FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba AI provozu Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 10:18
knight
Ahoj
chtěl bych si vytvořit vlastní ai provoz a nějak se mi nedaří. Tvorba FP mi jde to jsem už vyzkoušel když jsem měl ai provoz od PAI.
Na Avsimu jsem si stáhl Ai letadla a chtěl je vložit do FS9 jako ai provoz , ale nejde mi to. Posílám taky screen souborů stažených letadel. V pravým sloupci je ukázka (jde sice o airbus, ale to je jen vzor). Měl jsem B737-400 který obsahoval pouze tyto dvě textury a data do aircraft.cfg. Toto jsem vložil do defaultní 737, v tools dopsal do aircraft.txt a vytvořil FP, ale letadlo nikde. Podle mě je chyba někde v číslování letadel. FS9 má 59 defaultních letadel tak jsem toto označil jako 60, ale taky nepomohlo.
Když jsem se podíval do Traffic manageru tak to moje latadlo bylo zvýrazněné červeně a všechny defaultní byly OK.
V levém sloupci sreenu jsou soubory letadla, které si myslím je potřeba vložit do FS9 pokud tam takový typ ještě není, ale ai mě z něj taky nejde.
Mohl by mi někdo poradit, jak na to? Nechci prosím vás již vytvořené Ai provozy napřd PAI apod. Chtěl bych se zase naučit něco nového.
Děkuji.
22583 B / 600 x 298 / ai.jpg
 

Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:07
MT206
Nejlepší asi bude, když to budeš tvořit pomocí programu ttools (ke ztažení tady myslim). Návod, který ti vše vysvětlí najdeš tady: http://www.flightsim.cz/article.php?id=47
Myslim, že podle toho bys to měl udělat, nebo aspoň mě se to povedlo. Jinak když si ztáhneš třeba z avsimu letadla pro ai traffic, tak to jsou hlavně model a repainty, prostě letadlo do fs. V tý složce se tě potom zajímá hlavně soubor aircraft.cfg, ale to už je se všechno dozvíš v tom článku (-:.....
 1x  

Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:11
knight
Ale to přeci přesně dělám,jak popisuju v předchozím příspšvku, ale letadlo prostě není.
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:12
Toomitsch
Taky se podivej do air souboru letadla, jestli je viditelne v menu FS
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:16
knight
Počkej jak to myslíš. Když otevřu FS a dám seznam letadel tak ho tam mám, ale je bez textur.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:24
MT206
tak si zkontroluj textury a taky, jestli soubor texture.x, to x odpovídá tomu, co máš v aircraft.cfg v části texture=x. ale jestli to máš celý ztáhlý z avsimu, komplet, tak by to mělo bejt všechno v cajchu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:30
knight
Jj to odpovídá. Složka texture obsahuje pouze dva .bmp soubory a složka se jmenuje např. texture.jarda a v aircraft.cfg v části texture je =jarda
OK
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 11:38
Toomitsch
posli mi na toomitsch@seznam.cz ten cfg file.
 

Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 13:59
Venousek
Nechci tě od toho nijak zrazovat, ale sám jsem si AI provoz dělal. Zabralo to několik set hodin, a výsledek byl výrazně horší, než nejmenovaný free AI balík od jistého ruského člena FS komunity. Takže doporučuju se obrátit spíš tímto směrem.
 

Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:12
knight
Ani to mě neodradí, já to musím dokázat
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:25
Venousek
Hodně štestí. Nestojí to za to úsilí.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:26
Toomitsch
Ale stoji... Je to fajn, kdyz ti po mistnim letisti litaji svoje era..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 15:03
Venousek
No to nevím. Leda že by jsi si sám vytvořil i modely. Jinak já využíval stejné modely, jako PopArt ve SkAI, tedy Aardvark, Evolve, TFS a další. A zodpovědně můžu říct, že mám mnohem lepší požitek ze SkAI, než z vlastního trafficu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 15:06
Toomitsch
Proc vlastni modely? Kolik tu mas Zlinu pro AI, L410...
 

Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:33
knight
Tak tady posílám další sreeny.
1.soubor cfg od defaultního B737 s přidaným repaintem Aerosvit.
2.textury, které obsahují B737 a A320(viz dále)
3.obrazek přidaných textur B737
4.cfg A320(air berlin) od IGDG s přidaným repaintem T.Cook
5.obrazek přidaných textur A320

Jediný co mi jako Ai lítá je ten A320-air berlin (nepočítám default letadla, které jsem v Tools z aircraft.txt odmázl.
V případě Aerosvit jsem změnil v cfg položku ui_manufacturer=Ai-Aardvark na ui_manufacturer=Boeing a už mi lítá, ale bez textur. Ale v druhém případě u T.Cooka to nepomohlo,takže tím to asi nebude.
Tak chlapi co s tím? Moc by jte mi pomohli.
Díííky.

35582 B / 600 x 449 / aircraft_cfg_default b737.jpg
10881 B / 390 x 103 / textury.jpg
34151 B / 500 x 500 / aia_737_400_t.jpg
32445 B / 600 x 449 / aircraft_cfg_airbus.jpg
41951 B / 500 x 500 / evolveai_a320_cfm_t.jpg
 

Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:54
Toomitsch
Hele a kde je nemuzes najit? Nejsou vubec ve FS nebo ten Boeing ti chybi ve slozce Boeing a ten Airbus v Abusu?
 

Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 14:56
Toomitsch
A hlavne kdyz mas texturu pro B737-400, udelej si ve slozce B737-400 soubor texture.XXX a dej tam JEN textury toho B737-400. Vis co, vecer budu na ICQ, tak se pobavime...
 

Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 15:54
wheeler
Nejdulezitejsi je, aby si v aircraft.cfg mel u noveho repaintu spravne hodnoty u model=, sim= a aby se ti title shodoval s title nazvem pouzitym v aircraft.txt. pak se ti letadlo bude urcite objevovat. textury, to uz je ten nejmensi problem.

priklad:

soubor aircraft.cfg

[fltsim.0]// REQUIRES LOGO LIGHT MODEL
title=AIA B735 CSA Czech Airlines nc
sim=aia_737_CL
model=no_refl_L
texture=CSA nc
atc_id=OK-DGL
atc_airline=CSA-Lines
atc_flight_number=123
ui_manufacturer=Aardvark
ui_type=Boeing 737-500 v2
ui_variation=CSA Czech Airlines n/c
atc_id_color=0x00000000
visual_damage=0
atc_heavy=0
atc_parking_codes=CSA
atc_parking_types=GATE

soubor aircraft.txt

AC#1,200,"EVAI AIRBUS A320 CSA"
AC#2,200,"AIA B735 CSA Czech Airlines nc"
AC#3,200,"EVAI AIRBUS A319 CSA"
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 16:52
knight
sim= jsem opsal podle položky v originalním , tzn. v případě B737: sim=Boeing737-400, v modelu nemám nic, protože výš také nic není a title souhlasí. V nabidce letadel je tento repaint vidět už i aj lítá, ale je černý bez textur.Jak to mám ve screenu.
U A320 mám asi chybu protože v model= mám no_refl a u původního je prázdný. Co ten model= vlastně znamená. Možná kdybych věděl významy všech řádku byl bych o něco chytřejší.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:02
Totti10
Jestli jsou ty textury cerny, tak jsou urceny na jinej model nez na kterej si je nainstaloval.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:11
knight
Jde to poopravit? Že bych třeba zadal jejich stejný název jako mají textury u hlavního letadla, hm asi blbost ne? A v případě A320 tam tu aerolinku T.Cook nemám vůbec, takže nějaká chyba v .cfg. Ale jaká.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:16
Totti10
No, logicky musis stahnout spravnej model k tvym texturam, anebo stahnout spravny textury ke tvymu modelu.

Co se tyce toho A320. Mas tam navolenej model no_refl, takze musis mit u letadla i slozku se jmenem: "model.no_refl" kde mas umisteny soubory modelu. Jestli nemas, tak zvol model (nazev slozky) kterej mas. ... funguje to stejne jako u textur. Musis v souboru aircraft.cfg navolit spravny textury (tim ze napises za texture= spravny nazev slozky) a spravnej model na ktery se textury maj "prilepit".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:25
knight
"No, logicky musis stahnout spravnej model k tvym texturam, anebo stahnout spravny textury ke tvymu modelu."
Jak to poznám, že je to k tomu správnýmu modelu či naopak? Přece by se každej repaint dal přidělat k hlavnímu modelu nebo ne.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:28
wheeler
repaint se dela vzdy jenom na konkretni model. nemuzes pouzit repaint na jakej model se ti zlibi. pokud to stahujes treba z avsimu, tak je tam vzdy uvedeny pro kterej model je to urceno.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:36
knight
A když si někdo vyrábí vlastní textury tak musí vyrobit i vlastní model jo?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:39
Totti10
Ne, vybere si paintkit pro nejaky model (pro IFDG, Aardvark, Evolveai...) a ty textury pak budou chodit na tom modelu pro ktery je nakreslil.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:44
knight
mohl by jsi mi prosím tě říct v čem se liší stejná letadla , ale od jiných výrobců. V čem to vlastně vězí.
Ach jo asi už ukončím tuhle diskuzi nebo ze sebe udělám úplnýho blba.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:52
Totti10
Jak je to presne naprogramovany primo ve FSce to ti nepovim, to by odborne vysvetlil spis nekdo kdo se tvorbou modelu zabyva, ale laicky pro predstavu ti to zkusim vysvetlit takhle:

Predstav si, ze si koupis plastikovej MODEL letadla Boeingu 737-400. Je spousta ruznejch firem co modely vyrabej, v ruznejch velikostech atd. Kdyz potom MODEL slozis, tak ackoliv je to stejny letadlo, tak kazdej model bude trosku jinej. Jinak provedeny jednotlivy detaily, ruzna slozitost propracovani atd.

Kdyz si potom vyslednej bezbarvej model chces polepit i nalepkama (=texturou) atd, tak nalepky od jednoho vyrobce nebudou presne pasovat na model od jinyho. S plastikovym modelem (jsou-li ve stejnym meritku) to muzes nejak zimprovizovat a nejak priblizne to polepit. FSka to ale proste nezkousne, "nalepit" nalepky s jednim formatem na model s formatem jinym. Uz jasno?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:56
knight
Jojo, právě brouzdám po avsimu v ai aircraftech a koukám, že u některejch není psáno ke kterýmu výrobci patří. to zřejmě bude v readme , takže to znamená stahovat. nebo sehnat paintkity.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 18:22
Teflon_490   
Kdyz si das ZIPDIVE u kazdyho downloadu, tak se ti ukaze obsah zipu bez stahovani a tam si muzes precist i readem bez toho aby musel cokoli stahovat.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:37
Totti10
Zadny "hlavni model" neexistuje. Jako jsou ruzny modely letadel se kteryma litas (defaultni 737, PMDG 737, PIC 737, ARIANE 737) tak jsou ruzny modely letadel i pro AI. Takze stejne jako kdyz litas s PMDG, tak si na nej nemuzes stahovat repainty pro PIC 737. Uz chapes?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:41
knight
jde tedy docílit toho abych například mohl dát na defaultní B737 jiné textury? Musím si někde staáhnout repaint na defaultní B737?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:42
wheeler
jo, presne tak
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:43
Totti10
Presne tak.. jestli chces texturu na defaultni B737, tak musis stahnout textury pro default B737. Proto se u kazdyho repaintu uvadi na jaky model je ta textura urcena. Protoze kazdy model ma jiny format textur.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:23
wheeler
v pripade toho a320: smaz to no_refl u modelu. odkazujes se na model, kterej tam zrejme nemas. pokud ti jede ten air berlin, tak by to melo byt ok.

u te 737 to vidim tak, ze mas repaint na aardvark model a snazis se ho aplikovat na default 737-400. potrebujes jejich model. (www.ai-aardvark.com)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:32
knight
Tak já jsem si myslel,že je to jedno kdo ten repaint vyrobil.
V tom případě mi nebude chodit ani ten A320, protože hlavní je od IFDG a repaint od evolveai.
Takže budu stahovat repainty a musím se dívat na výrobce a podle toho stahovat taky modely od stejného výrobce,jo.To přece není možný? To musí být nějaká informace v cfg nebo jak to pozná výrobce?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:35
Totti10
Ano, je to jedno kdo ten repaint vytvoril, ale to IFDG, evolveai, aardvark atd. jsou nazvy vyrobcu toho MODELU na kterej textury "pokladas". Kdyz mas model od IFDG, musis hledat textury, ktery jsou urceny na model IFDG (at ty textury nakreslil Pepa nebo Jarda). To je naprosto logicky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   16. 1. 2008 / 10:18
knight
No tak jsem hledal někajé základní modely a nic moc. Našel jsem pouze od Ai Aardvark, ale ještě nevím jestli je to ono, je to soubor aia_739.zip z Avsimu,original aircraft.
Od Evolveai jsem nenašl nic. Kde bych mohl ty základní modely sehnat? Mohli byste poradit.
Jinak už nějaký provoz mám, ale jsou to pouze textury z originál modelu vložený do originál modelu v FS9 od IFDG, takže nějakých 20MB a to se mi na AI provoz zdá zbytečně moc.

Díky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   16. 1. 2008 / 17:52
knight
No tak jsem hledal někajé základní modely a nic moc. Našel jsem pouze od Ai Aardvark, ale ještě nevím jestli je to ono, je to soubor aia_739.zip z Avsimu,original aircraft.
Od Evolveai jsem nenašel nic. Kde bych mohl ty základní modely sehnat? Mohli byste poradit.
Jinak už nějaký provoz mám, ale jsou to pouze textury z originál modelu vložený do originál modelu v FS9 od IFDG, takže nějakých 20MB a to se mi na AI provoz zdá zbytečně moc.
Pls
Díky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu   15. 1. 2008 / 17:36
Petlok
Ono je jedno, kdo udělá repaint. Ale dělá ho na určitý model od určitého výrobce a jen s tím modelem bude jeho repaint kompatibilní.
 

Re: Tvorba AI provozu - podruhé   15. 1. 2008 / 18:18
knight
Tak Vám všem díky, že jste mě vyvedli z omylu. No zas tak špatně jsem to nedělal, když byly chyby skoro jenom v tom, že to bylo na model od jiného výrobce

Prosím vás jde udělat to aby tzto letadla nebyly v seznamu FS9 vidět jako je to u PAI - make visible, když si je tam budu vkládat sám. Promiňte jestli je to debilní dotaz.
Díky.
 

Re: Re: Tvorba AI provozu - podruhé   16. 1. 2008 / 11:31
Toomitsch
Musis mit nejaky editor Air souboru, treba AirEd a tam je volba.
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu - podruhé   16. 1. 2008 / 11:40
knight
Prosím o vysvětlení. Nerozumím.
Nejlepší by bylo mě zasvětit od základu tvoření Ai provozu.
Děkuji
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu - podruhé   16. 1. 2008 / 11:44
knight
Jo ,promiň myslel jsem, že odpovídáš na můj příspěvek z dneška, ale to nic na tom předchozím nemění.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu - podruhé   16. 1. 2008 / 11:46
Toomitsch
Pokud nechces, aby AI letadla byla videna v menu FS, tak musis v air souboru daneho letadla zmenit polozku (ted mi vypadla) z 0 tusim na 2, ale je to tu nekde ve foru, pohledej.
No a abys mohl otevrti air soubor, musis mit nejaky Air editor, ktery to umi...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu - podruhé   16. 1. 2008 / 11:54
knight
A který třeba? Je AirEd 1.42 co je zde na stránkách i pro FS9?
 

Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...   18. 1. 2008 / 10:57
knight
Ahoj,
tak dle vašich rad zprovozňuju Ai provoz a vyskyt se mi další problém,
mám takový zkušební letový plán a sleduju, že to není přesné:
letadlo začne rolovat asi v 11:38, vzlétne 11:41 a v Tuřanech přistává až ve 13:15
no a asi 5 sekund po dosednutí na dráhu - zmizí úplně
Nevíte čím to je?
Díky

AC#60,N24680,91%,24Hr,IFR,11:35:13,12:03:41,200,F,5119,LKTB,13:35:06,14:03:34,200,F,5119,LKPR
 

Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...   18. 1. 2008 / 14:06
Teflon_490   
Pokud zmizi po dosednuti na drahu, tak nema kam zaparkovat. Bud tam neni zadna volna stojanka, a nebo je, ale velikostne tomu eru nestaci, takze FS ho tam stejne neposle. Co tam posilas za stroj? Mas nainstalovanou scenerku Brna? Pouzivas tam nejaky AFD data?
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...   18. 1. 2008 / 15:50
knight
Je to 737-800 a scenerka je default, protože jsem přeinstaloval celou fs9. Začínám znovu od nuly, protože jsem to měl strašně přeplácány a žádný zálohy, takže teď to chci mít pořádně.
A jak je to prosím tě s těma časama?
 

Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...Trápení   21. 1. 2008 / 11:44
knight
Ahoj,
tak co jsem prošel texturamy a jinými základy tvorby ai provozu, už smolím letové plány. A hle další problém.
Např. Letadlo míříci z Kodaně na LKPR má přistát @10:10, když v FS nastavím čas na 10:00 letadlo už sedí u gatu. Tak jedu po 1 min zpátky a v 9:45 tam není, ale ani nepřilétá a v 9:46 najednou kouzlo a letadlo se objeví u gatu. V čem je problém?
Když třeba chci pozorovat letadla pomocí Traffic View Boardu tak si taky nastavím čas o nějakých pár minut zpět a oni místo aby byly ve vzduchu tak sedí na zemi.
Časy odletů mi souhlasí, když zapnu FS v 9:00 a letadlo má odlet v 9:10 akorát začne rolovat, takže tady vše OK.
V čem dělám chybu?
Děkuji.
 

Re: Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...Trápení   21. 1. 2008 / 12:24
Teflon_490   
Obecne, pokud chces pozorovat traffic v FS, musis mu dat nejakej cas na ustaleni, min 15, ale lepsi 30. Az potom ti letadla budou litat a objevovat se jak maji.
Dalsi vec - FS nacita letadla po sektorech, a pokud uz v 9:45 to letadlo je v poslednim sektoru, pred pristanim, tak ti ho FS uz nenacte a nacte ti ho rovnou u gatu. Zkus se objevit uz v 9:30 a zkus to jeste, melo by to pak fungovat.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...Trápení   21. 1. 2008 / 12:33
knight
Díky vyzkouším. Ozvu se jak jsem dopadl.
 

Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...Trápení   21. 1. 2008 / 14:29
knight
Takže se to nepovedlo, čuměl jsem do Fs asi hodinu a půl a nic se nedělo, letadlo se vždycky nejednou objevilo u gatu.
Tak posílám FP kdyby to pomohlo:
AC#2,NE-2802,50%,WEEK,IFR,1/09:49:03,@1/11:17:38,250,F,1123,EKCH,1/11:49:38,@1/13:18:13,250,F,1123,LKPR,3/09:48:20,@3/11:19:24,250,F,1123,EKCH,3/11:48:56,@3/13:19:59,250,F,1123,LKPR,5/09:47:38,@5/11:17:28,250,F,1123,EKCH,5/11:48:13,@5/13:19:17,250,F,1123,LKPR,0/09:49:24,@0/11:17:59,250,F,1123,EKCH,0/11:49:59,@0/13:18:34,250,F,1123,LKPR

FS jsem zapnul ve 12:35, potom znovu ve 12:25 a nakonec ve 12:10 a nic, letadlo se objevilo u gatu vždy ve 12:50. Konkrétně se jedná se o ten let ekch,1/13:18:13, ale takhle to dělaj všechny.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Tvorba AI provozu-už lítám, ale...Trápení   22. 1. 2008 / 15:48
knight
No,odpovím si sám.
Tak jsem před tím časem smazal toho zavináče,zkompiloval v Toolsu a tools mi vyhodil čas 12:47. Tak jsem spustil FS ve 12:45 a letadlo se opravdu objevilo cca v 12:47 ve vzduchu. No každopádně přistálo asi 5 min po 13 hodině.
Pak jsem zkusil další možnost, že před ten čas 12:47 jsem dal opět zavináč, Tools mi vykompiloval 12:46 a teď se letadlo objevilo přesně i s tím zavináčem, přistálo také po 13 hodině.
Dotaz. K čemu je vlastně ten zavináč?
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ