Jasně, že se to děje, já jsem toho jasným příkladem, ale taky mám jenom S3 a pochybuji, že to bude kdy lepší, skoro každý let se ale setkám s nějakým zahraničním borcem s křídlama minimálně SFC, který dělá stupidní chyby, které by po krátkém zacvičení na LKMT neudělal ani náš potěr, natož aby v LKAA udělali jakoukoliv zkoušku, příjde mi to, jako že v zahraničí se ty frčky dávají za odlétané hodiny ne za znalosti. Mě to zas tak netrápí, se svýma frčkama můžu dělat všechno co chci jen jsem myslel, že podle toho, kdo co má za hodnost můžu počítat s jeho fundovaností a spolehnout se na něj při řízení nebo pilotáži... Ale asik ne... Takže tak 
Jen mne teď napadá jeden příklad za všechny - jednou jsem omylem vletěl na exam na LFMN_TWR, vím že toho moc anglicky neumím a tak se zkouškám ATC mimo LKAA a LZBB vyhýbám, ale tohle jsem prostě v Ivae nějak přehlídl. Dostal jsem se na přistání, už v tu chvíli mě bavilo, že klučina anglické frazeo říká svou rodnou francouzskou výslovností, ale nějak jsem se učil i fr takže v poho. Vyklidil jsem rwy a chtěl pojíždět, jenže on už mi nedovedl dát slovně instrukci tak, abych tomu rozuměl (to se může stát a je otázkou kde byla chyba, dost možná u mne) tak mne nechal na H/P pět minut řídil ostatní letadla a vůbec si mě nevšímal, že by mi dal pojíždějte podle svého nebo napsal mi po textu, což by asi mělo větší úspěch, to ne. Dožral jsem se, že tak blbej přece nejsem našel si na mapě nějakou stojánku a podal mu návrh jestli jako tam bych nemohl jet, zase mi nerozuměl. Další minutu přehlížení, tak jsem mu to napsal přes text a on mi to konečně odsouhlasil. Až potom jsem všem jsem si všiml, že je to zkouška a psal examinátorovi, jak to s ním vypadá. Mladík tu zkoušku dal, takže tímhle způsobem se dá udělat zkouška...  |
|