| | | Množství paliva pro GA 737 12. 12. 2003 / 22:07 | Petr |
| | Jak mám správně stanovit množství paliva pro daný let s GA737 ?
Ve FMC jsem to nikde nenašel. Poradí mi někdo ? To snad není možné, že to FMC nekalkuluje ? |
| |
|
| | | Re: Množství paliva pro GA 737 13. 12. 2003 / 00:28 | |
| | Stahni si muj fuel planner tady na periskopu a muzes stanovovat... |
| |
|
| | | Re: Množství paliva pro GA 737 13. 12. 2003 / 01:15 | |
| | fuel planner pro GA je primo na strankach dreamfleetu .... |
| |
|
| | | Re: Množství paliva pro GA 737 13. 12. 2003 / 07:54 | Standa Pesek |
| | Tak ja si pocitam 2t na 1hod letu + 2 az 3 okruhy nad cilovem letisti (500-800kg)+ 1800kg do kazdeho kridla + na cestu zalozniho letiste + 1t jistoty.Kazdopadne se nesmis po pristani a zastaveni v bloku dostat pod tech 1800kg v kridle,takze 3600kg.V realu pokud se dostanou pod,zacinaj vypadavat cerpadla a to maj moc radi soudruzi z protiletecke inspekce a rikaj neco o vseobecnem ohrozeni,nebo tak neco a tomu ctyrprouzkovanymu ridici chtej brat ridicak L
A ted se do me muzete pustit s tim ze kecam,nebo tak neco,ale myslim,ze je lepsi mit o trochu vic,nez kdyz se clovek tak pracne posadi do ILS a LLZ a v tom to zhasne pro nedostatek stavy.Co to? |
| |
|
| | | | Re: Re: Množství paliva pro GA 737 13. 12. 2003 / 10:37 | PavelS |
| | Sice to nesouvisí s DF, ale na adrese http://www.pmfp.com/ je online plánovač letů ( s drobnými korekcemi je to pro západní/střední Evropu použitelné ) a součástí toho je i plánovač potřebného množství paliva. Typ letadla lze volit a teoreticky je pro každý typ správně nadefinovaná spotřeba i v závislosti na FL. Rovněž se plánují záložní letiště + další výše zmíněné rezervy. |
| |
|
| | | Re: Množství paliva pro GA 737 15. 12. 2003 / 08:03 | |
| | GA mi to pocital. Je to sice neandertalska metoda, ale kdysi jsem to delal tak, ze jsem nejak naplnil nadrze a pak jsem se kouknul na stranku PROGRESS a zjistil kolik paliva mi zbyva v destinaci. Ted uz pouzivam planovac od Milana Puty. |
| |
|
| | | | Re: Re: Množství paliva pro GA 737 15. 12. 2003 / 08:21 | mputa |
| | Problem je Vito, ze FMC od GA je v tomhle smeru dost nespolehlivy. Na delsich trasach ti na zacatku ukazuje trebas predpokladany zustatek 4 tuny a ke konci letu uz jede i do minusu. Pritom k tak radikalnim zmenam vichru nedochazi. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Množství paliva pro GA 737 15. 12. 2003 / 09:15 | |
| | Ja podobne planoval u PIC767 ... tam to bylo spolehlive, protoze se FMSko chovalo presne naopak .. po pristani v cilovem letisti ti v nadrzich zustalo mnohem vic paliva, nez bylo planovano .... |
| |
|
|