|  |  | Bod rozhodnutí 30. 11. 2007 / 19:13 | |
|  | Ahoj
Hraju si teď s Migem-21UM od Captain Simu. Podle Tondeho návodu krásně zaletím okruh, no a dneska jsem si simuloval špatnou viditelnost při přistání a nebyl jsem si jistej, jestli je nějakým způsobem definován bod rozhodnutí ( jestli jsem to tady vyhledal správně tak je to bod MAPt ) jako něco, co se dá zachytit ( třeba NDB )......napadlo mě, že to mohla být bližná, ale radši se ptám, protože ruku do ohně za to nedám 
díky moc za odpověď |
| |
|
 |  |  | Re: Bod rozhodnutí 30. 11. 2007 / 19:31 | |
|  | Pokud jde o nepřesná přiblížení, tak ano, tomu bodu se říká MAPt (Missed Approach Point) a může být definován různě - DME vzdáleností (někdy nenulová, jindy threshold), radionavigačně (NDB,VOR, ale taky cross radiál nebo marker), časem (+/- korekce na vítr), nebo povelem řídícího (u SRA, kde je radar service terminated ve stejné vzdálenosti jako MAPt).
Každé letiště a každé přiblížení má tohle řešeno jinak a je třeba vše vyčíst z approach chartu. Určitě když se na něj podíváš, najdeš tam jak je definován MAPt a taky do jaké altitude (MDA) můžeš klesnout. S minimální nutnou RVR dohledností máš tak všechno co pro minima potřebuješ. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Bod rozhodnutí 30. 11. 2007 / 21:20 | |
|  | Len u nepresných? V LZ_AD_2_LZTT_7-3 je definovany a je to ILS (ASC 2.5% - ale to by s tym vela mat nemalo, nie? ) - podla vsetkeho CAT I. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Bod rozhodnutí 30. 11. 2007 / 21:35 | |
|  | Jojo, MAPt je i u přesných, jen mi šlo pak následně o tu MDA a taky to jak se následně pokračuje u nezdařeného je u ILS jinak. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Bod rozhodnutí 1. 12. 2007 / 22:48 | |
|  | [REJP]U všech přesných jinak, nejen ILS[/REJP]  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Bod rozhodnutí 30. 11. 2007 / 22:24 | |
|  | | |
|
|