|  |  | AFCAD 2.04 12. 11. 2003 / 10:03 | Miloš Korejs |
|  | Drazí spolulétavci, potřebuju poradit s jednou věcí: nainstaloval jsem si do FS2004 LKPR scenérii a i AFD 2.0 pro LKPR. Vše šlape jak má, ale jaksi nejsou vidět lajny na taxiways (většině) a i dráhy jsou nějak ochuzené (značky, lainy). Zkoušel jsem si to upravit v AFCADu, ale tam se to jeví normálně. Ba dokonce jsem se pokusil upravit naváděcí světla blíže k reálu, ale např. tam kde já jsem je vymazal (nemají tam být žádná), tak na simulátoru tam pořád jsou. Domnívám se, že se nejspíš nějak tluče originální AFD s novou a i s vlastní scenérií LKPR. Chápu, že u FS9 obsahují AFD soubory podklady i pro zobrazování vlastních rw a taxi v simulátoru, ale nějak se to asi pere. |
| |
|
 |  |  | Re: AFCAD 2.04 12. 11. 2003 / 11:09 | Marky Parky |
|  | Vubec se to nepere, ale princip je asi takovyhle:
AFD data slouzi tk zobrazeni drah a pojizdecek tam, kde neni umistena BGLC/SCASM scenerie. No a protoze LKPR Vladi Synka je SCASM scenerie, visualni cast AFD dat je vypnuta a AFD data funguji jen jako ukazatel cesty AI letadlum...
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: AFCAD 2.04 12. 11. 2003 / 16:45 | Miloš Korejs |
|  | Pak ale nevim proč třeba lajny na taxiways nejsou vidět, když ve FS2002 vidět jsou (teda snad nekecám) a jak je to potom s přiibližovacíma světlama (orig AFD vs. nový AFD)
A za druhé - bude někdy existovat (dá se nějak upravit stávající) scenérie, kde by to fungovalo jak má? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: AFCAD 2.04 12. 11. 2003 / 19:05 | |
|  | Ktere lajny konkrétně nejsou vidět ve FS2004 a ve FS2002 jsou?
Přibližovací světla se tahají taky ze scenerky a ne z AFCADu.
Na FS2004 Vláďa dělá, ale bude to ještě chvíli trvat.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: AFCAD 2.04 13. 11. 2003 / 10:23 | Miloš Korejs |
|  | Měl jsem za to, že to byli ty na taxi k 31 (nepamatuju si příznak), ale včera večer jsem to ještě řádně protestoval v obou FS a asi jsem měl nějakou fixní ideu, ale je to v obou stejné - tedy ani v jednom FS nejsou. Za toto se omlouvám.
Jinak by mě ještě zajímalo v čem se scenerie dá tvořit - docela by mne zajímalo, zda bych byl schopen se nějak zúčastnit ve vývoji scenérií. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: AFCAD 2.04 13. 11. 2003 / 15:57 | Marky Parky |
|  | EOD - easy object designer - tvorba maker 3d obejktů
Airport fro Windows 3.0 - umisťování standardnićh objektů, maker
FSScenery Creator - umisťování standardních obejktů, maker
GMAX - tvorba objektů
ObPlacer - umísťovač maker
Ground2k - tvorba vektorové scenérie
AFCAD - tvorba AFD dat
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFCAD 2.04 13. 11. 2003 / 16:17 | |
|  | Já požívám AFW i EOD. Pomalu začínám EODu rozumět. Ještě se chci pustit do práce s Gmaxem. Až bude mé dílko hotové, dám to mé stránky a můžete to okomentovat. Rád bych se také zůčastnil tvorby scenerií. Mám dojem, že když by se do práce dalo víc lidí, bylo by to rychlejší a víc se udělá. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: AFCAD 2.04 14. 11. 2003 / 00:04 | |
|  | Máš naprosto spravný dojem ))
|
| |
|
|