FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ako pracuju animacie vo FS vytvorene v gmaxe? Jeden příspěvek | Celý strom
Ako pracuju animacie vo FS vytvorene v gmaxe?   10. 1. 2008 / 21:57
Vulcan
Ako to je napr. podvozkom, ridielkami, vrtulov ... atd. vsetkymi klasickymi castami ktore sa zvycajne animuju. Ako som zatial pochopil robi sa to tak ze priamo pri vytvarani modelu v gmaxe sa musia tie jednotlive parti nazvat podla urcitych nazvov a nazaklade tych nazvov hra sama zisti sa sa to da animovat. Je to pravda? Ak nie ako to teda je? Vdaka
 

Re: Ako pracuju animacie vo FS vytvorene v gmaxe?   10. 1. 2008 / 22:18
Štěpán Obrovský
Ano, ty klasické animace fungují na tom způsobu, že pojmenuješ nějak určitou část, třeba výškovku, nastavíš její osu, jako osu, podle které se bude otáčet a potom si bere z aircraft.cfg hodnoty, jak moc se má vychylovat. Potom jsou ještě animace, kde taky pojmenuješ nějak tu část a ještě jí musíš nastavit keyframy, třeba u otevírání překrytu kabiny.
 

Re: Re: Ako pracuju animacie vo FS vytvorene v gmaxe?   10. 1. 2008 / 22:37
Vulcan
Ahoj Stepan mohol by si mi prosimta to strucne vysvetlit napr. tym ze mi napises o tom pol stranky vo worde kde prilozis nejake tie screeny z gmaxu. Dakujem ak by si sa do toho nahodou pustil tak mi to posli prosim ta na mail. miroslav.spisak@post.sk ... napr ako si to robil na tej prekrasnej Avii ... co je tak hezky spracovana ... vdaka
 

Re: Re: Re: Ako pracuju animacie vo FS vytvorene v gmaxe?   11. 1. 2008 / 00:40
Štěpán Obrovský
Koukni nejdřív do SDKačka MakeMDL a tam máš seznam všech animací, který se animují jen přes tu jejich osu (Stock) a keyframe animací.

A tady máš pěknej tutorial k gmaxu, bohužel tam chybí ten první případ animací, ale je tam vysvětlená animace podvozku, což je ten druhý případ. http://www.simviation.com/gryphon/tutorials/gMax_07.htm#7c

A příklad té první animace na výškovce:
V SDKáčku jsem si našel, že pro výškovku jsou názvy l_elevator a r_elevator, takže jsem pojmenoval ten díl l_elevator, posunul jsem Pivot Point tam, kde je střed té osy a to bylo všechno. Potom jsem to vyexportoval do FSky a fungovalo to, jak mělo.

obrázky:
http://ukazto.com/?img=1792057,11-1-2008_0-31-18.jpg
http://ukazto.com/?img=1792038,11-1-2008_0-31-21.jpg
http://ukazto.com/?img=1792018,11-1-2008_0-32-55.jpg
 1x  

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ