FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 12. 2025, svátek má Ester Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Ortofoto FSX - tvorba Jeden příspěvek | Celý strom
Ortofoto FSX - tvorba   14. 1. 2008 / 11:28
Sněhulák   
podklad 1m/px... 15000*3000px... cca 150Mb... Zresempluji a při LOD=15 to výsledné bglko má jen cca 29Mb... .-( při LOD=16 sice už 90Mb... ale kvalita není výrazně vyšší, což je mi samo jasné proč .-) V sdk ještě uvádí něco o kompresi.. ale te je defaultně nastavena na "bez komprese".. Kde je tedy chybka ?-) aktuálně mi to vypadá, že i default textury mají lepší m/px textury .-((

V fsX vše na max jen autogen off.. Pak když nad tím letím, tak ještě se nezobrazuje celá ta plocha ale jen její část... jako by takový 8smi stěn kolem mě... něco jako plocha kde je ta základní textura.. ty ostatní, kde se zobrazují mipmapy prostě není vidět... To samé mi dělá i FS9 pokud udělám textury -nomip ... takže usuzuji, že přo resempl ještě do inička musím něco přihodit aby to asi mělo mipmapy, jen nevím jaký parametr .-)....

Dá se v fs.cfg upravit ta vzdálenost, od které se zobrazují mipmapy.? TERRAIN_DEFAULT(EXTENDED)_RADIUS ..?
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ