevadí čtvrtek to jistí  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 13:01 | |
|  | Zlobil by se nekdo moc, kdybych priletel s B736? Vetsi letadlo zatim nezvladam  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 13:07 | |
|  | urcite ne a to je apelace i na ostatni, pokud neovladam, heavy masinu, tak radeji vezmu neco co ovladam, nez abych nejak zpusobil problem ATCmu tim, ze to neumim poradne ovladat... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 14:10 | |
|  | Když neovládám Heavy, tak si vezmu SuperHeavy   Default 747 bych možná zvládnul, ale raději zůstanu u své 735  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 14:32 | |
|  | Tak s defultem 747 bych mel taky trable, mozna 777 bych nejak zvladnul, prece jenom jsem s tim v zacatcich lital, ale vezmu si B737. |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 17:34 | |
|  | Tak pánové už ladím formu. V pozadí porodnice tohoto drobečka 
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 17:59 | |
|  | Výborně, těšíme se na Vás, od standardních 20:00LOC. Co se týče screenů follow, já je dělat nemohu, bo budu LKPR_APP , ale pokud by se našel někdo, kdo by nám udělal Followmáčka, budeme rádi. Zájemci, pls, SZ. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:02 | |
|  | vim ze ta "akce" na LKPR bude dnes ale o kolkej ?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:03 | |
|  | 20:00 LOC - mistniho casu |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:38 | |
|  | Vzdyt je to napsany primo v prispevku na kterej reagujes... nechapu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 19:27 | |
|  | ja taky ne, ale tak co...trebas se dneska spatne vyspal coz |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 18:12 | |
|  | Mno, ja budu dostupnej, mam sice booklej DEL .. ale jestli by jste rádi FMC tak no problema .. staci napsat |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 21:53 | |
|  | Dnes to bolo nieco neuveritelne. Plno lietadiel na vyckavani, problemy so spojenim. No jednym slovom Supeeeer!!! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 21:55 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 21:57 | |
|  | Nie. Dnes to bolo perfektne. S tym spojenim to bolo ako ceresnicka na torte. Sak niekedy sa to stane nie? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:17 | |
|  | Stává se to skoro každé úterý a začínám být z toho mírně nas*aný.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:23 | |
|  | To už pak člověka ani nebaví řídit..
Když k tomu připočtu to, že se piloti překřikujou na freq atp., tak to pak je teprve to "pravý maso".. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:32 | |
|  | a do toho este půlku letadel nevidíš )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:35 | |
|  | Což o to, to by nevadilo.. Ale kdyby aspoň dělali, co se jim řekne.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:50 | |
|  | A nedělají snad?   
No, jak to tak čtu, tak jsem asi rád, že mi joy nedovolil se zůčastnit, protože jsem zkušebně letěl LKPR-LKMT a jediná standardní a jakštakš fáze byla v hladině a zbytek stál za ... Hlavně, že jste si to užili dosyta  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:09 | |
|  | souhlasím, chvílema to vypadalo na frekvenci jak na arabskym tržišti, hrůza, přitom stačí být v klidu a poslouchat i to, co řikaj ostatní |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:18 | |
|  | Ty jsi byl tak v klidu, že ses zaposlouchal a místo urychleného uvolnění dráhy jsi zůstal trčet před Charlie...a kolize byla na světě!
Pro příště když se řekne "expedite vacating" a následující provoz na MM dostává cleared to land, tak to znamená trochu rychleji polechtat plynové páky a nedotýkat se brzd  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:26 | |
|  | netrčel jsem a nebrzdil, jel jsem na hranici provozního limitu, nezapomínej, že jsem měl cessnu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:26 | |
|  | Není to tak, že pokud je na dráze letadlo, tak nemůže být dalšímu povoleno přistát/vzletět? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:29 | |
|  | Pokud je splněn limit že letadlo co přistálo je za hranicí 2400 m od prahu dráhy a už se blíží uvolnit na nejbližší výjezdu ve směru tak to lze. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:32 | |
|  | já myslím, že Mates dobře věděl, že to stihnu uvolnit, tak není třeba s kvůli tomu vzrušovat |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:43 | |
|  | Mne sa stala divna vec - bol som uz na "velmi kratkom finale" ( ), ked som zrazu zbadal, ze tam stoji nejake ero. Tak som prerusil pristavanie a sup na M/A. Mal som povolene pristatie, ale nedavno som tu niekde cital o nejakom Talianovi, co tak nejak dlabal na komunikaciu, tak som dostal strach a radsej som to dvihol hore. Bohuzial, ako vysvitlo islo len o nejaky opozdeny obraz lietadla, ktore uz v tu chvilu bolo davno vo vzduchu. Toto moje zazmatkovanie ma stalo dalsich 30 minut vo vzduchu (ciastocne bez komunikacie... ) a nejake tie galony paliva. Na druhu stranu to bolo pre mna ozivenie a dalsia skusenost... Dakujem vsetkym riadiacim a pilotom za super akciu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:47 | |
|  | Jenže nezapomínej, že Mates mě neviděl na radaru.
Takže ač jsem byl na minimálce a ještě jsem brzdil na max, tak jsem tě u Charlie "nabral". Aspoň z mého pohledu to vypadalo tak, že jsi dojel na dráze k Charlie a tam zastavil... Možná pozdní reakce ze servru. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:56 | |
|  | Já plynule vyjel až na křížení C a L, tam zastavil a přelaďoval. Když jsem se podíval za sebe, viděl jsem tě právě uvolňovat. Takže sorry. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:07 | |
|  | Tak, abych to snad popsal z mého pohledu..
OKTOM byl kdesi na finále, když se mi ohlásil BHA090, kterého jsem na radaru neviděl. (jako asi dalších 5-7 letadel).
BHA090 dostala final speed, ale vzhledem k tomu, že letěl se 737 a před ním Citation, tušil jsem problémy, neboť ve chvíli, kdy OKTOM míjel 1. majli, tak BHA090 hlásil Outer marker. Vzhledem k tomu, že ground speed OKTOM byla na krátkém finále cca 115kts, tak už pak nezbývalo, než se "modlit"..
Ve chvíli, kdy byl OKTOM těsně za B, jeho GS byla kolem 40 kts, podle speedvectoru to měl na C necelou 1/2 minutu, povolil jsem přistání BHA090, která hlásila v tu chvíli Middle marker. Dal jsem info o provozu a radši se na to nekoukal.. Neb OKTOM malinkou chvíli po "expedite vacating" zahamtnul brzdy a podle radaru jel 16kts.
Takhle to mě "zobrazil" IVAC.
Příště to asi udělám tak, jak jsem původně plánoval, že BHA090 dostane průlet a OKTOM sprdunk, že se fláká po zemi, jako by vezl vajíčka.
Těšil jsem se na pěknej event, ale ne v podmínkách, ve kterejch se nedá řídit.. (tím nemyslim tuhle situaci, ale obecně - výpadky serverů, skákání do "rozkecanejch relací, neuposlechnutí pokynů ATC apod.)
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:14 | |
|  | to skakani je bohuzel obcas nevyhnutelne, protoze jak tu nekdo popisoval, musis pocitat se zpozdeni, takze i kdyz ty nic neslysis, tak neznamena, ze nikdo nevysila a ty to uslysis az po chvili. Skakani do jiz probihajicich relaci je neco jineho a kazdy by mel chvili na frekvenci monitorovat, par vterin, zda neskaka do relace... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:16 | |
|  | Nevim.. Mám na síti odlítáno něco kolem 750hrs. Stalo se mi asi dvakrát, že jsem skočil do relace..
Včera to bylo několikrát během tý "našlapaný" čtvrthodinky, kdy neustále někdo skákal do relace.. Musim podotknout, že "přeborníkem" byl ten maník s "RSF888".. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:26 | |
|  | Přátelé, Prvý Murphyho zákon komunikace na IVAO přeci zní:
"I když je na frekvenci naprosté ticho, v případě potřeby začínají vysílat alespoň 2 stanice současně." |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:29 | |
|  | ja toho manika slysel strasne potichu...ale jinak na APP nebyl spatny |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:45 | |
|  | Takže možná úplně hloupý dotaz, ale lze tedy povolit přistání, když mám ještě na dráze letadlo, které prokazatelně neuvolnilo a já pouze očekávám, že podle příkazů co jsem mu dal dráhu uvolnit stihne? Já totiž, kdybych byl před dosednutím konkrétně na DH a viděl na dráze Citation, tak bouchnu do plynů a opakuji. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 12:05 | |
|  | Ale jo, já bych taky za normálních okolností šel na GA, když jsem viděl před sebou na dráze "něco", co se tam neskutečně plouží. Ale po 25 mins holdování už se mi fakt nechtělo jít znova nahoru, abych byl zase nějaký number 7...
Takže když jsem slyšel jistý hlas řídícího, jak opakovaně vyzývá provoz na dráze k urychlenému uvolnění, tak jsem si řekl, že to asi vyjde. A podle toho, jak jste to viděli ty a tomS, tak to asi vyšlo, ale z pohledu mého a Matese ne
To je holt ta dualita  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 15:43 | |
|  | Z mého pohledu právě nevyšlo nic, bo jsem tě neviděl a ve chvíli, kdy si hlásil MM, tak už to bylo na "prokurátora".. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 17:56 | |
|  | Chlapi,chlapi - to jste nikdy neslyšeli o paraelním přistání ( bok po boku ) 
Vždyť, když vezmu šířku rwy 24 a zároveň sečtu rozpětí obou zmíněnych účastníků,tak mi vychází mezi nima místo ještě na jednoho Boeinga Prostě když už se něco takového přihodí,tak držím pravý okraj rwy a uvolním třeba až na ECHU.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:59 | |
|  | Já to právě na IVACu viděl úplně stejně. Bylo to zřejmě způsobené výpadky serverů se kterými se řídící potýkali. Já jako pozorovatel problém neměl. I u jiných letadel jsem viděl, že Metes povolil vzlet, když ještě odlétávající letadlo bylo koly na zemi (zase podle mého IVACu) jeden vstup na dráhu těsně před přistávajícím letadlem bylo to to Air France, on to letadlo viděl, tak tam nevlezl. Bohužel tohle bude problém asi přetížených serverů a nic s tím nenaděláme.
Něco podobného s komunikací a skákáním si do řeči. Já mám vždy vše dost zpožděné a už se mi párkrát stalo, že ač nerad, do komunikace jsem skočil, bo probíhala, já ji neslyšel a začal vysílat a až se zpožděním jsem slyšel vše i jak do toho kecám.
Jinak vám závidím dnešní zábavu, ale z Brna jsem se mohl pouze dívat . |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:29 | |
|  | tak kdyz to bylo tak supeeer , tak sup sup nejake ty screeny pro ty co se nemohly zucastnit jako ja 
diky |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:44 | |
|  | Nevim jestli se ti neudělá špatně z tý grafiky
http://eagle-radio.wz.cz/FM/
Tu sou moje ... Btw, ta stříbrná byla celkem drahá ))))
(Je to na externim schvalne, tady na foru se to z me zahadnych duvodu zmensi do nekoukatelne podoby ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 22:46 | |
|  | Blueeee! :-! 
Hnus velebnosti, ale aspon neco...bylo to maso... nastesti se naslo misto i pri muj 4 motorovej Autobus |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 - dalěí screeny 27. 11. 2007 / 22:59 | |
|  | Veečer plný překvapení. Nejen že došlo ke ztrátě radarového kontaktu a to v době, kdy jsem si spletl řádek a reportoval jsem polohu od LKPR místo od ETATU, ale na krátkém finále jsem s vyvalenýma očima vyhlížel runway a hypnotizoval vločky, ačkoliv jsem žádný low-visibility approach podle předpovědi nečekal (a z okna jsem v reálu krásně dohlédl těch 20 kilometrů až na ILS24). Občas by mě zajímalo, kde to IVAO to počasí bere - ale nestěžuju si, bylo to velmi zajímavé.
A i na zemi dělaly servery psí kusy, např. krouživé tanečky B747 a A380 byly velmi esteticky působivé. Chudák ground, který z toho měl hlavu v pejru.
Pár screenů na závěr:
č.1 - rwy se ukázala pouhých 50 metrů nad DH, už jsem si připravoval tlačítko UCHOD
č.2 - Aldaran (OK-IMX) a BHA Jumbo ve chvíli, kdy kolem sebe přestali kroužit
č.3 - Gustavův drobeček projíždí za mým ocasem po Golfu.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 - dalěí screeny 27. 11. 2007 / 23:50 | |
|  | Taky přidám pár obrázků
1. Tůčko na stojánce, Folow Me v presu
2. Závěr akce - počasí stále zlobí, TFF438 před odletem, BHA122 už na stojánce
3. Poslední mohykán CZW34B na finále |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 - dalěí screeny 28. 11. 2007 / 16:19 | |
|  | No počasí bylo super servery nestihali vůbec nic 
Folowmáček jezdil v závějích,pak jsme ho zkusili nacpat do motoru a pak Tůčko v celé své kráse 
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:00 | |
|  | jo bylo to super, trochu jsem si zaridil proceduralne a pak to dostat vsechny vas na zem super
Musim rici, ze na APP byl bykon pilotu dobry, az na to, ze nekteri stale brzdi na finalni rychlost jeste daleko od FAFu, neni to k tomu duvod a pro vas plati dva speed limity a to 250kt na 28majli OKL a pak max 220, rozumej 210 +-10kt na SLP1, ktere jsou v mape... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:07 | |
|  | Jestli to s bržděním je na mě, tak se omlouvám, nemám ještě stále přeštelovanou testovací 154Mku na západní přiblížení, a tak musím do FAFu v plné konfiguraci a na Vref.
Myslím, že jsem asi Matese překvapil, když jsem po něm chtěl RVR, a ona byla hlášena viditelnost 10km or more..., jenže já měl v 200 metrů AGL před sebou toto : |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 27. 11. 2007 / 23:11 | |
|  | ja uz nevim bylo vas vic  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 07:59 | |
|  | Covece, nevim, pouzivam ASv6, trochu takova prizemni mlha (opar) pres kterj bylo videt a tech 10km si myslim ze souhlasilo.... a pristavali jsme chvilku za sebou. Jinak poklonu vsem ridicim v Praze, na to jake byly podminky (problemy s komunikaci, radarem, mnozstvi ptaku ve vzduchu to bylo jak vystrizeny z nejakyho filmu.. (napr. letiste) Moc se mi libilo, jak tam sednul myslim Mates a behem 3 minut rozsadil vsechny era na holdingy okolo Prahy, aby stabilizoval situaci.... dostal jsem poradi 7 a pak uz to slo raz na raz... bomba
p.s. jinak asi budu muset vymenit brzdovy desticky... to moje tucko furt blbe brzdi a nebo opravdu na zaklade pocasi meni brzdny ucinek, dobrzdil jsem az na D. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 09:28 | |
|  | "mnozstvi ptaku ve vzduchu to bylo jak vystrizeny z nejakyho filmu.." - Hitchkokovo filmu?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 11:28 | |
|  | Nebo ve filmu od Roberta Rosenberga... Ale fuj, Václave... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 09:58 | |
|  | Neodpustim si samochvalu, ale to nebyl Mates  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 12:08 | |
|  | Jojo, budiž pochválen CZ-AOC! Jak jsi převzal otěže do svých rukou nad rozpadlými servery a během 3 minut udělal procedurální pořádek, to bylo fakt impozantní...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 15:44 | |
|  | A jéžiš..
Tady zase někdo bude mít sebevědomí z Pardubic až do Hradce..   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 17:22 | |
|  | to kecas, do Hradce bych nikdy nesel  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 16:06 | |
|  | [REJP] Myslíš "během 3 minut se snažil udělat procedurální pořádek a pak začaly fungovat servery?" [/REJP]
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR Heavy Event, 27.11.2007 19:00 28. 11. 2007 / 17:23 | |
|  | vsak si rejpnete jak jsem mel vedet, ze to uz funguje, kdyz jsem taky nektera letadla videl jinde... |
| |
|
|