FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 9. 2025, svátek má Andrea Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sceneria do FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sceneria do FS2004   13. 11. 2003 / 11:21
JM   
Já bych řekl, že to je hlavně tím, že v gmaxu jednoduše uděláš dost složitý tvary - to pak ty polygony přibývají dost rychle a pokud si na to tvůrce nedá pozor a nebere to v potaz, tak velice jednoduše udělá hooodně složitou scenerii, která vubec nemusí vypadat tak, jak by člověk od počtu polygonů a FPS čekal. Komu je co potom, že je tam někde vymodelovaný hodně přesně nějaký malý detail, který ale v 99 procentech vůbec není vidět. V EODu a spol je vymodelování některých tvarů trošku problém a vůbec se v nich nemodeluje až tak snadno a tak se prostě a jednoduše s některými detaily nikdo nedělá a proto to pak vychází na méně polygonů, aniž by to třeba v globalu bylo nějak poznat. Jinak myslím si, že objekt z gmaxu by mohl být mírně "čistější" a tedy v FSce rychlejší - rozhodně by neměly být zatížené kusy kódu, který je např. pro FS98 a ve zdrojáku z Airportu by se ještě klidně mohl vyskytovat.
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ