|  |  | | Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:47 | |
|  | Ahoj,
zkouším s tím vzlítnout a podle QuickTutorialu bych neměl mít na EICAS už žádnou hlášku, poslední měla zmizet nastavením T/O módu na FADEC a skutečně ta žlutá hláška ENG NO TO DATA zmizela. Jenže mně se tam pořád táhne modrá "CHECK A1 PERF".
Ten tutoriál procházím už po několikáté a pořád totéž. Jediné co mne napadá je rychlost AP, tu tam nemají napsanou a automaticky se nevypočítá tak jsem zkoušel 150, 170, 200 - pořád stejné.
Máte někdo tušení co ta hláška značí?
|
| |
|
 |  |  | | Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:50 | |
|  | | Podle jakýho tutorialu to zkoušíš? |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:53 | |
|  | Jinak, zkus uvolnit park. brzdu  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:55 | |
|  | Díky za tip ale nepomohlo to. Navíc v tomto okamžiku by taky asi měla být ještě aktivní.Jsem v podstatě krátce po startu motorů.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 16:04 | |
|  | Díky, stahuji to a dám vědět výsledek.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 18:01 | |
|  | Výsledek je pozitivní - hláška "CHECK A1 PERF" zmizí pokud jsou vypnuty parkovací brzdy a současně vysunuté vztlakové klapky - pokud se pak aktivují brzdy znova už se neobjeví.
Ovšem mám pocit že jsem jel velmi přesně podle toho nového manuálu a hláška mi tam zůstala. On ji sice na obrázku neměl ale o vytažených klapkách a zatažení brzdy ani slovo.
No hlavně že už je jasné jak na to.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 2. 12. 2007 / 13:30 | |
|  | Legacy 600. Podle standardního tutoriálu tomu nešlo ani nastavit FMS. Podle rozšířeného tutoriálu z internetu to sice šlo ale chovalo se to v mnoha (naštěstí nedůležitých) ohledech jinak. Samozřejmě firemní checklist Embraer je jiný než oba tutoriály. Spousta věcí není simulována.
Při zkoušce zda půjde použít firemní checklist: napájet APU z levé palivové nádrže přes crossfeed jsem zjistil že jistě - APU nastartuje v rozporu s technickou dokumentací i bez palivových pump a bez paliva vesele běží.
A detail - stín je vykreslen tak že zadní kola jakoby jedou po taxiwayích 10 cm nad povrchem.
Zlaté ATR-72.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 2. 12. 2007 / 14:08 | |
|  | A detail - stín je vykreslen tak že zadní kola jakoby jedou po taxiwayích 10 cm nad povrchem.
Žejo 
Zlaté ATR-72.
Žejo 
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Legacy 600 a "CHECK A1 PERF" 1. 12. 2007 / 15:53 | |
|  | Podle tutoriálu co tam byl u toho.
Ještě mám tutoriál pro ERJ145 což by mělo být stejné ale ty PERF vlastnosti se budou lišit takže by to asi nefungovalo. |
| |
|
|