|  |  | ILS a GA 737 23. 11. 2003 / 20:49 | Petr |
|  | Již dva roky látám s profi Boeingem od GA. Bohužel vždy po zapnutí APR mě GS (sestupová stopa) vždy nemilosrdně srazí k zemi a AP to již nevyrovná. Klapky, rychlost atd je v pořádku na toto téma jsem vyzkoušel vše. Poradíte mi někdo ? |
| |
|
 |  |  | Re: ILS a GA 737 23. 11. 2003 / 23:28 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: ILS a GA 737 24. 11. 2003 / 09:19 | |
|  | A jak jsi na tom s palivem? Co okolní vzduch? Byla na to taková utilitka, koukni se do historie, něco podobného se tu řešilo a byla kolem toho velká debata. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: ILS a GA 737 27. 11. 2003 / 17:29 | Petr |
|  | Děkuji za odpovědˇ, přečetl jsem si debatu. Jediné co opravdu funguje je následující postup:
1. přiblížit se na VNAV (s FMC) , nebo HDG
2. po zachycení vodorovné ILS čekat na protnutí GS
3. v okamžiku zachycení a rozsvícení GS na HSI a zahájení klesání vypnout AP
4. dorovnat GS ručně
5. znovu nahodit AP bez zapínání APR
Pak to fachčí. To je výsledek mého ročního vysedávání a zkoušení.
Někdy mi ještě připadá, že GS chytne a nesrazí letadlo k zemi ještě v případě, když letadlo nalétává z velké zatáčky před zachycením horizontální ILS v případě ,že jako první je zachycena GS a potom automaticky horizontální ILS.
Všimněte si ještě, že GS je vždy zachycena "normálně" v případě, když nalétáváte na tu samou dráhu resp. GS podruhé po jejím již předchozím, alespoň částečném zachycení (opakované přiblížení).
Komu GS u GA 737 nabíhá normálně tomu snad nemohu ani věřit.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ILS a GA 737 28. 11. 2003 / 13:38 | |
|  | Říkáš, že rychlosti máš v poho. Jen pro zajímavost, kolik máš IAS a kolik máš klapky? Mi se totiž tohle nezdá.  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: ILS a GA 737 28. 11. 2003 / 22:14 | |
|  | Ver nebo ne, ve FS2002 jsem nemel s DF a GS zadny problem.
Dokonce to i "autolandilo". Ty uvozovky tam jsou proto, ze sice rozsvitil FLARE, ale pak s tim riznul tak prisernym zpusobem, ze ero sotva drzelo pohromade. Takze kdyz uz jsem letel priblizeni na APP, tak jsem mu to v 1000ft radeji sebral a pristal sam.
Ja jsem teda letal spis ruco. Ale vzdycky kdyz si nekdo na persikopu stezoval ze mu DF neautolandi, sel jsem to zkusit a autolandilo... |
| |
|
|