Ani nahodou.
AI ATC totiz dava moc velky mezery, takze kdyz je neco na finale, i kdyz by v pohode jedno ero stihnulo odstartovat, ATC na runway nic nepusti. Zaroven, kdyz musi neco preject aktivni drahu, ktera je plne vytizena, TOWER to nebere v potaz a nenecha tam misto na prejeti. A to to GROUND zacne zastavovat uz nekde pul kilometru pred krizenim.
Ja pouzivam Adobe AI a treba ve Frankfurtu na 25R to GROUND naviguje z obou stran. Jenze kdo je poslanej k levymu holding pointu, musi 25R nejdriv preject a to je naprosto neresitelny.
Takze kdyz uz nekdy sem takovej masochista, ze odlitam z Frankfurtu, musim pockat, az to prede mnou vsechno postupne zmizi a pak prejedu drahu bez povoleni a zbytek v poho.
Jeste je tady moznost, ze je nejaka chyba v AFCADu Frankfurtu, ale nemyslim, protoze i v defaultnim Bostonu me jednou GROUND zastavil v pulce rolovani, ze prej Boeing 737 na finale, pet minut se nic nedelo a pak kdesi v dalce pristal B737, odroloval nekam buh vi kam a ja moh jet dal. |
|