|  |  | | Trochu legrace s add-on scenerii 6. 12. 2003 / 16:55 | jirpe |
|  | Naistaloval jsem si norska letiste (vyhrabal jsem je kdesi na avsimu, v popise cosi o verzi pro FS9). Opravdu obsahovala AF2 soubory.
Ta letiste maji trochu (nepatrne) pozmenenou vysku proti default. Na rozdil od predchozi verze FS, zmena elevace referencniho bodu letiste v Afcad2 nema zadny vliv na to
1) jak vysoko jsou umisteny objekty v AF2 souborech (pojizdecky, aprony,...)
2) tudiz jak vysoko stoji letadla
3) zda se objevi (neobjevi) ruzova cara od progressive taxi - kdyz je nova scenerie vys nez originalni, tak se proste neobjevi
Vyska techto objektu nebere, jak se mi zda, ohled na nejaky flatten z add-on scenerii, ale pouzije se vyska z meshe. Zda se, ze to akceptuje i add-on mesh, protoze zrovna Skandinavii mam od Lago.
Zatim jsem objevil jediny zpusob, jak z toho ven. Najit BGL s letistem, disassemly pomoci bglanalyze, upravit vysku flatten a rwy objektu na vysku meshe a zkompilovat zpatky.
Dalsi zpusob je, udelat na nove vysce invisible runway pod pojizdeckami a aprony. Jiny polygon to zvednout nedokaze.
Nejaky chytrejsi zpusob by nebyl? Asi pred dvema tydny se to trosinku nakouslo v souvislosti s formatem autogenu, ale v reseni to nevyustilo.
Porad mi nejde do hlavy, ze to ignoruje flatten ze scenerii. Napadlo me, ze AF2 soubory se v ramci jedne scenerie nacitaji pred BGLC (jinak by nefungovaly excludy), takze kdyby byl flatten na novou vysku umisten v extra scenerii pod AF2, mohlo by to chodit. Nicmene jsem to vyzkousel a bez uspechu. |
| |
|
 |  |  | | Re: Trochu legrace s add-on scenerii 7. 12. 2003 / 01:56 | |
|  | | já to řešim tak, že pokud má scenerie pozměněnou výšku oproti defaultu, tak AF2 soubory nainstaluju do ADDON SCENERY a ty samé AF2 soubory i do Scenery/World/Scenery. Pak již vše funguje v pořádku ! |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Trochu legrace s add-on scenerii 8. 12. 2003 / 02:38 | jirpe |
|  | | Odzkousel jsem to az ted a dik, fakt to funguje. |
| |
|
|