FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak je to vlastně s FL - sudá / lichá I část Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to vlastně s FL - sudá / lichá III část   4. 12. 2007 / 10:22
Marky Parky   
Navíc je ještě potřeba brát v potaz další dvě věci, a to:
a) že jsou letové cesty, které mají obrácenou orientaci - u nás typicky trať AGNAV-KILNU, která je sudá, ač vede na východ. Samozřejmě je pochopitelné, že online pilot není schopen všechny tyto drobné nuance vychytat (on je ostatně často není schopný vychytat ani pilot reálný....), nicméně ATCO tohle ohlídá.
b) ATCO může potřebovat nestandardní hladinu i třeba kvůli rozstupu a klidně si letadlo pustí do tzv. opozitu, pokud mu to přijde vhodné.

Takže když ATCO tlačí letadlo do nějaké hladiny, se s ním nehádáme, ale pěkně ho poslechneme, protože k tomu asi má nějaký důvod.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ