podklad 1m/px... 15000*3000px... cca 150Mb... Zresempluji a při LOD=15 to výsledné bglko má jen cca 29Mb... .-( při LOD=16 sice už 90Mb... ale kvalita není výrazně vyšší, což je mi samo jasné proč .-) V sdk ještě uvádí něco o kompresi.. ale te je defaultně nastavena na "bez komprese".. Kde je tedy chybka ?-) aktuálně mi to vypadá, že i default textury mají lepší m/px textury .-((
V fsX vše na max jen autogen off.. Pak když nad tím letím, tak ještě se nezobrazuje celá ta plocha ale jen její část... jako by takový 8smi stěn kolem mě... něco jako plocha kde je ta základní textura.. ty ostatní, kde se zobrazují mipmapy prostě není vidět... To samé mi dělá i FS9 pokud udělám textury -nomip ... takže usuzuji, že přo resempl ještě do inička musím něco přihodit aby to asi mělo mipmapy, jen nevím jaký parametr .-)....
Dá se v fs.cfg upravit ta vzdálenost, od které se zobrazují mipmapy.? TERRAIN_DEFAULT(EXTENDED)_RADIUS ..?