Já bych řekl, že to je hlavně tím, že v gmaxu jednoduše uděláš dost složitý tvary - to pak ty polygony přibývají dost rychle a pokud si na to tvůrce nedá pozor a nebere to v potaz, tak velice jednoduše udělá hooodně složitou scenerii, která vubec nemusí vypadat tak, jak by člověk od počtu polygonů a FPS čekal. Komu je co potom, že je tam někde vymodelovaný hodně přesně nějaký malý detail, který ale v 99 procentech vůbec není vidět. V EODu a spol je vymodelování některých tvarů trošku problém a vůbec se v nich nemodeluje až tak snadno a tak se prostě a jednoduše s některými detaily nikdo nedělá a proto to pak vychází na méně polygonů, aniž by to třeba v globalu bylo nějak poznat. Jinak myslím si, že objekt z gmaxu by mohl být mírně "čistější" a tedy v FSce rychlejší - rozhodně by neměly být zatížené kusy kódu, který je např. pro FS98 a ve zdrojáku z Airportu by se ještě klidně mohl vyskytovat. |
|