FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vlastni tvorba Jeden příspěvek | Celý strom
Vlastni tvorba   1. 12. 2007 / 08:28
sefca
Muže někdo poradit jak vytvořit vlastni letadlo?
   Seznam příspěvků  

Re: Vlastni tvorba   1. 12. 2007 / 08:51
brendon (SVK832)   
Lietadlo na zaciatocnyke je velke gusto. Najprv skus nejake objekty a potom zacny nieco narocnejsie. Pozri sa do polozky UTILITY a hladaj navody pre GMAX.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Vlastni tvorba   1. 12. 2007 / 09:17
Kyrypust   
Já jsem se snažil začít s baráčkem a nikdy se mi ho nepodařilo umístit do FSky. tak jsem toho na několik let nechal a pak zkusil letadlo a šlo to hned
   Seznam příspěvků  

Re: Vlastni tvorba   1. 12. 2007 / 10:11
Štěpán Obrovský
Tak nejdřív si sežeň, co nejvíc o tom letadlu můžeš. Základ je kvalitní 3 pohledový výkres, nejlíp aji s přepážkama a žebrama a ještě si zkus domluvit, jestli si nemůžeš to letadlo nafotit pro textury, tzn. fotit každou věc na letadle kolmo z boku, z vrchu, nejlíp aji několikrát, ještě je dobrý když na to focení zaleze slunko, protože potom nejsou ostrý stíny a při dělání textur ti to hodně ulehčí práci. Tak dál asi začneš dělat 3D model, můžeš ho dělat v FS Design studiu (placený program, hodně lehký na naučení) nebo v gmaxu a 3dsmax (gmax je zadarmo na CD FS2004 a je to vykuchaný 3dsmax, tyhle programy jsou těžší na naučení, ale nakonec to stojí za to, mají mnohem lepší funkce než to FSDS). Pěkný manuál pro gmax je tady http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_00.htm . Až budeš mít hotový a otexturovaný model, tak můžeš začít dělat přístroje, programuje se to v XML a je na to dobrý program (FS Panel Studio - placený), ještě si můžeš nahrát zvuk k tomu letadlu, o tom víc tady http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=190745&lan=0&gr=0 a nakonec to nejtěžší, letová dynamika, ta je naprogramovaná v souborech aircraft.cfg a .air souboru, zatímco editování aircraft.cfg je celkem hračka a je jasný co je co, tak u .air souboru to je o hodně těžší, protože většinou ani nevíš, co je co. Existuje na to pár prográmků jako AirWrench, AicraftContainerManager, AircraftAirfileManager a nebo AirEd, ale většinou po tom, co všechno doplníš podle příručky a výkresů, tak to letadlo někdy není schopno ani vzlítnout.

Tak to by bylo asi všechno, jsem se nějak rozepsal, heh
   Seznam příspěvků  

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ