FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bednářovic stromy v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Bednářovic stromy v FSX   16. 1. 2008 / 13:53
Sněhulák   
Jo když dám hledat stromy, tak mi to tu najde opravdu stromy příspěvků .-) a pokud už jsou teda o těch stromech .-) pokud mi rozumíte .-) tak jen všichni pláčou, že FSX SP2 a alfa je problém...

Proto asi spíš dotaz směr Marky - jak jste s těmi stromy pohli..? v LKPR X je máte správně... Všechny vlastní textury s alfou co mám ve scenerce mi pracují dobře.. DXT1.. Default Bednářovic stromy jsou DXT3, převod na DXT1 problém nevyřešil.. Thx.
 

Re: Bednářovic stromy v FSX   16. 1. 2008 / 14:54
Marky Parky   
Tak nejprve podotknu, že stromy na LKPR se teď budou měnit za jiné, hezčí, takže to možná celé bude bezpředmětná debata.

Nicméně, když už jsi to nakousl, co přesně je za problém? S kódem ani formátem stromů se totiž nehýbalo.

 

Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   16. 1. 2008 / 17:26
Sněhulák   
na LKPR X fungují korektně.. tedy zobrazují se s alfa kanálem...
na např. LKMI LKSU (Anatolij) LKKR (já) LKTB a dalších scenerkách se mi zobrazují jako by tam alfakanál nebyl.. tedy s černou plochou dokola... když vezmu ty stromy od sebe či anatolije mají DXT3 v LKPRX mají DXT1, alfakanál je ve všech... Osobně jsem je na lkkr umisťoval přez FSSceneryCreator (tedy asi scasm compil.?) Ostatní věci (lidé apod.) s alfa kanálem co jsem umisťoval přez gmax fakají správně...
 

Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   17. 1. 2008 / 07:47
brendon (SVK832)   
Ja mam mensi problem co som si vsimol LZTT pri plotoch. Ked mam alha kanal tak ten plot funguje ako "rengen" cize cez plot nie je vidiet stromy oblaky iba teren. Ale zaujimave ze na nocnych texturach sa to neprejavuje. Plot je priehladny ale su vidiet aj stromceky. Pouzivam DXT1.
SP2 mi vyriesila priehladnost objektov aspon nieco .
 

Re: Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   17. 1. 2008 / 10:52
Sněhulák   
Mno tak to nejni až zas taká Tragédia z ... .-) Ono přez plot snad na mraky koukat nikdo moooc nebude .-) max že by nějací trpaslíci lítaly poblíž plotu okruhy .-) Ešče přiložím nějaký scrýn když už je tedy mám .-) Pomíjím-li to, co popisuješ, že některé objekty nejsou skzr funkční alfu vidět, mě jinač prostě krom těch stromů v FSXSP2 funguje s alfou vše správně... ani v žádném VC jsem zatím neviděl problém jak tu dřív někdo psal... Na prvním scr LKSU, na druhém LKPRX...
13064 B / 600 x 282 / a.JPG
25678 B / 600 x 397 / aa.JPG
 

Re: Re: Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   17. 1. 2008 / 12:25
Blackrat
S SP2 nefunguje kokpit Blanika, Alky. Aspon mne teda. "Cerny" jsou podle mne stromy co jsou delany pomoci makra "rotate to user", tzn zejmena vf trees. Podle mne neni problem s alfou ale implementaci toho makra v SP2. Kdesi jsem neco na toto tema cetl...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   17. 1. 2008 / 12:51
Sněhulák   
rotate to user a alfou mám např. všechny lidičky na lkkr v pohodě... Blaník.. od Wolfganga mi taky faká ok.. ale asi mám jeho poslední verzi.. na webovce píše My FSX Gliders are optimized for FSX with Service Pack 2 (SP2) tak nevím od kdy to tam má a zda tedy máme mezi sebou rozdílné verze..
 

Re: Re: Re: Re: Bednářovic stromy v FSX   17. 1. 2008 / 20:36
Aardvark   
Ty černý fleky jsou nějaký divný, spíš mi připadá, že ta textura kterou používají nemá alpha kanál. Zkus se na tu texturu podívat imagetoolem.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ