|  |  | | Rozhovor 26. 1. 2008 / 08:24 | |
|  | Dobrž den,
chci se zeptat kde bych mohl stáhnout do fs 2002 rozhvor pilotu myslim tim to,když přistávám třeba jak řikaj two hander there handre forty twenty ten a tak nevite náhodou díky a odpovědi ...! (-: |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 08:28 | |
|  | | ono to zvykne byt v platenych addonoch. ale vraj je aj nejaky free guage ... |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 09:40 | |
|  | | zkus pohledat tady.. na to same se tu asi pred tydnem nekdo ptal .. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 11:06 | |
|  | Ono to je momentálně trošku problém, když vyhledávání nefunguje A nevím, jestli by jsi chtěl prohledávat stromky týden spátky    |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 11:27 | |
|  | ooops...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 12:05 | |
|  | Jo jo, funguje ještě vyhledávač přes Google, ale ten je na dvě věci, Jirkův je prostě lepší...  |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 10:07 | |
|  | | Umi to placeny FS Passanger a free FSCopilot |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 11:16 | |
|  | | ja mam na to free program Copilot ale mam fs 2004 takze neviem ci bude fungovat aj na fs 2002 |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 11:23 | |
|  | ... jenom pro doplneni to neni rozhovor dvou pilotu ale zarizeni v letadle, ktery se nazyva GPWS (ground proximity warning system) ... muze ti to taky usnadnit hledani. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 15:30 | |
|  | | aky je rozdiel medzi GPWS a EGPWS ?? je to to iste ?? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 15:52 | |
|  | GPWS používá pouze informací z radiového výškoměru, EGPWS používá kombinaci radiovyškoměru, dat z GPS a digitální mapy terénu. EGPWS je jedním z praktických příkladů používání skutečné a nikoliv tlakové výšky v letectví (viz nedávná debata tady...)
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Rozhovor 26. 1. 2008 / 16:19 | |
|  | | Trošku bych poupravil, ono ač to nevypadá, GPWS je i tak poměrně sofistikovaný systém. K vstupům krom radiovýškoměru patří ještě Mach Meter, Air Data Computer (kvůli barometrickým varováním jako je např. Mode 1 - excessive descent rate a obecně detekci výšky pro různé úrovně varování), Glidepath Deviation, Undercarriage position, Flaps position a Navigation System (detekce bank angle, windshear, atd.). |
| |
|
 |  |  | | Re: Rozhovor 28. 1. 2008 / 10:16 | |
|  | | |
|
|