|  |  | příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 15:47 | |
|  | zdravim.. několikrát se mi stalo v FMC u PMDG737NG že po zadání příletovky mi před KENOKem autopilot nesmyslně točil na RASIM... přitom v FMC je vše správně (další bod KENOK)... nevíte co je to za bug? |
| |
|
 |  |  | Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 15:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 16:03 | |
|  | Když píše, že před KENOKem mu to začne točit, tak je logické, že v FMC je další bod KENOK, ne? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 16:08 | |
|  | nene.. mezi VLM a KENOKem je jestě jeden FIX (OKL25 nebo tak něják), je to těsně před KENOK,,, jak ho přeletim tak místo KENOKU to míří na RASIM... přitom cesta na displeji vede na ten KENOK pak PR604 ale potom místo RASIM přímo na FAF ... je to hodně divný |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 16:25 | |
|  | Měl by to být bod s názvem OKL28 (SLP1 -> Speed Limiting Point 1), a to znamená, že jseš na 28 majlích od VORu OKL. A i když jsi nad FL 100, kde můžeš mít rychlost vyšší než 250 KIAS, tak tady 250 KIAS nebo méně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 16:38 | |
|  | Honzo myslím,že dokonce jenom 220. Jestli to začne zatáčet samo,tak tam je chyba. Zkus znovu přehrát sid star LKPR. Když ani to nepomůže,tak už to bude něco s PMDG a to znamené přeinstal.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 23. 1. 2008 / 16:40 | |
|  | 220 KIAS a méně je až na bodu PR604, jinak tedy SLP2.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 00:12 | |
|  | Tak zaprvé to je 210KT a za druhé to, kde je místěn SLP2, je podle dráhy, ke které STAR patří.
Tzn. při příletovce BODAL1R (RWY31) je SLP1 onen bod D28 (ve vzdálenost 28NM od OKL), SLP2 je už KENOK asi jen 4 majle po SLP1 a je teda potřeba brzdit už dřív...
Pro příletovku BODAL1S (RWY24) je SLP2 až onen PR604, takže brzdit můžete později... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 08:28 | |
|  | Tak KENOK je zaroven i IAF pro 31, takze tam tech 210 budes mit tak jako tak i bez SLP2. Navic sem uz nekde cetl i tech 220 jako limit. Pokud si v sekvenci, tak ti ridici stejne prideli rychlost jakou potrebuje, pokud nejsi, tak uz podle mne neni takovy rozdil 210-220 kts. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 08:59 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 09:17 | |
|  | Zajímavé. V Jepíku je napsáno MAX 210 KT +/- 10 KT at SLP2 (IAF) a naopak v českém AIPu je MAX IAS 220 KT. Takže něco mezi nebo méně... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 13:43 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: příletovka na rwy24 24. 1. 2008 / 14:17 | |
|  | Fakt? No nekecej... |
| |
|
|