|  |  | Repaint, ako odstanit mipmapy??? 21. 1. 2008 / 16:59 | |
|  | Ahoj, neviete mi nahodou niekto pomoct s odstranenim mipmap z textury? ak tam ostanu tak mam lietadlo v menu pokryte texturou ktora je rozmazana...textury upravujem vo PhotoShope a konvertujem ich v DxtBmp...Za odpovede vopred dakujem |
| |
|
 |  |  | Re: Repaint, ako odstanit mipmapy??? 21. 1. 2008 / 17:14 | |
|  | Já teda používám na konverzi ImageTool z SDK a tam jde všechno nastavit. Ale ono by mělo stačit si ty textury prostě nekonvertovat do DXT, ale uložit je jako normální 32b BMP. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy??? 21. 1. 2008 / 17:31 | |
|  | To právě nestačí, musíš textuře ty mipmapy v imagetoolu vytvořit(Image/create MipMaps) potom je extrahovat (Image/ Extract MipMaps), pak je všechny až na tu poslední pozavírat a při zeptání jestli chceš uložit změny dát NE. Tu poslední ( jmenuje se "původní název_0.bmp) přepsat na tu rozmázlou("původní název"). Potom zavřít imagetool a při optání jestli se mají změny v původní textuře uložit, zmáčknout NE. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy??? 21. 1. 2008 / 18:18 | |
|  | Dakujem za rady...vyskusal som to ale asi niekde robim chybu lebo aj tak to mam v menu rozmazane ...neviete nahodou cim by to mohlo este byt? |
| |
|
 |  |  | Re: Repaint, ako odstanit mipmapy??? 21. 1. 2008 / 18:22 | |
|  | Pokud používáš DXTBmp , tak na pravé straně je zaškrtávátko MipMaps / Include when saving, musí být nezaškrtnutý
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 21. 1. 2008 / 18:42 | |
|  | Dakujem Vam Pani...uz to nieje rozmazane pouzil som Imagetool a zmenil som format na DXT3 a uz je to v poriadku neviete prosim cim to je? snazim sa pochopit tymto grafickym veciam...dakujem za odpovede ...
sss pozdravom Mato |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 21. 1. 2008 / 19:14 | |
|  | Najjednoduchsi sposob ako odstranit mip map s textury je otvorit ju pomocou DXTBmp programu a vpravo pod alfakanalom je rubrika MipMaps. Tam nesmies mat nic zaskrtnute. Musi to bit prazdne. Nepotrebujes spustat ziaden graficky program. MipMap texturu si otvoris a zase exportujes uz bez Mipmap. Tot cela veda. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 21. 1. 2008 / 19:43 | |
|  | Dakujem za radu uz to ficiiii ....len som to nevedel najst v tom mojom DxtBmp lebo mam asi inu verziu ja mam to uaskrtavanie na pravej strane uplne ...este raz vdaka za radu ....a neviete mi niekto povedat aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3? a aky vyznam ma Alpha? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 23. 1. 2008 / 16:20 | |
|  | Je tam rozdiel tusim len v komprimacii. A alfakanal udava lesklost. Potom podla druhu podkladu este aj chromovy lesk.Zalezi od odtiena alfakanalu. Cim tmavsi tym vyssi lesk. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 23. 1. 2008 / 16:51 | |
|  | dodnes jsem mel za to, ze alfakanal udava pruhlednost.... ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 1. 2. 2008 / 11:42 | |
|  | Pri repaintovani v MSTS som tym urcoval preihladnost. Pri FS lesk. Niekolko repaintov s alfou som uz robil. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 1. 2. 2008 / 11:44 | |
|  | A ked sa ti to nezda tak si nainstaluj nejaky repaint American Airlines ktory ma dobry chromovy lesk a potom odstran alfu a pozri si to este raz. budes vydiet co roby alfa. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Repaint, ako odstanit mipmapy..podotazocka aky je rozdiel medzi DXT1 a DXT3??? 1. 2. 2008 / 11:48 | |
|  | abychom to upřesnili , alfakanál se dá použít k obojímu , jak průsvitnost, tak reflexe , záleží na tom jakým způsobem je použití alfakanálu nadefinováno v použitém materiálu
Jinak rozdíl mezi DXT1 a DXT3 je v šíři alfakanálu DXT1 1 bit (černá-bílá) DXT3 4 bity (stupně šedé) |
| |
|
|